Ik heb ook heel lang geleden zo'n soort van programma gezien.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:56 schreef Beathoven het volgende:
Het meest fascinerende verhaal m.b.t. vorige levens vond ik een verhaal van een vrouw uit Engeland die onder hypnose een aparte steen kon beschrijven die in een klein italiaans plaatsje bij een huis onder een hek lag. Het is alweer +/- 12 jaar geleden dat ik dit gehoord heb dus het fijne weet ik er ook niet van maar dat zet je toch aan het denken. Dat was namelijk het enige verhaal waarbij na te trekken was of het klopte, want die steen lag er idd.
Alleen als zij daar toestemming voor zou geven. Tis sowiezo een Truthtypje dus ik wil gewoon dat ze zich registreerd. Maar of ze dan zelf al dan niet dat verhaal zou posten weet ik natuurlijk niet. Misschien is dat wel veel te persoonlijk voor haar. Vooral in het begin.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef JohnDDD het volgende:
@nokwanda: als ze niet post, kun jij dan niet voor haar posten?![]()
enne
Fransje/Anna was interessant
klopte wel heel veel
alleen erger ik me eraan dat het altijd om kerken draait
moet dat bij de KRO ofzo
Het zijn toch gewoon gebouwen. Big deal.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef JohnDDD het volgende:
quote:alleen erger ik me eraan dat het altijd om kerken draait
moet dat bij de KRO ofzo
Er wordt ook specifiek naar kerken gevraagd omdat dit eigenlijk de weinige gebouwen zijn die eeuwenlang overeind blijven. Als ze het alleen met marktplaatsen, oude zandweggetjes en inmiddels lang afgebroken huizen moeten doen dan kun je zoeken naar een speld in een hooiberg. Je hebt herkenningspunten nodig om het plaatje opnieuw op te bouwen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:30 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Het zijn toch gewoon gebouwen. Big deal.
Toen was de kerk het middelpunt van de samenleving.
Goeie tip(s)!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:53 schreef Beathoven het volgende:
The technique for producing reincarnational dreams is actually very simple. Once you have learned to recall your dreams, it is a very easy step to "order" your mind to produce a specific kind of dream. You have already done the groundwork as you have learned to utilize your mind to produce a desired result.
Now, instead of merely recalling just any dream, you will tell your mind to produce a specific type (which of course you'll now easily be able to remember).
Before going to sleep, merely "tell" yourself that you want to have a dream about a past lifetime you have lived before. If you are new at this technique you can add the directives that you you want to have a dream about a past lifetime, that you will have a dream about a past lifetime, that you will be able to recall it.
Once you start working with dream techniques you'll soon learn you can finetune your requests for your needs. You can add things such as: "and have a restful night's sleep", "and I'll be able to understand the dream", etc. Start simple and add only what you feel necessary. (otherwise you could have a list a mile long!)
Use the same steps as with any dream recall, and record what the dream was about. Again, when you are adept at dream recall, it really is just a simple step to jump to "programming" your dreams!
Wat maakt dat nu weer uit? Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:55 schreef sweetgirly het volgende:
Mooie aflevering, rustgevend, bijzonder en mooie meid ook Fransje.
Erg cool dat soort dingen
Nee, natuurlijk moet dat niet, maar de herinneringen stammen uit tijden waarin het kerkleven centraal stond in het leven van de mens. De herinneringen daaraan zullen gemakkelijk op te vragen zijn en grote kans ook, dat zo'n kerk er nog precies zo bij staat, zoals destijds.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef JohnDDD het volgende:
@nokwanda: als ze niet post, kun jij dan niet voor haar posten?![]()
enne
Fransje/Anna was interessant
klopte wel heel veel
moet dat bij de KRO ofzo
Aanvulling: want ik had toch niets te verliezen, dat besefte ik me en daar waagde ik mezelf toen aan. In die zin kan ik die nachtmerrie nog dankbaar zijn (dus) ook. En ik vind dat ook iets heel moois hebben, dat je je eigen dromen weer terug verovert en/of weet terug te veroveren. Word je sterker van vermoed ikquote:Op zondag 15 mei 2005 23:04 schreef sweetgirly het volgende:
Goed, ergens heb ik misschien wat onthouden en/of kon ik het nu (weer) mooi uittesten.
Lekker ding tochquote:Op zondag 15 mei 2005 23:22 schreef FuifDuif het volgende:
Wat maakt dat nu weer uit? Wat heeft dat ermee te maken?![]()
Maar daarom, die ogen, mooie ogen, waterachtige ogenquote:Niet dat ik het niet met je eens ben, ze had een erg leuke uitstraling, vooral op de momenten dat ze werd geconfronteerd met iets uit haar herinnering... die ogen... heel mooi.
Ja, Joep!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:32 schreef FuifDuif het volgende:
Hmmm, volgens mij kijk ik vaak naar links. Kan ook zijn dat dat veroorzaakt is doordat er altijd een heel mooi meisje bij mij in de klas zat tijdens mijn middelbare school periode, die op de één of andere manier altijd links voor mij zat.
Maar inderdaad, het was een mooie meid, die Fransje. Helaas heeft ze al een vriend.
Ik heb toch sterk het idee dat je terug gaat naar een oude tak uit je eigen stamboom (verre bloedverwanten). Tot nu toe ben ik b.v. nog geen verhalen tegengekomen van europeanen die vroegere levens in Azie, Afrika of Amerika hebben gehad.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:27 schreef FuifDuif het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik na 3 uitzendingen "Wie was ik" behoorlijk overtuigd ben van de mogelijkheid om terug te keren naar vorige leven, al dan niet het eigen leven, want het kunnen ook herinneringen zijn van anderen wanneer wij eigenlijk deel uit maken van een collectief bewustzijn en opslagplaats van herinneringen.
Daar zijn weer andere programma's voorquote:Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
Gelukkig kun jij nu niet zien waar ik kijk, sweetgirly, anders dan zou ik verraden dat ik in feite mij enorm aangetrokken voel tot jou.
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
Heey, interessant om herinneringen aan vorige levens op te roepen in dromen. Dat ga ik proberen! Ik ben al redelijk ver gevorderd in het onthouden van dromen. Ik onthoud ze vrijwel iedere nacht en de laatste tijd zelfs wel 2 in één nacht van tijd tot tijd!
He, waar kijk je dan nu (naar)quote:Op zondag 15 mei 2005 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
Gelukkig kun jij nu niet zien waar ik kijk, sweetgirly, anders dan zou ik verraden dat ik in feite mij enorm aangetrokken voel tot jou.
Ik las in een interview met die presentator, dat het volgens mij bij iedereen eruit kwam. Alle verhalen hebben zich afgespeeld in Europa. Hij bond er als conclusie aan vast, dat je bij een eventuele reincarnatie in min of meer hetzelfde gebied bleef.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:42 schreef JohnDDD het volgende:
het is idd wel een beetje raar dat al die verhalen tot nu toe zich afspelen erg in de buurt van Nederland
het kan zijn dat dat een budgetaire of praktische keuze is (ze hebben 8 uitzendingen en 50 mensen in therapie gehad)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |