abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24629919
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Barcelona schijnt de ploeg te zijn die Kuyt wil overnemen. Dit omdat Larsson langdurig geblesseerd is en misschien niet meer terugkomt op zijn niveau.

En Doc, dat verhaal over Liverpool komt van de Grote Kale Leider himself. Dat wist hij te vertellen op de nieuwjaars speech.
volgens mij zei hij niet van wie het bod afkomstig was tijdens die speech...
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 23:08:16 #102
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24630683
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat van Kuijt heb je via 1 van je bronnen? Of op internet gelezen?
Beide.

Die bron heeft het vaker bij het juiste eind gehad.

Maar ik geloof het pas echt wanneer het op www.Feyenoord.nl staat

Mooi stukkie.
quote:
18-01-2005: Alexander Östlund: De nieuwe terriër van De Kuip
[Bron: FR-Fans.nl]

Alexander Östlund. Niet heel veel mensen zullen hem gekend hebben voordat hij vanmorgen een 4,5 contract tekende bij Feyenoord. Maar daar kan wel eens heel snel verandering in komen, want Östlund heeft, als we de berichten in Zweedse media mogen geloven, precies de mentaliteit en uitstraling die we nodig hebben in De Kuip.

De rechtsback, ook inzetbaar op links, is een echte voetballiefhebber en wil dat ook maar al te graag uitstralen op het veld. Buiten de lijnen is Östlund een aardige man (die wel altijd boos kijkt), maar zodra hij het veld opkomt gaat de knop om en wil hij maar één ding en dat is winnen. Opgeven zal de speler, die een aantal jaren geleden nog aanvaller was, nooit. Soms draaft hij daardoor te ver door en gaat hij over de schreef, maar in het merendeel van de gevallen straalt hij positivisme uit. Hij schroomt niet om zijn medespelers op te peppen en al helemaal niet om ze eens flink op hun spreekwoordelijke 'flikker' te geven als ze geen inzet tonen.

De publiekslieveling van Hammarby is een karakter op zich met zijn baard en vele tatoeages en doet wat dat betreft denken aan een oude publiekslieveling: John de Wolf. Wat Östlund echter wel heeft en De Wolf niet, is dat de Zweed ook veel aanvallende krachten heeft. We kunnen dus, als hij dezelfde speelstijl kan hanteren als hij bij zijn oude club Hammarby deed, een rechtsback verwachten die de hele rechterkant kan bestrijken. Een type Brett Emerton dus toen hij in zijn tijd bij Feyenoord als rechtsback geposteerd stond. Östlund heeft ook aardig wat techniek in huis en is dus zeker geen speler die alleen maar verstand heeft van keihard verdedigen. Volgens onbevestigde berichten in Zweden heeft Feyenoord Hammarby ongeveer 600.000 euro overgemaakt voor Östlund.

Hebben we dan eindelijk de rechtsbenige verdediger gevonden waar we al jaren op wachten?
A.M.A.B
  dinsdag 18 januari 2005 @ 23:10:41 #103
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_24630736
Klinkt goed iig .
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 18 januari 2005 @ 23:28:28 #104
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24631069
quote:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Feyenoord nog steeds druk doende is zich te versterken voor de tweede seizoenshelft.

Trainer Ruud Gullit zou nog éénmaal het verzoek aan voorzitter Jorien vd Herik en Tecnisch adviseur Mark Wotte hebben gedaan om nog twee spelers aan te trekken.

Volgens het doorgaans goed Zweedse sportkrant Abahski zou het gaan om de 22 jarige linker middenvelder Heugneudig en de 24 jarige rechtsbuiten Breudneudig.

Technisch adviseur Mark Wotte wilde het gerucht bevestigen nog ontkennen.......
A.M.A.B
  woensdag 19 januari 2005 @ 00:25:37 #105
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24632140
Het verhaal is zo dat Feyenoord zowel Mato Neretljak als Gory Gibbs binnen wil halen en op die manier een dubbelslag wil slaan.

Zoals bekend is Feyenoord in onderhandeling met de MLS om Gibbs per direct naar Feyenoord te halen.
Mocht dit niet op tijd geregeld zijn, zal Mato Neretljak morgen een contract tekenen dat hem per direct bindt aan Feyenoord.
Gibbs zal dan toch naar Feyenoord komen, maar dit zal dan aan het einde van het huidige seizoen zijn.

Mochten de onderhandelingen tussen Feyenoord en de MLS wel optijd afgerond zijn wat dus inhoudt dat Gibbs per direct Feyenoorder zal zijn, dan zal Mato Neretljak een contract tekenen dat hem per seizoen 2005/2006 aan Feyenoord bindt.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_24632192
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hoognodig en broodnodig. Ik mag hopen dat je hem zelf wel doorhad, toch?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24632300
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hoognodig en broodnodig. Ik mag hopen dat je hem zelf wel doorhad, toch?
Zijn een paar jaar terug ook nog bij ons in de picture geweest.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24632570
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 00:34 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Zijn een paar jaar terug ook nog bij ons in de picture geweest.
Ik vind het meer wat voor Heerenveen.

En is het nou een Hongaar of een Kroaat waar we achteraan zitten, dat alternatief voor Gibbs zeg maar?
  woensdag 19 januari 2005 @ 01:20:22 #109
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24633251
Kroaat.

Waar blijven die Nederlanders.
A.M.A.B
pi_24633283
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 01:20 schreef Cart_man het volgende:
Kroaat.

Waar blijven die Nederlanders.
Waarom maak je je daar zo druk om? Als die Kroaat nou goed voetbalt, en een goede instelling heeft, waarom is het dan zo'n probleem dat hij niet uit Katwijk ofzo komt?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 januari 2005 @ 01:25:43 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24633344
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:00 schreef blupblup69 het volgende:
Gefeliciteerd met Hofs, jammer dat hij nu met een verlies moet debuteren
gefeliciteerd

is Feijenoord er nou al uit met de MLS over die Gibbs volgens het sportjournaal van 19.00 moest er nog met de bond daar onderhandeld worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:26:58 #112
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_24635975
Met Gábor Babos (Hongarije) Bruno Basto (Portugal) Gerson Magrăo (Brazilië) Hossam Ghaly (Egypte) Bart Goor (België) Chris Gyan (Ghana) Salomon Kalou (Ivoorkust) Danko Lazovic (Servië-Montenegro) Patrick Mtiliga (Denemarken) Shinji Ono (Japan) Sebastián Pardo (Chili) Karim Saidi (Tunesie) Ebi Smolarek (Polen) Chong-Gug Song (Zuid-Korea) en de Nederlanders bezat Feyenoord voor de winterstop al een selectie met véle nationaliteiten, maar met de komst van Ivan Bandalovski (Bulgarije) Alexander Östlund (Zweden) en Cory Gibbs (USA) loopt het nu écht uit de hand...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_24636235
song=weg,smolarek is weg en er zullen er vast nog wat volgen...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 januari 2005 @ 09:56:12 #114
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_24636400
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
En Doc, dat verhaal over Liverpool komt van de Grote Kale Leider himself. Dat wist hij te vertellen op de nieuwjaars speech.
Opmerkelijk dat alleen hij er mee komt en nergens in Engeland dat bericht is opgepikt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_24636597
hij heeft het dan ook niet gezegd op die persconferentie
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:29:09 #116
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24636974
Het zou volgens mij echt desastreus zijn als volgend jaar én Kalou naar Chelsea gaat én Kuijt naar Barcelona. Is in één klap het gedeelte weg wat bovengemiddeld presteerde.

Maar dan zou je natuurlijk wel wat leukst kunnen doen met de transferinkomsten. 27,5 mljoen ¤ ?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24637032
Dan moet Feyenoord goed improviseren. Als je ziet dat spelers als Henchoz en Tudor al geen interesse hebben dan wordt het aantrekken van een leuke spits helemaal moeilijk. Maar dat zien we dan wel weer.
That's all folks!
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:44:44 #118
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24637235
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:29 schreef Spideyman het volgende:
Het zou volgens mij echt desastreus zijn als volgend jaar én Kalou naar Chelsea gaat én Kuijt naar Barcelona. Is in één klap het gedeelte weg wat bovengemiddeld presteerde.

Maar dan zou je natuurlijk wel wat leukst kunnen doen met de transferinkomsten. 27,5 mljoen ¤ ?
Doe daar nog maar 5 bij

Kuijt minimaal 16 en Kalou ook. We moeten ze een keer niet laten gaan voor rampzalige bedragen. Zijn 2 toppers in wording, kunnen we niet voor een schijntje laten gaan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:46:13 #119
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24637263
Halen we Koné en doen we Lazo in de basis (die dan eindelijk goed begint te spelen). Plus 2 goeie verdedigers erbij (als die van deze winterstop weer een teleurstelling blijken te zijn).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:49:17 #120
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24637331
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet Feyenoord goed improviseren. Als je ziet dat spelers als Henchoz en Tudor al geen interesse hebben dan wordt het aantrekken van een leuke spits helemaal moeilijk. Maar dat zien we dan wel weer.
Vaak zie je dat talentvolle spelers naar PSV gaan omdat het de perfecte 'springplank' is, naar Ajax om de naam en naar Feyenoord om Het Legioen. Nu hebben wel meer clubs een fanatieke aanhang, dus daarin is Feyenoord niet uniek. Aan de andere kant wil een flink salaris en een hoge transfersom wel helpen natuurlijk.

Ik denk overigens dat je als Feyenoord zijnde toch zo snel mogelijk moet gaan kijken naar vervangende spitsen. Ik ken een club in Nederland die niet op tijd een vervanger kon aantrekken
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:52:14 #121
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24637391
Henchoz wilde wel komen, Vaduz. Zijn familie bleef liever in Engeland.

@Heiden: Ik me maak druk om het feit dat er veels te veel op de buitenlandse markt wordt gekeken. Nu zullen er binnen Nederland weinig spelers zijn die geschikt voor Feijenoord zijn, maar dan nog, feit blijft dat er teveel buitenlanders worden binnengehaald.
A.M.A.B
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:58:44 #122
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24637508
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:52 schreef Cart_man het volgende:

@Heiden: Ik me maak druk om het feit dat er veels te veel op de buitenlandse markt wordt gekeken. Nu zullen er binnen Nederland weinig spelers zijn die geschikt voor Feijenoord zijn, maar dan nog, feit blijft dat er teveel buitenlanders worden binnengehaald.
Dat komt omdat Nederlandse clubs belachelijk hoge prijzen vragen voor hun spelers. Groningen vraagt bijvoorbeeld bijna 2 miljoen voor Kruiswijk, en hij heeft de potentie om uit te groeien tot een topper, maar hij is nog lang geen 2 miljoen waard.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:24:05 #123
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24637995
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:58 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dat komt omdat Nederlandse clubs belachelijk hoge prijzen vragen voor hun spelers. Groningen vraagt bijvoorbeeld bijna 2 miljoen voor Kruiswijk, en hij heeft de potentie om uit te groeien tot een topper, maar hij is nog lang geen 2 miljoen waard.
Nee maar wat dat betreft moet je als topclub wel durven nationaal risico's te nemen.
feyenoord heeft er bijvoorbeeld geen moeite mee buitenlandse spelers voor dat bedrag aan te kopen waar ook nog maar de vraag van is of ze het geld wel waard zijn.

Ik zou als feyenoorder echt niet gelukkig worden van zo'n vreemdelingenlegioen, maarja.
Ga eens een opstelling maken voor na de winterstop. (wel een lekker opstelling moet ik toegeven)

==========Babos===========
Ostlund=Saidi=Gibbs=Bosschaart
=========Ghali=============
=======Ono====Goor========
==========Leonardo=========
=====Kuijt========Kalou======
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:45:16 #124
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24638414
Wat Pyth (nog gefeliciteerd met de kleine) zegt, je moet risico's durven nemen, durven investeren. Kruiswijk moeten ze halen, speelt goed. Onze aanvallers hadden niks in te brengen in de wedstrijd tegen Groningen, mede dankzij hem. Is gewoon een speler die ver kan komen en die je het vertrouwen moet geven wanneer hij gekocht wordt.

Ik ben niet gelukkkig met het aantal buitenlanders wat er nu is gehaald. Er gaat ook geen vertrouwen uit naar de jeugd dat er rondloopt. Of die voldoende kwaliteiten hebben weet ik niet, maar dan laat je die niet verpieteren in de jeugd om vervolgens een buitenlander te halen voor dezelfde positie.

Bahia en Bandalovski worden gehaald en moeten nog getest gaan worden, belachelijk. Hoor dat ze nog twee Hongaren gaan halen van rond de 18 jaar. Geldverspilling...
A.M.A.B
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:09:45 #125
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24638878
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:45 schreef Cart_man het volgende:
Wat Pyth (nog gefeliciteerd met de kleine) zegt, je moet risico's durven nemen, durven investeren. Kruiswijk moeten ze halen, speelt goed. Onze aanvallers hadden niks in te brengen in de wedstrijd tegen Groningen, mede dankzij hem. Is gewoon een speler die ver kan komen en die je het vertrouwen moet geven wanneer hij gekocht wordt.

Ik ben niet gelukkkig met het aantal buitenlanders wat er nu is gehaald. Er gaat ook geen vertrouwen uit naar de jeugd dat er rondloopt. Of die voldoende kwaliteiten hebben weet ik niet, maar dan laat je die niet verpieteren in de jeugd om vervolgens een buitenlander te halen voor dezelfde positie.

Bahia en Bandalovski worden gehaald en moeten nog getest gaan worden, belachelijk. Hoor dat ze nog twee Hongaren gaan halen van rond de 18 jaar. Geldverspilling...
Cheers CM

Ook als je nog eens bekijkt dat feyenoord vorig seizoen de kans had om Landzaat en Mathijssen voor weinig te halen van Willem II
Toen vonden ze (meen ik) 2 miljoen euro teveel voor Landzaat.

Ik zie persoonlijk graag wat meer Nederlandse spelers komen naar PSV.
Ben zeer gecharmeerd van Yildrim (ook al is het een Nederlandse Turk)
Ook zou ik graag Janssen van Vitesse naar PSV zien komen als potentiele opvolger van Bommel.

En ik vind het ook niet zo gek dat Nederlandse clubs redelijke bedragen vragen voor hun beste spelers.
Kruiswijk geld als een van Groningens grootste talenten, en zal daar ook niet lang meer spelen.
Koopt feyenoord hem, dan verkast ie misschien wel naar een andere (sub)topclub binnen of buiten Nederland.
pi_24638967
offtopic: heb je je kind trouwens naar kezman vernoemd? feli trouwens
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:25:47 #127
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24639179
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:09 schreef PyTh het volgende:

[..]

Cheers CM

Ook als je nog eens bekijkt dat feyenoord vorig seizoen de kans had om Landzaat en Mathijssen voor weinig te halen van Willem II
Toen vonden ze (meen ik) 2 miljoen euro teveel voor Landzaat.
Sterker nog, Joris konden ze gratis halen maar ze waren net te laat. En landzaat konden ze voor rond de 600.000 euro kopen maar ze kozen toen voor Alfred Schreuder. Tja voor dat bedrag had je natuurlijk gewoon Landzaat moeten halen. Nu kan je hem nog voor geen 6 miljoen kopen.

Wat ik belachelijk vind is dat feyenoord allemaal spelers koopt die er nog niet staan. In de praktijk betekent dat bijna altijd dat ze er nooit zullen staan en dat het weer onnodig veel geld heeft gekost. Feyenoord moet gewoon minder spelers kopen maar wel spelers die er direct staan en geen spelers kopen en die dan naar Excelsior sturen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:31:40 #128
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24639270
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:14 schreef knuppelhout het volgende:
offtopic: heb je je kind trouwens naar kezman vernoemd? feli trouwens
Hij is niet puur alleen naar de voetballer Kezman vernoemd.
Het is ook een combinatie van de namen van zijn Opa's Mathijs en János

Dank je wel
pi_24639707
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:58 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Volgens mij kan je beter is gericht investeren in Nederlandse spelers, dan die hele polonaise aan buitenlanders die we de afgelopen 7 a 8 jaar langs hebben zien komen. Geloof nooit dat we nu per saldo goedkoper uit zijn.
Het gebrek aan visie breekt ons zowiezo financieel op..
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:03:49 #130
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24639753
Ben benieuwd of al die nieuwe nationaliteiten de verdediging wel goed doen....
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:10:00 #131
83103 yvette1982
pi_24639841
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:00 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Volgens mij kan je beter is gericht investeren in Nederlandse spelers, dan die hele polonaise aan buitenlanders die we de afgelopen 7 a 8 jaar langs hebben zien komen. Geloof nooit dat we nu per saldo goedkoper uit zijn.
Het gebrek aan visie breekt ons zowiezo financieel op..
dat is niet helemaal zo. Psv heeft een tijdje alleen maar jonge nederlandse talenten gekocht. En dat is ook op niks uitgelopen. Kijk naar Hoogstrate die voor 5 miljoen gulden was gekocht.
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:20:40 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24639989
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:10 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

dat is niet helemaal zo. Psv heeft een tijdje alleen maar jonge nederlandse talenten gekocht. En dat is ook op niks uitgelopen. Kijk naar Hoogstrate die voor 5 miljoen gulden was gekocht.
Je kunt ook investeren in die honderduizenden jochies in Rotterdam en omstreken die dolgraag het feyenoord-roodwit aan willen trekken in plaats van iemand uit de rimboe trekken.
pi_24640541
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Daar heb je gelijk in. Had ik even niet aan gedacht, maar wist ik wel.
That's all folks!
pi_24640554
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:10 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ach dergelijke voorbeelden hou je altijd. Is in mijn ogen ook niet erg, je moet wel een heel goed technisch inzicht hebben wil je altijd een topaankoop doen. Maar feit blijft voor mij wel dat ik bijvoorbeeld bij een club als psv wel meer beleid/visie zie dan bij ons..
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 19 januari 2005 @ 14:07:36 #135
83103 yvette1982
pi_24640686
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:01 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ach dergelijke voorbeelden hou je altijd. Is in mijn ogen ook niet erg, je moet wel een heel goed technisch inzicht hebben wil je altijd een topaankoop doen. Maar feit blijft voor mij wel dat ik bijvoorbeeld bij een club als psv wel meer beleid/visie zie dan bij ons..
ja ik vind ook dat ze het beter doen.
Maar zij durven te investeren in toppers. En feyenoord helaas niet. Kijk nu naar Adriano bij Inter. Voor hij naar italie ging kon hij ook naar feyenoord maar die vonden hem te duur. Maar dat is onzin want hij zou vast het viervoudige opgeleverd hebben. Plus dat je dan ook nog eens kwaliteit in het veld had en dus kampioen had kunnen worden.
pi_24640974
Als Kuijt of Kalou weg zou gaan, zou ik graag Huntelaar zien komen. Volgens mij is dat de nieuwe van Nistelrooij.
pi_24641718
idd, maar iets meer een vechter en wat minder snel/atletisch. iets meer geschikt voor feyenoord.
zou me trouwens niet verbazen als psv er met huntelaar vandoor zou gaan...
  woensdag 19 januari 2005 @ 15:47:32 #138
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24642366
Komt hij ook vandaan.
A.M.A.B
pi_24642540
Hoe dan ook is Gullit net zo koopziek als zijn eega.

Maar Bahia zou een tragere versie van Alex zijn, klinkt niet veelbelovend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24643372
trager?
oeffff
  donderdag 20 januari 2005 @ 00:10:00 #141
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24644124
Gibbs komt niet, volgend seizoen pas.

Daarom wordt nu die Kroaat aangetrokken. Nethasralka of hoe die ook mag heten...kutnaam, kutKroaat. Ik wil Kruiswijk.
A.M.A.B
  donderdag 20 januari 2005 @ 00:15:59 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24644221
Die Zweed gaan jullie nog veel plezier van beleven.

En hij laat z'n haar weer groeien.

Dat wordt bikkelen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 20 januari 2005 @ 00:34:38 #143
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24644527
Hoop dat hij wat ajacieden naar de klote trapt ja.
A.M.A.B
  donderdag 20 januari 2005 @ 00:36:01 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24644550
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 00:34 schreef Cart_man het volgende:
Hoop dat hij wat ajacieden naar de klote trapt ja.
Zlatan is een maatje van hem, zou me niks verbazen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 20 januari 2005 @ 08:29:31 #145
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24646189
Elleboguuuuuuuuuuuh.
The Most Incredible, Baby
pi_24646839
Normaal heb je een hele voorbereiding om een bijna nieuw team op elkaar in te laten spelen, nu een week. Dat kan de eerste paar wedstrijden toch bijna niet goed gaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 20 januari 2005 @ 09:53:26 #147
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_24647109
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 09:35 schreef Suijk het volgende:
Normaal heb je een hele voorbereiding om een bijna nieuw team op elkaar in te laten spelen, nu een week. Dat kan de eerste paar wedstrijden toch bijna niet goed gaan.
Het ging de laatste paar wedstrijden ook niet goed , dus zo veel zal er dan niet veranderen
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 20 januari 2005 @ 10:02:01 #148
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24647262
Die foto van Östlund in de VI. Ik dacht meteen: Dát is een echte Feyenoorder.
pi_24648142
Die Ostlund is qua verschijning al een aanwinst voor de HCE. Huntelaar lijkt mij ook een goede optie voor de aanval als er iemand voorin vertrekt.
That's all folks!
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:36:05 #150
83103 yvette1982
pi_24648336
nou jippiejeeee. Corky Gibbs gaat definitief naar feyenoord zie feyenoord.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')