Damn, nooit geweten dat Cerror zo'n papzak was...quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:14 schreef NiteSpeed het volgende:
[edit] link weg
Oh mijn god Cerror, jij bent echt een goede wetsdienaar!
Go get 'm, tiger!
Nee, dit is géén fokker, en stel dat dit een fokker zou zijn dan heeft deze geen portretrecht, aangezien deze foto niet schadelijk in welke vorm dan ook kan zijn bij publicatie. Stel dát hij schadelijk is, dan is de persoon in kwestie onherkenbaar gemaakt. [14.gif]
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[edit]afbeelding weg
wat betekent dat smiletje? in dit specifieke geval waar je op reageert?quote:
dat ik zelf ook moest lachen, moeilijk te begrijpen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat betekent dat smiletje? in dit specifieke geval waar je op reageert?
Die smiley heet sadley.gif...quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:40 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
dat ik zelf ook moest lachen, moeilijk te begrijpen?
beetje, maar nu snap ik het. btw ik vind het een kutsmile. lijkt wel een gefolterde moslim door amerikanen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:40 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
dat ik zelf ook moest lachen, moeilijk te begrijpen?
slaap zacht.quote:
quote:help de marokkaanse tasjesdief te stoppen
Gewoon een verkapt "help jantje naar de overkant" topic. Alleen dan iets actuelerer.quote:
ja maar nu rent hij terug naar marokkoquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:53 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hij gaat er nog met de tas vandoor![]()
ja maar we tonen RESPCET2ALL daar gaat het toch om! Zal 'm leren!quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:53 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Hij gaat er nog met de tas vandoor![]()
Dude! Boondock Saints is heilig! Verpest die heerlijke text nu niet met die pulp fiction gastenquote:
die tekst is ook van pulp fictionquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dude! Boondock Saints is heilig! Verpest die heerlijke text nu niet met die pulp fiction gasten
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
die tekst is ook van pulp fiction![]()
![]()
Dat is een andere textquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]Wie heeft het dan van wie gejat? Want in The boondockt saints zeggen ze die text samen op voordat ze die rus door zijn ogen knallen.
LOL@topicquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]Wie heeft het dan van wie gejat? Want in The boondockt saints zeggen ze die text samen op voordat ze die rus door zijn ogen knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |