ben ik echt de enige die dust2 dus absoluut niet mooi vind... geef mij maar cs_italy..quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben er ook aan veslaafd maar dan vooral aan dust2.
LOL.. wil wel keer tegen je spelen.. je mag mij wel toevoegen op xfire als je wiltquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:55 schreef McGilles het volgende:
Vandaag weer heerlijk gespeeld!
Op 2 server een kick-ban gekregen omdat ze dachten dat ik cheatte, toch leuk dat mensen erkennen dat je het spelletje kan
Je bent ge-add!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
LOL.. wil wel keer tegen je spelen.. je mag mij wel toevoegen op xfire als je wilt
ericjuh
en btw nlboy.. jij doet volgens mij ook niks anders dan solitaire
Volgens mij ben jij dan stom en niet steam, die heeft het antwoord van jouw secret question nog wel onthouden, die slimme steamquote:Op zondag 12 februari 2006 17:48 schreef Avalanche.. het volgende:
KLOTE Steam!
Ik wil na een tijdje niet gespeeld te hebben weer CSS gaan doen. Ik weet alleen m'n wachtwoord van Steam niet meer. Je kan wel zo'n secret question dinges doen, maar daar heb ik zomaar wat ingevuld en weet ik het antwoord dus niet meer op.
Weet iemand een oplossing?
Heb maandagavond wel tijd om te spelen, als je er dan bent join ik wel je server!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
LOL.. wil wel keer tegen je spelen.. je mag mij wel toevoegen op xfire als je wilt
ericjuh
en btw nlboy.. jij doet volgens mij ook niks anders dan solitaire
denk idd dat ik morgen nog ff paar uur wil gaan schieten!! dus zie je morgen welquote:Op zondag 12 februari 2006 19:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb maandagavond wel tijd om te spelen, als je er dan bent join ik wel je server!
Ja ok ok.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dan stom en niet steam, die heeft het antwoord van jouw secret question nog wel onthouden, die slimme steam![]()
Maar sorry, geen oplossing!
Jawel, gewoon even het supportsysteem van Steam induiken. Ze kunnen je vragen naar een foto van je spel en code, mocht je je inlognaam nog weten kan je die alvast opgeven. Ze kunnen je wachtwoord zo resettenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:30 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Ja ok ok.
Maar hier is geen oplossing voor? Ik heb 50 euro betaald, en door onfortuinlijke omstandigheden ben ik die shit vergeten, nooit meer CSS voor mij?
Heb nog met 2 van je teammaatjes gespeeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:45 schreef Ericjuh het volgende:
nahh ja.. keb geen zin om te wachten.. ga spelen
hahah... coolquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb nog met 2 van je teammaatjes gespeeld
Jammer dat je er niet was, heb nog een mooie screen met 28-4 score aan het eind van een map
Ben nu op werk en uit werk ga ik uit eten, daarna krijg je hem wel opgestuurdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hahah... coolkun je hem ff posten? of mailen?
Onder welke naam speelde je TO? Ik speel het niet meer sinds de CS: Source beta, mijn nick was Mave.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe heb hem vanmiddag ff via steam (en cc) gekochthet is echt een BRUUT spel!
eindelijk eens weer een spel waar ik net zoveel plezier in heb als in tactical ops
ik wil wel mee doen met een 2on2 css fok cup met de clan waar ik in speel grzz kogelvoer (zie ook www.clan-dad.tk voor meer info voor contact)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Onder welke naam speelde je TO? Ik speel het niet meer sinds de CS: Source beta, mijn nick was Mave.
Ik zie trouwens dat er in het CS 1.6 2on2 topic wel animo is voor een CS: Source Cup. Als iemand zin heeft om dat op te zetten dan doe ik wel mee. Ik zit meestal op onze clanserver 83.98.154.122:27015 na 8 uur 's avonds. Mijn nick is [SSC.NL] Ernie.
Andersom!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een baggerspel is het toch vergeleken met 1.6.
Okay, just askingquote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik speelde al spellen toen jij in de luier zat en heb elke FPS ongeveer gespeeld ja
Die flashbang is wel extreem goed ja, maar van dat lopend schieten ben ik niet met je eens!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Okay, just asking.
Ik vind dat de mappen kutter zijn vormgegeven, je gewoon lopend iedereen omver kan schieten zonder te aimen en die flashbang, like, wtf.
quote:
schopjequote:Op maandag 20 maart 2006 15:04 schreef Sjoe538 het volgende:
Counterstrike Source Dedicated server met Mani
kan iemand mij helpen?
leg uit?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef rudedeltadude het volgende:
hebben jullie weleens op een CSS server met bank gespeeld?
op zich best grappig
altijd die kut noobs speel gvd et gewoon allebijquote:Op maandag 20 maart 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een baggerspel is het toch vergeleken met 1.6.
Ik speel cource, en heb dat vermoeden niet.quote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef nlboy het volgende:
Zijn er nog mensen die CS: SC spelen?Ik heb helaas zo'n vermoeden dat er veel cheaters rond lopen in de meeste servers.
Jammer dat Valve niet eens een keer een grote opruiming doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |