vind je wat maakt hofs beter dan sikora toen die nog bij Vitesse speeldequote:
Tsja spijtig, maar is ook bij Ajax met Trabelsi, Grygera, Escude en Maxwell...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:24 schreef Cart_man het volgende:
Bahia en Bandalovski zijn niet voor de basis. Ostlund en Gibbs wel...
Willen ze ook nog Filipovic...
Zal er ooit nog een Nederlandse speler worden aangekocht. De hele achterhoede bestaat zo onderhand uit buitenlanders.
Nederlanders zijn te duur.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:24 schreef Cart_man het volgende:
Bahia en Bandalovski zijn niet voor de basis. Ostlund en Gibbs wel...
Willen ze ook nog Filipovic...
Zal er ooit nog een Nederlandse speler worden aangekocht. De hele achterhoede bestaat zo onderhand uit buitenlanders.
Ik geloof al 4, begin december zei Gullit dat er nauwelijks geld was voor nieuwe spelers, nu hebben ze er toch al weer 4. Los van de transfersom moeten ze ook nog 4 maal spelers-salarissen betalen. Hoe komen ze toch ineens aan dat geld?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel spelers zijn er eigenlijk bijgekomen in de winterstop nu?
6: Bahia, Hofs, De Graaf, Ostlund, Gibbs en Bandalovski.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel spelers zijn er eigenlijk bijgekomen in de winterstop nu?
Buffel en Song zijn toch verkocht. En deze jongens zijn niet zo duur denk ik. Ze hebben tenminste geen enkele faam en het feit dat ze bijna voor niks komen + dat Feyenoord voor 2 posities 2 spelers haalt (Bahia en Gibbs linker centrale verdedigers en Bandalovski en Östlund beide rechtsback) zegt misschien wel wat over hun kwaliteiten (dus weer.. ze zullen niet duur zijn).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof al 4, begin december zei Gullit dat er nauwelijks geld was voor nieuwe spelers, nu hebben ze er toch al weer 4. Los van de transfersom moeten ze ook nog 4 maal spelers-salarissen betalen. Hoe komen ze toch ineens aan dat geld?![]()
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Buffel en Song zijn toch verkocht. En deze jongens zijn niet zo duur denk ik. Ze hebben tenminste geen enkele faam en het feit dat ze bijna voor niks komen + dat Feyenoord voor 2 posities 2 spelers haalt (Bahia en Gibbs linker centrale verdedigers en Bandalovski en Östlund beide rechtsback) zegt misschien wel wat over hun kwaliteiten (dus weer.. ze zullen niet duur zijn).
Als Loovens weg is (willen ze verhuren staat op vi.nl) dan hebben we 1 rechtercentrale verdediger en 3 linker.. We hebben 3 rechtsbacks 1 linker (wanneer Mtiliga weg is)..
Verder zijn Hofs en De Graaf beide diepgaande rechter middenvelders... Lichtjes is de balans wel zoek..
tja als je dat niet weet dan kan je maar beter niet in het voetbalforum posten. Want volgens mij weet jij dan echt helemaal niks van het voetbal af.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:31 schreef knuppelhout het volgende:
en waarom zouden die duurder zijn?
Ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:39 schreef knuppelhout het volgende:
grrrrrr... yvette weet als geen ander in 1 post het bloed onder mn nagels vandaan te halen.
denk je echt dat bijv egyptische of zuid-afrikaanse voetballers (non-EU) hogere salarissen vragen dan Italianen, Noren of Duitsers?
Wat zijn dat nou voor een domme vragen. Die nummers hebben nooit iets betekend en tenzij Gullit op het forum zit zal die andere vraag niet beantwoord worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:00 schreef JooB het volgende:
Ik begrijp er geen bal meer van. Bahia krijgt rugnummer 4 toegewezen, maar komt niet in de basis. Gibbs krijgt rugnummer 34, maar komt wel meteen in de basis? Pardo is plotseling uit de dood herrezen, net als Lazovic. Betekent dat nu dat Ono zijn basisplaats kwijt is?
wat een domme uitspraak..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:17 schreef MaxPower het volgende:
En tot ziens met het mooie seizoen van Vitesse... klasse!![]()
Er blijven maar geruchten komen. Ook vervelend.quote:Gibbs nog steeds onzeker. Paauwe en Loovens allebij ingesprek met clubs. De ene over een huur contract en de ander over een definitieve overgang.
Over die Hongaarse (Moet die Kroaat zijn) gosert, kan ik jullie niets vertellen.
Bahia speelt waarschijnlijk dit seizoen bij Feyenoord uit en gaat dan weer terug naar Brazilie. Voor hem in de plaats komt er een Nederlandse verdediger erbij.
Feyenoord praat deze maand nog met AZ over Danny Landzaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |