volgens mij zei hij niet van wie het bod afkomstig was tijdens die speech...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Barcelona schijnt de ploeg te zijn die Kuyt wil overnemen. Dit omdat Larsson langdurig geblesseerd is en misschien niet meer terugkomt op zijn niveau.
En Doc, dat verhaal over Liverpool komt van de Grote Kale Leider himself. Dat wist hij te vertellen op de nieuwjaars speech.
Beide.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat van Kuijt heb je via 1 van je bronnen? Of op internet gelezen?
quote:18-01-2005: Alexander Östlund: De nieuwe terriër van De Kuip
[Bron: FR-Fans.nl]
Alexander Östlund. Niet heel veel mensen zullen hem gekend hebben voordat hij vanmorgen een 4,5 contract tekende bij Feyenoord. Maar daar kan wel eens heel snel verandering in komen, want Östlund heeft, als we de berichten in Zweedse media mogen geloven, precies de mentaliteit en uitstraling die we nodig hebben in De Kuip.
De rechtsback, ook inzetbaar op links, is een echte voetballiefhebber en wil dat ook maar al te graag uitstralen op het veld. Buiten de lijnen is Östlund een aardige man (die wel altijd boos kijkt), maar zodra hij het veld opkomt gaat de knop om en wil hij maar één ding en dat is winnen. Opgeven zal de speler, die een aantal jaren geleden nog aanvaller was, nooit. Soms draaft hij daardoor te ver door en gaat hij over de schreef, maar in het merendeel van de gevallen straalt hij positivisme uit. Hij schroomt niet om zijn medespelers op te peppen en al helemaal niet om ze eens flink op hun spreekwoordelijke 'flikker' te geven als ze geen inzet tonen.
De publiekslieveling van Hammarby is een karakter op zich met zijn baard en vele tatoeages en doet wat dat betreft denken aan een oude publiekslieveling: John de Wolf. Wat Östlund echter wel heeft en De Wolf niet, is dat de Zweed ook veel aanvallende krachten heeft. We kunnen dus, als hij dezelfde speelstijl kan hanteren als hij bij zijn oude club Hammarby deed, een rechtsback verwachten die de hele rechterkant kan bestrijken. Een type Brett Emerton dus toen hij in zijn tijd bij Feyenoord als rechtsback geposteerd stond. Östlund heeft ook aardig wat techniek in huis en is dus zeker geen speler die alleen maar verstand heeft van keihard verdedigen. Volgens onbevestigde berichten in Zweden heeft Feyenoord Hammarby ongeveer 600.000 euro overgemaakt voor Östlund.
Hebben we dan eindelijk de rechtsbenige verdediger gevonden waar we al jaren op wachten?
quote:Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Feyenoord nog steeds druk doende is zich te versterken voor de tweede seizoenshelft.
Trainer Ruud Gullit zou nog éénmaal het verzoek aan voorzitter Jorien vd Herik en Tecnisch adviseur Mark Wotte hebben gedaan om nog twee spelers aan te trekken.
Volgens het doorgaans goed Zweedse sportkrant Abahski zou het gaan om de 22 jarige linker middenvelder Heugneudig en de 24 jarige rechtsbuiten Breudneudig.
Technisch adviseur Mark Wotte wilde het gerucht bevestigen nog ontkennen.......
quote:
Zijn een paar jaar terug ook nog bij ons in de picture geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoognodig en broodnodig. Ik mag hopen dat je hem zelf wel doorhad, toch?
Ik vind het meer wat voor Heerenveen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zijn een paar jaar terug ook nog bij ons in de picture geweest.![]()
Waarom maak je je daar zo druk om? Als die Kroaat nou goed voetbalt, en een goede instelling heeft, waarom is het dan zo'n probleem dat hij niet uit Katwijk ofzo komt?quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:20 schreef Cart_man het volgende:
Kroaat.
Waar blijven die Nederlanders.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:00 schreef blupblup69 het volgende:
Gefeliciteerd met Hofs, jammer dat hij nu met een verlies moet debuteren![]()
Opmerkelijk dat alleen hij er mee komt en nergens in Engeland dat bericht is opgepikt ...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
En Doc, dat verhaal over Liverpool komt van de Grote Kale Leider himself. Dat wist hij te vertellen op de nieuwjaars speech.
Doe daar nog maar 5 bijquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:29 schreef Spideyman het volgende:
Het zou volgens mij echt desastreus zijn als volgend jaar én Kalou naar Chelsea gaat én Kuijt naar Barcelona. Is in één klap het gedeelte weg wat bovengemiddeld presteerde.
Maar dan zou je natuurlijk wel wat leukst kunnen doen met de transferinkomsten. 27,5 mljoen ¤ ?
Vaak zie je dat talentvolle spelers naar PSV gaan omdat het de perfecte 'springplank' is, naar Ajax om de naam en naar Feyenoord om Het Legioen. Nu hebben wel meer clubs een fanatieke aanhang, dus daarin is Feyenoord niet uniek. Aan de andere kant wil een flink salaris en een hoge transfersom wel helpen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet Feyenoord goed improviseren. Als je ziet dat spelers als Henchoz en Tudor al geen interesse hebben dan wordt het aantrekken van een leuke spits helemaal moeilijk. Maar dat zien we dan wel weer.
Dat komt omdat Nederlandse clubs belachelijk hoge prijzen vragen voor hun spelers. Groningen vraagt bijvoorbeeld bijna 2 miljoen voor Kruiswijk, en hij heeft de potentie om uit te groeien tot een topper, maar hij is nog lang geen 2 miljoen waard.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Henchoz wilde wel komen, Vaduz. Zijn familie bleef liever in Engeland.
@Heiden: Ik me maak druk om het feit dat er veels te veel op de buitenlandse markt wordt gekeken. Nu zullen er binnen Nederland weinig spelers zijn die geschikt voor Feijenoord zijn, maar dan nog, feit blijft dat er teveel buitenlanders worden binnengehaald.
Nee maar wat dat betreft moet je als topclub wel durven nationaal risico's te nemen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat komt omdat Nederlandse clubs belachelijk hoge prijzen vragen voor hun spelers. Groningen vraagt bijvoorbeeld bijna 2 miljoen voor Kruiswijk, en hij heeft de potentie om uit te groeien tot een topper, maar hij is nog lang geen 2 miljoen waard.
Cheers CMquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:45 schreef Cart_man het volgende:
Wat Pyth (nog gefeliciteerd met de kleine) zegt, je moet risico's durven nemen, durven investeren. Kruiswijk moeten ze halen, speelt goed. Onze aanvallers hadden niks in te brengen in de wedstrijd tegen Groningen, mede dankzij hem. Is gewoon een speler die ver kan komen en die je het vertrouwen moet geven wanneer hij gekocht wordt.
Ik ben niet gelukkkig met het aantal buitenlanders wat er nu is gehaald. Er gaat ook geen vertrouwen uit naar de jeugd dat er rondloopt. Of die voldoende kwaliteiten hebben weet ik niet, maar dan laat je die niet verpieteren in de jeugd om vervolgens een buitenlander te halen voor dezelfde positie.
Bahia en Bandalovski worden gehaald en moeten nog getest gaan worden, belachelijk. Hoor dat ze nog twee Hongaren gaan halen van rond de 18 jaar. Geldverspilling...
Sterker nog, Joris konden ze gratis halen maar ze waren net te laat. En landzaat konden ze voor rond de 600.000 euro kopen maar ze kozen toen voor Alfred Schreuder. Tja voor dat bedrag had je natuurlijk gewoon Landzaat moeten halen. Nu kan je hem nog voor geen 6 miljoen kopen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Cheers CM
Ook als je nog eens bekijkt dat feyenoord vorig seizoen de kans had om Landzaat en Mathijssen voor weinig te halen van Willem II
Toen vonden ze (meen ik) 2 miljoen euro teveel voor Landzaat.
Hij is niet puur alleen naar de voetballer Kezman vernoemd.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:14 schreef knuppelhout het volgende:
offtopic: heb je je kind trouwens naar kezman vernoemd? feli trouwens
Volgens mij kan je beter is gericht investeren in Nederlandse spelers, dan die hele polonaise aan buitenlanders die we de afgelopen 7 a 8 jaar langs hebben zien komen. Geloof nooit dat we nu per saldo goedkoper uit zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat komt omdat Nederlandse clubs belachelijk hoge prijzen vragen voor hun spelers. Groningen vraagt bijvoorbeeld bijna 2 miljoen voor Kruiswijk, en hij heeft de potentie om uit te groeien tot een topper, maar hij is nog lang geen 2 miljoen waard.
dat is niet helemaal zo. Psv heeft een tijdje alleen maar jonge nederlandse talenten gekocht. En dat is ook op niks uitgelopen. Kijk naar Hoogstrate die voor 5 miljoen gulden was gekocht.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:00 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter is gericht investeren in Nederlandse spelers, dan die hele polonaise aan buitenlanders die we de afgelopen 7 a 8 jaar langs hebben zien komen. Geloof nooit dat we nu per saldo goedkoper uit zijn.
Het gebrek aan visie breekt ons zowiezo financieel op..
Je kunt ook investeren in die honderduizenden jochies in Rotterdam en omstreken die dolgraag het feyenoord-roodwit aan willen trekken in plaats van iemand uit de rimboe trekken.quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is niet helemaal zo. Psv heeft een tijdje alleen maar jonge nederlandse talenten gekocht. En dat is ook op niks uitgelopen. Kijk naar Hoogstrate die voor 5 miljoen gulden was gekocht.
Daar heb je gelijk in. Had ik even niet aan gedacht, maar wist ik wel.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Henchoz wilde wel komen, Vaduz. Zijn familie bleef liever in Engeland.
Ach dergelijke voorbeelden hou je altijd. Is in mijn ogen ook niet erg, je moet wel een heel goed technisch inzicht hebben wil je altijd een topaankoop doen. Maar feit blijft voor mij wel dat ik bijvoorbeeld bij een club als psv wel meer beleid/visie zie dan bij ons..quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is niet helemaal zo. Psv heeft een tijdje alleen maar jonge nederlandse talenten gekocht. En dat is ook op niks uitgelopen. Kijk naar Hoogstrate die voor 5 miljoen gulden was gekocht.
ja ik vind ook dat ze het beter doen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ach dergelijke voorbeelden hou je altijd. Is in mijn ogen ook niet erg, je moet wel een heel goed technisch inzicht hebben wil je altijd een topaankoop doen. Maar feit blijft voor mij wel dat ik bijvoorbeeld bij een club als psv wel meer beleid/visie zie dan bij ons..
Zlatan is een maatje van hem, zou me niks verbazenquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:34 schreef Cart_man het volgende:
Hoop dat hij wat ajacieden naar de klote trapt ja.
Het ging de laatste paar wedstrijden ook niet goed , dus zo veel zal er dan niet veranderenquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:35 schreef Suijk het volgende:
Normaal heb je een hele voorbereiding om een bijna nieuw team op elkaar in te laten spelen, nu een week. Dat kan de eerste paar wedstrijden toch bijna niet goed gaan.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Doe niet zo mal zeg... Ik zie Paauwe ook eerder als middenvelder naar Engeland of Duitsland gaan, niet als verdediger.
Oh mijn godquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:26 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord ontslaat conditietrainer per direct
vd Goorberg zou een conflct hebben met ruud gullit. Dus hij zorgt wel voor heel veel spelers die naar feyenoord komen en hij weet dus ook de technische staf weg te jagen. Vreemd mannetje die Ruud, ik vraag me af hoe ver hij wel niet kan gaan.
Babos / Ostründ (sp?), Saďdi, Gibbs, Bosschaart / De Graaf, Hofs, Pardo, Kuijt (ruit) / Lazovic, Kalouquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Gibbs is inzetbaar tegen Vitesse. Gok hier op de basis. Ik zeg:
Babos / Zuiverloon, Saďdi, Gibbs, Bosschaart / De Graaf, Hofs, Pardo, Goor / Kuyt, Kalou
Opzich een heel goed elftalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Gibbs is inzetbaar tegen Vitesse. Gok hier op de basis. Ik zeg:
Babos / Zuiverloon, Saďdi, Gibbs, Bosschaart / De Graaf, Hofs, Pardo, Goor / Kuyt, Kalou
Als hij fit is speelt hij wel, maar ik twijfel of dat zo zal zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Östlund nu al? Ik verwacht nog één keer Gianni en ik vermoed dat Gullit zijn aanvoerder wel opstelt hoor heiden. Die raakt wel fit.
Waarom geen Lazovic? Ben nu wel benieuwd wat hij er van kan. Is het de komende wedstrijd niks, dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:03 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoef geen Lazovic, en de Graaf gaat sowieso spelen. Gullit heeft vol lof over hem gesproken dus die gaat niet opeens op de bank beginnen.
Ik denk wel dat Lazovic speelt, heeft 7 miljoen gekoste n die Kale wil resultaten zien in het veld!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:03 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoef geen Lazovic, en de Graaf gaat sowieso spelen. Gullit heeft vol lof over hem gesproken dus die gaat niet opeens op de bank beginnen.
Dacht eigenlijk dat het Fraser was, die zei dat hij hem kwa uiterlijk wel wat van Van Basten vond hebben..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe een klein vraagje:
Volgens mij was het Mario Been die Cruz meteen na zijn komst al vergeleek met Van Basten.
Weet iemand wat hij precies zei en als het kan heel graag een link.
Bij voorbaat dank.
quote:Jean Carlos Dondé, die door HSV is gehuurd van Feyenoord, maakte een half uur voor het einde zijn Bundesliga-debuut.
En om er dan ook nog speciaal een account voor aan te maken. O_oquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:19 schreef popolon het volgende:
Heel spijtig maar wat doet dat in het Feyenoord topic?
Waarschijnlijk is hij het zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En om er dan ook nog speciaal een account voor aan te maken. O_o
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:25 schreef popolon het volgende:
Goor, gewoon nuttige en goede voetballer.
En Ostlund om z'n 'looks', J. de Wolf revival.
De rest is niet echt bijzonder.
Otten en Kolk zijn wel door Feyenoord gehaald, dus aankopen van Feyenoord. Ik vind met name Kolk een overbodige aankoop van Feyenoord. Alsof die jongen ooit goed genoeg zal worden voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Santi Kolk en Mark Otten zijn voor Excelsior gehaald, alleen Otten komt misschien ooit naar De Kuip.
Verder is Saďdi prima en kan Edwin de Graaf zomaar een revelatie worden.
De terreinknecht was voor Feijenoord?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:19 schreef popolon het volgende:
Heel spijtig maar wat doet dat in het Feyenoord topic?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:09 schreef TC03 het volgende:
Saďdi is een superverdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |