quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Doe niet zo mal zeg... Ik zie Paauwe ook eerder als middenvelder naar Engeland of Duitsland gaan, niet als verdediger.
Oh mijn godquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:26 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord ontslaat conditietrainer per direct
vd Goorberg zou een conflct hebben met ruud gullit. Dus hij zorgt wel voor heel veel spelers die naar feyenoord komen en hij weet dus ook de technische staf weg te jagen. Vreemd mannetje die Ruud, ik vraag me af hoe ver hij wel niet kan gaan.
Babos / Ostründ (sp?), Saïdi, Gibbs, Bosschaart / De Graaf, Hofs, Pardo, Kuijt (ruit) / Lazovic, Kalouquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Gibbs is inzetbaar tegen Vitesse. Gok hier op de basis. Ik zeg:
Babos / Zuiverloon, Saïdi, Gibbs, Bosschaart / De Graaf, Hofs, Pardo, Goor / Kuyt, Kalou
Opzich een heel goed elftalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Gibbs is inzetbaar tegen Vitesse. Gok hier op de basis. Ik zeg:
Babos / Zuiverloon, Saïdi, Gibbs, Bosschaart / De Graaf, Hofs, Pardo, Goor / Kuyt, Kalou
Als hij fit is speelt hij wel, maar ik twijfel of dat zo zal zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Östlund nu al? Ik verwacht nog één keer Gianni en ik vermoed dat Gullit zijn aanvoerder wel opstelt hoor heiden. Die raakt wel fit.
Waarom geen Lazovic? Ben nu wel benieuwd wat hij er van kan. Is het de komende wedstrijd niks, dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:03 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoef geen Lazovic, en de Graaf gaat sowieso spelen. Gullit heeft vol lof over hem gesproken dus die gaat niet opeens op de bank beginnen.
Ik denk wel dat Lazovic speelt, heeft 7 miljoen gekoste n die Kale wil resultaten zien in het veld!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:03 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoef geen Lazovic, en de Graaf gaat sowieso spelen. Gullit heeft vol lof over hem gesproken dus die gaat niet opeens op de bank beginnen.
Dacht eigenlijk dat het Fraser was, die zei dat hij hem kwa uiterlijk wel wat van Van Basten vond hebben..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe een klein vraagje:
Volgens mij was het Mario Been die Cruz meteen na zijn komst al vergeleek met Van Basten.
Weet iemand wat hij precies zei en als het kan heel graag een link.
Bij voorbaat dank.
quote:Jean Carlos Dondé, die door HSV is gehuurd van Feyenoord, maakte een half uur voor het einde zijn Bundesliga-debuut.
En om er dan ook nog speciaal een account voor aan te maken. O_oquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:19 schreef popolon het volgende:
Heel spijtig maar wat doet dat in het Feyenoord topic?
Waarschijnlijk is hij het zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En om er dan ook nog speciaal een account voor aan te maken. O_o
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:25 schreef popolon het volgende:
Goor, gewoon nuttige en goede voetballer.
En Ostlund om z'n 'looks', J. de Wolf revival.
De rest is niet echt bijzonder.
Otten en Kolk zijn wel door Feyenoord gehaald, dus aankopen van Feyenoord. Ik vind met name Kolk een overbodige aankoop van Feyenoord. Alsof die jongen ooit goed genoeg zal worden voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Santi Kolk en Mark Otten zijn voor Excelsior gehaald, alleen Otten komt misschien ooit naar De Kuip.
Verder is Saïdi prima en kan Edwin de Graaf zomaar een revelatie worden.
De terreinknecht was voor Feijenoord?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:19 schreef popolon het volgende:
Heel spijtig maar wat doet dat in het Feyenoord topic?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:09 schreef TC03 het volgende:
Saïdi is een superverdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |