Ze reed toch achteruit?quote:
Ook een optiequote:Op woensdag 19 januari 2005 01:09 schreef Echo99 het volgende:
Heb je nou een bloemkool op zijn hoofd geplant?
http://www.imageshack.us/quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:40 schreef Farao het volgende:
[afbeelding]
damn, volgens mij wordt 't echt tijd dat ik weer 'n ritje krijg...![]()
is toch hardstikke duidelijk manquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:46 schreef whoops het volgende:
Misschien is het handig als iedereen er even bij zegt wat het moet voorstellen enzo...
quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:56 schreef kastanova het volgende:
Sjezus nik, als er gespot kan worden met de doden, dan moet het ook met de levenden kunnen.
edit
Ik had niet anders verwachtquote:
Sommige mensen zijn ook zo voorstelbaarquote:
Whehehehehequote:
Hij blijft lastig, die imagetag...quote:
Wie anders dan Marioquote:
Omdat er een userfoto in voorkwamquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:06 schreef American_Nightmare het volgende:
waarom is die van kasta weg?
kan me berichten niet wijzigenquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij blijft lastig, die imagetag...
Nog een keerquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:08 schreef kastanova het volgende:
[edit]link weg
[disclaimer]De betroffen persoon is onherkenbaar gemaakt d.m.v. een balkje voor de ogen.
Dat is voor de Nederlandse wet onherkenbaar genoeg, dus ook voor fok lijkt me.[/disclaimer]
rechtermuisklik en eigenschappen enzo...quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:09 schreef Dawnbreaker het volgende:hahaha goed topic.. wie is dat zwaargewicht?
Tessje? Die is ook moderator hequote:Op woensdag 19 januari 2005 02:11 schreef shredder het volgende:
[..]
rechtermuisklik en eigenschappen enzo...![]()
hahahaha..quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:08 schreef kastanova het volgende:
[edit]link weg
[disclaimer]De betroffen persoon is onherkenbaar gemaakt d.m.v. een balkje voor de ogen.
Dat is voor de Nederlandse wet onherkenbaar genoeg, dus ook voor fok lijkt me.[/disclaimer]
Damn, nooit geweten dat Cerror zo'n papzak was...quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[edit] link weg
Oh mijn god Cerror, jij bent echt een goede wetsdienaar!
Go get 'm, tiger!
Nee, dit is géén fokker, en stel dat dit een fokker zou zijn dan heeft deze geen portretrecht, aangezien deze foto niet schadelijk in welke vorm dan ook kan zijn bij publicatie. Stel dát hij schadelijk is, dan is de persoon in kwestie onherkenbaar gemaakt. [14.gif]
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[edit]afbeelding weg
wat betekent dat smiletje? in dit specifieke geval waar je op reageert?quote:
dat ik zelf ook moest lachen, moeilijk te begrijpen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat betekent dat smiletje? in dit specifieke geval waar je op reageert?
Die smiley heet sadley.gif...quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:40 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
dat ik zelf ook moest lachen, moeilijk te begrijpen?
beetje, maar nu snap ik het. btw ik vind het een kutsmile. lijkt wel een gefolterde moslim door amerikanen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:40 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
dat ik zelf ook moest lachen, moeilijk te begrijpen?
slaap zacht.quote:
quote:help de marokkaanse tasjesdief te stoppen
Gewoon een verkapt "help jantje naar de overkant" topic. Alleen dan iets actuelerer.quote:
ja maar nu rent hij terug naar marokkoquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:53 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hij gaat er nog met de tas vandoor![]()
ja maar we tonen RESPCET2ALL daar gaat het toch om! Zal 'm leren!quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:53 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hij gaat er nog met de tas vandoor![]()
Dude! Boondock Saints is heilig! Verpest die heerlijke text nu niet met die pulp fiction gastenquote:
die tekst is ook van pulp fictionquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dude! Boondock Saints is heilig! Verpest die heerlijke text nu niet met die pulp fiction gasten
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
die tekst is ook van pulp fiction![]()
![]()
Dat is een andere textquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]Wie heeft het dan van wie gejat? Want in The boondockt saints zeggen ze die text samen op voordat ze die rus door zijn ogen knallen.
LOL@topicquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]Wie heeft het dan van wie gejat? Want in The boondockt saints zeggen ze die text samen op voordat ze die rus door zijn ogen knallen.
*stilquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:40 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
LOL@topic
En antwoord voor HTTT: In boondock saints staan ze in de courtroom en zeggen ze (o.a., dit is het deel dat ze met zn 3en zijn):
"And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti."
of kijk even hier http://www.imdb.com/title/tt0144117/quotesquote:Connor: Now you will receive us.
Murphy: We do not ask for your poor, or your hungry.
Connor: We do not want your tired and sick.
Murphy: It is your corrupt we claim.
Connor: It is your evil that will be sought by us.
Murphy: With every breath, we shall hunt them down.
Connor: Each day we will spill their blood, 'til it rains down from the skies.
Murphy: Do not kill. Do not rape. Do not steal. These are principles which every man of every faith can embrace.
Connor: These are not polite suggestions, these are codes of behavior, and those of you that ignore them will pay the dearest cost.
Murphy: There are varying degrees of evil. We urge you lesser forms of filth, not to push the bounds and cross over, in to true corruption, into our domain.
Connor: For if you do, one day you will look behind you and you will see we three, and on that day you will reap it.
Murphy: And we will send you to whatever god you wish
die miste idd nogquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:32 schreef numero_uno het volgende:
en natuurlijk alberto checkt de tasjesdief
[afbeelding]
American_Nightmare had mijn toestemming hoor dirkquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[edit] foto zonder toestemming
En staat er weer.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
American_Nightmare had mijn toestemming hoor dirk.
Plaats je de foto weer even terug?
Beetje jammer. Je geeft hier (zeker als moderator) geen goed signaal mee af. Ook al bedoel je het zo niet, je maakt van "tasjesdief" op deze manier "allochtoon." Vind dat deze eruit moet worden gemod.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:24 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
niet van mij, maar hij kon niet registreren
Graven maarquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:20 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
simpel doch doeltreffend
Vergeet de koeienvanger niet! Bij speciaal decreet is de aanbreng van koeienvangers op de achterbumper voortaan toegestaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij moet wel achteruit rijden
quote:
Nee, dit is die andere:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Help ali met tasje het ravijn over![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, dit is die andere:
"Help Ali *niet* het ravijn over."
quote:Op zondag 23 januari 2005 19:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je zult het wel niet over de snelheid van fok hebben![]()
Lol, dan weet ik er morgen ook nog wel eentje over Naru en de tasjesdiefquote:Op zondag 23 januari 2005 20:09 schreef speedfreakssj het volgende:
Whehehe, Vash VS ali.
[afbeelding]
Een Borgcube van Star Trekquote:Op maandag 24 januari 2005 11:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Maare waarmee stop je hem nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Je site heeft te veel bezoekers gehadquote:
whehe coolquote:
whaaaaa!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |