vind je wat maakt hofs beter dan sikora toen die nog bij Vitesse speeldequote:
Tsja spijtig, maar is ook bij Ajax met Trabelsi, Grygera, Escude en Maxwell...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:24 schreef Cart_man het volgende:
Bahia en Bandalovski zijn niet voor de basis. Ostlund en Gibbs wel...
Willen ze ook nog Filipovic...
Zal er ooit nog een Nederlandse speler worden aangekocht. De hele achterhoede bestaat zo onderhand uit buitenlanders.
Nederlanders zijn te duur.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:24 schreef Cart_man het volgende:
Bahia en Bandalovski zijn niet voor de basis. Ostlund en Gibbs wel...
Willen ze ook nog Filipovic...
Zal er ooit nog een Nederlandse speler worden aangekocht. De hele achterhoede bestaat zo onderhand uit buitenlanders.
Ik geloof al 4, begin december zei Gullit dat er nauwelijks geld was voor nieuwe spelers, nu hebben ze er toch al weer 4. Los van de transfersom moeten ze ook nog 4 maal spelers-salarissen betalen. Hoe komen ze toch ineens aan dat geld?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel spelers zijn er eigenlijk bijgekomen in de winterstop nu?
6: Bahia, Hofs, De Graaf, Ostlund, Gibbs en Bandalovski.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel spelers zijn er eigenlijk bijgekomen in de winterstop nu?
Buffel en Song zijn toch verkocht. En deze jongens zijn niet zo duur denk ik. Ze hebben tenminste geen enkele faam en het feit dat ze bijna voor niks komen + dat Feyenoord voor 2 posities 2 spelers haalt (Bahia en Gibbs linker centrale verdedigers en Bandalovski en Östlund beide rechtsback) zegt misschien wel wat over hun kwaliteiten (dus weer.. ze zullen niet duur zijn).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof al 4, begin december zei Gullit dat er nauwelijks geld was voor nieuwe spelers, nu hebben ze er toch al weer 4. Los van de transfersom moeten ze ook nog 4 maal spelers-salarissen betalen. Hoe komen ze toch ineens aan dat geld?![]()
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Buffel en Song zijn toch verkocht. En deze jongens zijn niet zo duur denk ik. Ze hebben tenminste geen enkele faam en het feit dat ze bijna voor niks komen + dat Feyenoord voor 2 posities 2 spelers haalt (Bahia en Gibbs linker centrale verdedigers en Bandalovski en Östlund beide rechtsback) zegt misschien wel wat over hun kwaliteiten (dus weer.. ze zullen niet duur zijn).
Als Loovens weg is (willen ze verhuren staat op vi.nl) dan hebben we 1 rechtercentrale verdediger en 3 linker.. We hebben 3 rechtsbacks 1 linker (wanneer Mtiliga weg is)..
Verder zijn Hofs en De Graaf beide diepgaande rechter middenvelders... Lichtjes is de balans wel zoek..
tja als je dat niet weet dan kan je maar beter niet in het voetbalforum posten. Want volgens mij weet jij dan echt helemaal niks van het voetbal af.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:31 schreef knuppelhout het volgende:
en waarom zouden die duurder zijn?
Ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:39 schreef knuppelhout het volgende:
grrrrrr... yvette weet als geen ander in 1 post het bloed onder mn nagels vandaan te halen.
denk je echt dat bijv egyptische of zuid-afrikaanse voetballers (non-EU) hogere salarissen vragen dan Italianen, Noren of Duitsers?
Wat zijn dat nou voor een domme vragen. Die nummers hebben nooit iets betekend en tenzij Gullit op het forum zit zal die andere vraag niet beantwoord worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:00 schreef JooB het volgende:
Ik begrijp er geen bal meer van. Bahia krijgt rugnummer 4 toegewezen, maar komt niet in de basis. Gibbs krijgt rugnummer 34, maar komt wel meteen in de basis? Pardo is plotseling uit de dood herrezen, net als Lazovic. Betekent dat nu dat Ono zijn basisplaats kwijt is?
wat een domme uitspraak..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:17 schreef MaxPower het volgende:
En tot ziens met het mooie seizoen van Vitesse... klasse!![]()
Er blijven maar geruchten komen. Ook vervelend.quote:Gibbs nog steeds onzeker. Paauwe en Loovens allebij ingesprek met clubs. De ene over een huur contract en de ander over een definitieve overgang.
Over die Hongaarse (Moet die Kroaat zijn) gosert, kan ik jullie niets vertellen.
Bahia speelt waarschijnlijk dit seizoen bij Feyenoord uit en gaat dan weer terug naar Brazilie. Voor hem in de plaats komt er een Nederlandse verdediger erbij.
Feyenoord praat deze maand nog met AZ over Danny Landzaat.
dat is dus een duidelijke ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:39 schreef knuppelhout het volgende:
grrrrrr... yvette weet als geen ander in 1 post het bloed onder mn nagels vandaan te halen.
denk je echt dat bijv egyptische of zuid-afrikaanse voetballers (non-EU) hogere salarissen vragen dan Italianen, Noren of Duitsers?
1 2 3 4 5 6 | --Leonardo--------------Kalou---------------Kuijt--- ---------------Goor---------------Hofs-------------- -------------------------Ono------------------------ --Bosschaart-------------------------------Ostlund-- -----------------Saidi--------?????----------------- -------------------------Babs----------------------- |
Hangt af van de leeftijd, ik geloof dat het boven de 23 jaar ¤ 400.000 is.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:39 schreef Cart_man het volgende:
400.000 euro, jojo.
Zoek 't woord "sarcasme" eens op.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vind je wat maakt hofs beter dan sikora toen die nog bij Vitesse speelde
432.492,50 om precies te zijn. Maar daar zit geen leeftijd aan verbonden. Het salaris van een niet-EU speler moet anderhalf keer zo hoog zijn als het gemiddelde salaris in de eredivisie.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Hangt af van de leeftijd, ik geloof dat het boven de 23 jaar ¤ 400.000 is.
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, dat bedrag.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:41 schreef Aeroxie het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heeft een vriend van mij gehoord dat Kuijt aan zijn laatste seizoen bezig is in Rotterdam. Feyenoord heeft een bod geaccepteerd van 17,5 miljoen euro. Over de club waar hij heen gaat wist hij niet te vertellen.
Waarschijnlijk Barcalone, Bayern Munchen of Atletico Madrid.
Omdat?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, dat bedrag.
Charisteas 5 miljoenquote:
Tja, gekken genoeg op de wereld.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
Charisteas 5 miljoen
Carlos Alberto 7 miljoen
Morientes 9.5 miljoen
Michael Owen 12 miljoen
Makaay 18 miljoen
Kuijt 17,5 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wellicht, maar Kuijt is nog nooit landskampioen geworden, laat staan Europees Kampioen met een winnende goal. Dat drijft de prijs.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:32 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Onze Kuijt is ook wel een stukje beter dan die rare Griek
Dat is waar, er zijn mensen die leggen 5 miljoen neer voor Sonck, 7 miljoen voor Lazovic, maar 10 miljoen voor Kuijt naar Liverpool was al een overdreven gerucht, laat staan 17,5...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:35 schreef Cart_man het volgende:
Tja, gekken genoeg op de wereld.
Kijk naar jou.
ja dat is achteraf makkelijk te zeggen. Iquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:44 schreef Aeroxie het volgende:
DIe vriend van mij wist 2 dagen geleden ook al de komst van Ostlund te melden.
dat is ook onzin.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:06 schreef Aeroxie het volgende:
Tomasson word trouwens in verband gebracht om terug te keren naar Rotterdam van de zomer. Dan is hij namenlijk transfervrij in Milaan.
quote:DE club van Bert van Marwijk heeft bij de verhuur geen optie tot koop weten te bedingen van Feyenoord.
Waarom zou Milan een contract wat tot 2009 loopt moeten verlengen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:59 schreef Aeroxie het volgende:
Is het contract al verlengd dan? NEE!!! Dat kan er dus op duiden dat hij al verkocht is. Let maar op. Binnenkort zal het uitkomen.
En Van Haaren is verhuurd en De Graaf is middenvelder.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Asskicker, Mato Neretljak (nog) niet.
Dat gaat over Kuijtquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou Milan een contract wat tot 2009 loopt moeten verlengen?
hij (aeroxie ofzo) zei dat Tomasson naar feyenoord terug zou komen. Mag dat niet besproken worden danquote:
Aeroxie reageerde op Yvette.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij (aeroxie ofzo) zei dat Tomasson naar feyenoord terug zou komen. Mag dat niet besproken worden dan
Net zoals dat jullie binnen nu en de komende vijf jaar op het coolsingel staan met de schaal zekerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:59 schreef Aeroxie het volgende:
Let maar op. Binnenkort zal het uitkomen.
ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Aeroxie reageerde op Yvette.
Verder schreef ik "Dat gaat over Kuijt".. dus ik weet niet waarom je zo'n stomme vraag stelt die helemaal niet valt af te leiden (met korte of lange ij) uit mijn post.
...waar ik nog steeds geen Engels bericht over gelezen heb en waar ik nog steeds nieuwsgierig naar ben hoe de AD dit bericht kreeg/verzon ...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:02 schreef twi het volgende:
[..]
... maar 10 miljoen voor Kuijt naar Liverpool was al een overdreven gerucht, ...
Dat van Kuijt heb je via 1 van je bronnen? Of op internet gelezen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Barcelona schijnt de ploeg te zijn die Kuyt wil overnemen. Dit omdat Larsson langdurig geblesseerd is en misschien niet meer terugkomt op zijn niveau.
En Doc, dat verhaal over Liverpool komt van de Grote Kale Leider himself. Dat wist hij te vertellen op de nieuwjaars speech.
volgens mij zei hij niet van wie het bod afkomstig was tijdens die speech...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Barcelona schijnt de ploeg te zijn die Kuyt wil overnemen. Dit omdat Larsson langdurig geblesseerd is en misschien niet meer terugkomt op zijn niveau.
En Doc, dat verhaal over Liverpool komt van de Grote Kale Leider himself. Dat wist hij te vertellen op de nieuwjaars speech.
Beide.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat van Kuijt heb je via 1 van je bronnen? Of op internet gelezen?
quote:18-01-2005: Alexander Östlund: De nieuwe terriër van De Kuip
[Bron: FR-Fans.nl]
Alexander Östlund. Niet heel veel mensen zullen hem gekend hebben voordat hij vanmorgen een 4,5 contract tekende bij Feyenoord. Maar daar kan wel eens heel snel verandering in komen, want Östlund heeft, als we de berichten in Zweedse media mogen geloven, precies de mentaliteit en uitstraling die we nodig hebben in De Kuip.
De rechtsback, ook inzetbaar op links, is een echte voetballiefhebber en wil dat ook maar al te graag uitstralen op het veld. Buiten de lijnen is Östlund een aardige man (die wel altijd boos kijkt), maar zodra hij het veld opkomt gaat de knop om en wil hij maar één ding en dat is winnen. Opgeven zal de speler, die een aantal jaren geleden nog aanvaller was, nooit. Soms draaft hij daardoor te ver door en gaat hij over de schreef, maar in het merendeel van de gevallen straalt hij positivisme uit. Hij schroomt niet om zijn medespelers op te peppen en al helemaal niet om ze eens flink op hun spreekwoordelijke 'flikker' te geven als ze geen inzet tonen.
De publiekslieveling van Hammarby is een karakter op zich met zijn baard en vele tatoeages en doet wat dat betreft denken aan een oude publiekslieveling: John de Wolf. Wat Östlund echter wel heeft en De Wolf niet, is dat de Zweed ook veel aanvallende krachten heeft. We kunnen dus, als hij dezelfde speelstijl kan hanteren als hij bij zijn oude club Hammarby deed, een rechtsback verwachten die de hele rechterkant kan bestrijken. Een type Brett Emerton dus toen hij in zijn tijd bij Feyenoord als rechtsback geposteerd stond. Östlund heeft ook aardig wat techniek in huis en is dus zeker geen speler die alleen maar verstand heeft van keihard verdedigen. Volgens onbevestigde berichten in Zweden heeft Feyenoord Hammarby ongeveer 600.000 euro overgemaakt voor Östlund.
Hebben we dan eindelijk de rechtsbenige verdediger gevonden waar we al jaren op wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |