Et irriteert dat je loopt te roepen en te doen, maar waar is je resultaat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:13 schreef MaddoxX het volgende:
Kheb cafe accounts en kan m spelen![]()
Tis wel leuk spel aan pshycics zijn laggy @ online.. en er zitten nog veel bugs in (tis beta he)
Alleen dat cracken van die dlls voor nosteam dat wilt niet meewerken
/server -m seahost.fr.sea-host.net:6667 -j #1.6
je hebt wel de legale toch? Ik iig welquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef Energie het volgende:
aight jij kan gewoon spelen zonder dat et spel crashedik niet
neequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:05 schreef Energie het volgende:
heb je toevallig nog een accountje voor me die je wil delen? dat bespaart me namelijk veel moeite
Nee, daar is nog niets over bekend.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:53 schreef Fillipe het volgende:
Zit CS2 bij Halflife 2 inbegrepen ?
in principe wel ja. de vraag is alleen of je CSS nog kan spelen als het uit de beta fase is. daar doen ze bij valve nogal geheimzinnig over. Dikke kans dat je na de beta dus gewoon kan lappen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:40 schreef bojaaper het volgende:
Hoe zit het nou.. Als je CS:CZ hebt kan je de beta ook downloaden?? Dus dat zou betekenen als ik nu ff snel CZ ga kopen, dat ik vandaag al CSS beta kan spelen!?
'k geloof dat ze gedos'ed worden.. :|quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ondertussen is het al bijna donderdag
En die hufters hebben voor de gelegeheid hun forums maar plat gegooid, scheelt ze vast een hoop gezeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |