En staat er weer.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
American_Nightmare had mijn toestemming hoor dirk.
Plaats je de foto weer even terug?
Beetje jammer. Je geeft hier (zeker als moderator) geen goed signaal mee af. Ook al bedoel je het zo niet, je maakt van "tasjesdief" op deze manier "allochtoon." Vind dat deze eruit moet worden gemod.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:24 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
niet van mij, maar hij kon niet registreren
Graven maarquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:20 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
simpel doch doeltreffend
Vergeet de koeienvanger niet! Bij speciaal decreet is de aanbreng van koeienvangers op de achterbumper voortaan toegestaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij moet wel achteruit rijden
quote:
Nee, dit is die andere:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Help ali met tasje het ravijn over![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, dit is die andere:
"Help Ali *niet* het ravijn over."
quote:Op zondag 23 januari 2005 19:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je zult het wel niet over de snelheid van fok hebben![]()
Lol, dan weet ik er morgen ook nog wel eentje over Naru en de tasjesdiefquote:Op zondag 23 januari 2005 20:09 schreef speedfreakssj het volgende:
Whehehe, Vash VS ali.
[afbeelding]
Een Borgcube van Star Trekquote:Op maandag 24 januari 2005 11:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Maare waarmee stop je hem nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Je site heeft te veel bezoekers gehadquote:
whehe coolquote:
whaaaaa!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |