quote:Woensdag begint de beta-test van Counterstrike: Source. Dit houdt dus in Counterstrike op de Half-Life 2 engine. De Beta-test zal alleen beschikbaar worden voor Ati-Coupon houders en voor eigenaars van Condition Zero. De beta versie van CS:Source zal op het begin slechts een speelbare map bevatten, namelijk de_dust.
idd, zal dr ff met mijn toetsenbord overheen rammen, w8 maar ff..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:07 schreef bojaaper het volgende:
startpost is beetje out of date ..
[..]
ik ben nog geen 1x voor cheater uitgemaakt terwijl ik meestal wel hoge scores heb e.dquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:09 schreef bojaaper het volgende:
Top 3 ergernissen CSS :
Op 3 : Mensen die je meteen uitmaken voor cheater als het is een x goed gaat.
Op 2 : Mensen die express hun eigen team flashen
Op 1 : TEAMKILLERS! Of mensen die je zo nodig 2x raak moeten schieten als je wegloopt bij je spawn! Superirritant
Duh, dit was ook al de top 3 ergernissen van de originele HL:CS. Je kan dus concluderen dat het een 100% port is, tot en met de ergernissen aan toequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:09 schreef bojaaper het volgende:
Top 3 ergernissen CSS :
Op 3 : Mensen die je meteen uitmaken voor cheater als het is een x goed gaat.
Op 2 : Mensen die express hun eigen team flashen
Op 1 : TEAMKILLERS! Of mensen die je zo nodig 2x raak moeten schieten als je wegloopt bij je spawn! Superirritant
Count me inquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:44 schreef Fr3nK3L het volgende:
Kunnen we niet eens een x afspreken om met z'n allen een potje te spelen?![]()
Wat was je nick dan ? Was net ook ff bezigquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:44 schreef Jaguar645 het volgende:
haha kom je ineens op xs4all allemaal fokkers tegen
of dan crashed inene zomaar je cs
mag niet klagen verder tis illi versie, maarja je meot toch wat he totdat ie in de winkels ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |