abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2005 @ 20:57:15 #201
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_27035564
Fransje
pi_27036853
goede uitzending weer

Alleen vind ik het wat vreemd dat ze in de regressie wel dingen zien, maar plaatsnamen niet volledig weten of alleen de voornamen kennen van degene die ze geweest zijn of gekend hebben.
  zondag 15 mei 2005 @ 21:40:00 #203
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_27036975
quote:
Op zondag 1 mei 2005 13:56 schreef Beathoven het volgende:
Het meest fascinerende verhaal m.b.t. vorige levens vond ik een verhaal van een vrouw uit Engeland die onder hypnose een aparte steen kon beschrijven die in een klein italiaans plaatsje bij een huis onder een hek lag. Het is alweer +/- 12 jaar geleden dat ik dit gehoord heb dus het fijne weet ik er ook niet van maar dat zet je toch aan het denken. Dat was namelijk het enige verhaal waarbij na te trekken was of het klopte, want die steen lag er idd.
Ik heb ook heel lang geleden zo'n soort van programma gezien.
Ook met een steen die beschreven werd, maar die lag in een schuur, onder een laag hooi.
En dat was in mijn herinnering een soort van molensteen.
Toen werden er ook namen genoemd die later bleken te kloppen.
Maar ik kan niet meer op de naam van dat programma komen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_27037486
Mooie aflevering, rustgevend, bijzonder en mooie meid ook Fransje.
Erg cool dat soort dingen
pi_27037526
Een vriendin van me gaat volgende week ook zo'n sessie doen. Ik probeerde haar net te besmetten met het Fok!virus zodat ze in Truth kan posten.

Nou... en mocht ze dat doen dan ehhh......leest ze dit wel : Hi, babe
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_27038098
@nokwanda: als ze niet post, kun jij dan niet voor haar posten?

enne
Fransje/Anna was interessant
klopte wel heel veel

alleen erger ik me eraan dat het altijd om kerken draait
moet dat bij de KRO ofzo
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_27038566
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef JohnDDD het volgende:

enne
klopte wel heel veel

moet dat bij de KRO ofzo
Alleen als zij daar toestemming voor zou geven. Tis sowiezo een Truthtypje dus ik wil gewoon dat ze zich registreerd. Maar of ze dan zelf al dan niet dat verhaal zou posten weet ik natuurlijk niet. Misschien is dat wel veel te persoonlijk voor haar. Vooral in het begin.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 15 mei 2005 @ 22:30:17 #208
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27038604
quote:
Het zijn toch gewoon gebouwen. Big deal.

Toen was de kerk het middelpunt van de samenleving.
pi_27039306
The technique for producing reincarnational dreams is actually very simple. Once you have learned to recall your dreams, it is a very easy step to "order" your mind to produce a specific kind of dream. You have already done the groundwork as you have learned to utilize your mind to produce a desired result.

Now, instead of merely recalling just any dream, you will tell your mind to produce a specific type (which of course you'll now easily be able to remember).

Before going to sleep, merely "tell" yourself that you want to have a dream about a past lifetime you have lived before. If you are new at this technique you can add the directives that you you want to have a dream about a past lifetime, that you will have a dream about a past lifetime, that you will be able to recall it.

Once you start working with dream techniques you'll soon learn you can finetune your requests for your needs. You can add things such as: "and have a restful night's sleep", "and I'll be able to understand the dream", etc. Start simple and add only what you feel necessary. (otherwise you could have a list a mile long!)

Use the same steps as with any dream recall, and record what the dream was about. Again, when you are adept at dream recall, it really is just a simple step to jump to "programming" your dreams!

via deze site op dit verhaal terechtgekomen

http://www.hollys.com/cyber-psychic/plife.htm
quote:
moet dat bij de KRO ofzo
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:30 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Het zijn toch gewoon gebouwen. Big deal.

Toen was de kerk het middelpunt van de samenleving.
Er wordt ook specifiek naar kerken gevraagd omdat dit eigenlijk de weinige gebouwen zijn die eeuwenlang overeind blijven. Als ze het alleen met marktplaatsen, oude zandweggetjes en inmiddels lang afgebroken huizen moeten doen dan kun je zoeken naar een speld in een hooiberg. Je hebt herkenningspunten nodig om het plaatje opnieuw op te bouwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 15-05-2005 23:03:38 ]
pi_27039641
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef Beathoven het volgende:
The technique for producing reincarnational dreams is actually very simple. Once you have learned to recall your dreams, it is a very easy step to "order" your mind to produce a specific kind of dream. You have already done the groundwork as you have learned to utilize your mind to produce a desired result.

Now, instead of merely recalling just any dream, you will tell your mind to produce a specific type (which of course you'll now easily be able to remember).

Before going to sleep, merely "tell" yourself that you want to have a dream about a past lifetime you have lived before. If you are new at this technique you can add the directives that you you want to have a dream about a past lifetime, that you will have a dream about a past lifetime, that you will be able to recall it.

Once you start working with dream techniques you'll soon learn you can finetune your requests for your needs. You can add things such as: "and have a restful night's sleep", "and I'll be able to understand the dream", etc. Start simple and add only what you feel necessary. (otherwise you could have a list a mile long!)

Use the same steps as with any dream recall, and record what the dream was about. Again, when you are adept at dream recall, it really is just a simple step to jump to "programming" your dreams!
Goeie tip(s)!
Alleen zegt dat dan dat herinneringen/dromen over reïncarnatie gezeteld zijn in onze dromen, op beiden antwoord ik ja. Alleen zo klinkt het alsof de brein zelf (maar) wat opwekt. Ik twijfel hieraan namelijk, sowieso om de kennis, zie aflevering Fransje, die we eigenlijk niet kunnen weten. Maar dit zijn hardop-gedachtes even.

En voor de rest over dromen, ik had een klote nachtmerrie eregister, zat compleet vast met allemaal shitgedoe, werd vastgehouden, zat even opgesloten door iemand anders, voelde mezelf beklemd, en werd telkens onprettiger, vond ik, dat voelde ik al. Goed, ergens heb ik misschien wat onthouden en/of kon ik het nu (weer) mooi uittesten. Ik schreeuwde op een gegeven moment en begon toen keihard te zingen dat ik mezelf toch wel lekker en goed voelde of iets dergelijks. Volgens mij was het nog in het Engels ook . En * plof, weg was de nachtmerrie, het klotegevoel (die ik mezelf niet gaf in die droom), etc. En ik had de macht (over MIJN droom) weer terug. Just the way it should be. Opsouten die slamppampers.

nu weg is
pi_27040159
quote:
Op zondag 15 mei 2005 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
Mooie aflevering, rustgevend, bijzonder en mooie meid ook Fransje.
Erg cool dat soort dingen
Wat maakt dat nu weer uit? Wat heeft dat ermee te maken?

Niet dat ik het niet met je eens ben , ze had een erg leuke uitstraling, vooral op de momenten dat ze werd geconfronteerd met iets uit haar herinnering... die ogen... heel mooi.
pi_27040211
quote:

enne
klopte wel heel veel

moet dat bij de KRO ofzo
Nee, natuurlijk moet dat niet, maar de herinneringen stammen uit tijden waarin het kerkleven centraal stond in het leven van de mens. De herinneringen daaraan zullen gemakkelijk op te vragen zijn en grote kans ook, dat zo'n kerk er nog precies zo bij staat, zoals destijds.

Dus puur een praktische keuze lijkt mij.
pi_27040254
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:04 schreef sweetgirly het volgende:

Goed, ergens heb ik misschien wat onthouden en/of kon ik het nu (weer) mooi uittesten.
Aanvulling: want ik had toch niets te verliezen, dat besefte ik me en daar waagde ik mezelf toen aan. In die zin kan ik die nachtmerrie nog dankbaar zijn (dus) ook. En ik vind dat ook iets heel moois hebben, dat je je eigen dromen weer terug verovert en/of weet terug te veroveren. Word je sterker van vermoed ik .

Aanvullig 2: en zo praat ik soms wel tegen mezelf idd, zie het meer als (goed willen) aanvullen. Wie weet wat een ander er aan kan hebben in een nachtmerrie, gewoon proberen dus . En vond het wel toepasselijk bij het stukje.

Aanvulling 3: trust
pi_27040340
Ik moet wel zeggen dat ik na 3 uitzendingen "Wie was ik" behoorlijk overtuigd ben van de mogelijkheid om terug te keren naar vorige leven, al dan niet het eigen leven, want het kunnen ook herinneringen zijn van anderen wanneer wij eigenlijk deel uit maken van een collectief bewustzijn en opslagplaats van herinneringen.
pi_27040395
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef FuifDuif het volgende:

Wat maakt dat nu weer uit? Wat heeft dat ermee te maken?
Lekker ding toch
quote:
Niet dat ik het niet met je eens ben , ze had een erg leuke uitstraling, vooral op de momenten dat ze werd geconfronteerd met iets uit haar herinnering... die ogen... heel mooi.
Maar daarom, die ogen, mooie ogen, waterachtige ogen .
Dus precies, je zegt het goed. Ze keek ook vaak naar rechts (wat staat voor waarheid, links is liegen, tenminste even cru volgens de non-verbale dingetjes enzo, lette ik nog even op). Of sterker, ze keek zelfs heel vaag niet eens voor zich uit kijkend en/of soms naar links of rechts (wel meer rechtsneigend soms). Maar ze keek dus wel voor zich uit, zo in de praktijk gezien, omdat de oogleden niet gesloten waren (duh), ze waren dan wel niet dicht en dus keek ze, maar leken naar binnen gericht of ergens anders, mooi.

pfffff , wat een mens ben ik, maar dat viel me dus (ook) op
pi_27040490
Hmmm, volgens mij kijk ik vaak naar links. Kan ook zijn dat dat veroorzaakt is doordat er altijd een heel mooi meisje bij mij in de klas zat tijdens mijn middelbare school periode, die op de één of andere manier altijd links voor mij zat .

Maar inderdaad, het was een mooie meid, die Fransje. Helaas heeft ze al een vriend.
pi_27040572
Heey, interessant om herinneringen aan vorige levens op te roepen in dromen. Dat ga ik proberen! Ik ben al redelijk ver gevorderd in het onthouden van dromen. Ik onthoud ze vrijwel iedere nacht en de laatste tijd zelfs wel 2 in één nacht van tijd tot tijd!
pi_27040612
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef FuifDuif het volgende:
Hmmm, volgens mij kijk ik vaak naar links. Kan ook zijn dat dat veroorzaakt is doordat er altijd een heel mooi meisje bij mij in de klas zat tijdens mijn middelbare school periode, die op de één of andere manier altijd links voor mij zat .

Maar inderdaad, het was een mooie meid, die Fransje. Helaas heeft ze al een vriend.
Ja, Joep!

En hehe, ja jongens kijken altijd naar links als ze wat moois zien, maar als ze de waarheid moeten vertellen weten ze van gekkigheid niet waar ze kijken moeten . Apart volk, die manspersonen.

pi_27040700
Gelukkig kun jij nu niet zien waar ik kijk, sweetgirly, anders dan zou ik verraden dat ik in feite mij enorm aangetrokken voel tot jou .
pi_27040704
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef FuifDuif het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik na 3 uitzendingen "Wie was ik" behoorlijk overtuigd ben van de mogelijkheid om terug te keren naar vorige leven, al dan niet het eigen leven, want het kunnen ook herinneringen zijn van anderen wanneer wij eigenlijk deel uit maken van een collectief bewustzijn en opslagplaats van herinneringen.
Ik heb toch sterk het idee dat je terug gaat naar een oude tak uit je eigen stamboom (verre bloedverwanten). Tot nu toe ben ik b.v. nog geen verhalen tegengekomen van europeanen die vroegere levens in Azie, Afrika of Amerika hebben gehad.

Jammer dat ze het bij de proefpersonen niet uitgezocht hebben, ze weten de tijd waarin ze geleefd hebben en hebben ook de naam van de persoon. Dan kun tenminste even kijken of er in de familie niet toevallig 'die' naam voorkomt.
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
Gelukkig kun jij nu niet zien waar ik kijk, sweetgirly, anders dan zou ik verraden dat ik in feite mij enorm aangetrokken voel tot jou .
Daar zijn weer andere programma's voor

pi_27040793
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
Heey, interessant om herinneringen aan vorige levens op te roepen in dromen. Dat ga ik proberen! Ik ben al redelijk ver gevorderd in het onthouden van dromen. Ik onthoud ze vrijwel iedere nacht en de laatste tijd zelfs wel 2 in één nacht van tijd tot tijd!
you go boy! (of man)
Maar ik vond of vind het ook een hele goeie, ga mezelf er ook meer bezig mee houden en/of althans proberen en/of hopen dat het lukt dan. Net als met die nachtmerrie, vond ik weer een beseffenis dus en een overwinning, weer wat geleerd misschien en/of hopelijk.

En btw, eens, als ik het echt durf, ga ik misschien ook zo'n regressie-sessie (leuk woord) doen. Ben wel erg benieuwd hoe en wat en hoe sceptisch ik misschien tov mezelf ga zijn en/of ben dan. Perfecte test weer, want ik ga keihard voor mezelf zijn dan, want mijn brein neemt mij niet in de zeik . Lijkt me cool om uit te vinden.

Hoe heette die man nou overigens weer? Weet iemand dat (nog)?

dromen gaat nu zo
pi_27040878
quote:
Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
He, waar kijk je dan nu (naar)

Ohhhh

maar wel lief, geloof ik, ontopic Fuifduif zegt ze met een schril stemmetje
pi_27047097
het is idd wel een beetje raar dat al die verhalen tot nu toe zich afspelen erg in de buurt van Nederland
het kan zijn dat dat een budgetaire of praktische keuze is (ze hebben 8 uitzendingen en 50 mensen in therapie gehad)...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_27051451
Kandidaat week 1: Margriet Metz (<- plaatsje in Frankrijk) - Pau - Frankrijk
Kandidaat week 2: Pieter Baaijens - Aacken - Duitsland
Kandidaat week 3: Fransje Clement - Brussel - Belgie

Je zou er haast meer van willen weten, als ze nu ook nog eens de stamboom erbij zouden pakken dan werd er misschien nog wel iets meer bekend

http://www.healpastlives.com/pastlf/exercise/exregres.htm

een hele goede 'walktrough' om een 'film' van je vorige leven te bekijken, een van de meest duidelijke die ik tot nu toe gezien heb.. zelfs voor een beginner nog wel te doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 16-05-2005 14:50:32 ]
pi_27054041
quote:
Op maandag 16 mei 2005 09:42 schreef JohnDDD het volgende:
het is idd wel een beetje raar dat al die verhalen tot nu toe zich afspelen erg in de buurt van Nederland
het kan zijn dat dat een budgetaire of praktische keuze is (ze hebben 8 uitzendingen en 50 mensen in therapie gehad)...
Ik las in een interview met die presentator, dat het volgens mij bij iedereen eruit kwam. Alle verhalen hebben zich afgespeeld in Europa. Hij bond er als conclusie aan vast, dat je bij een eventuele reincarnatie in min of meer hetzelfde gebied bleef.

Leuke uitzending was het weer. Jammer dat ze niet door de ramen van de toren konden kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')