Ja, zij die geen Andreas kunnen spelen omdat ze geen game-console hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Damn is er nog iemand die dit speelt dan
En GTA 3 wordt ook nog gespeeld .... hieroquote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Damn is er nog iemand die dit speelt dan
Of zij die wachten op de PC versie om zo met een Tommy-skin te kunnen spelen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:01 schreef Drinkemaatje het volgende:
[..]
Ja, zij die geen Andreas kunnen spelen omdat ze geen game-console hebben.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Of zij die wachten op de PC versie om zo met een Tommy-skin te kunnen spelen...
Tommy roeleert.quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Of zij die wachten op de PC versie om zo met een Tommy-skin te kunnen spelen...
Ik hoop dat er ook een San Andreas total coversion mod komt met alle elementen van GTA3 of Vice City in plaats van die nigga crap.quote:
Dat zal er vast wel een keer komen.. In een jaartje of 4quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:23 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook een San Andreas total coversion mod komt met alle elementen van GTA3 of Vice City in plaats van die nigga crap.
Weet ik, maar daar wil ik niet op wachtenquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:38 schreef DeRCT14 het volgende:
die heightlimit wordt pas in beta 2 ge-edit.
Het is meestal gewoon een kwestie van een paar getalletjes aanpassen, de vraag is alleen welkequote:Op donderdag 20 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar wil ik niet op wachten![]()
Vroeg me af of er iemand hier handig was die dat ook wist...
Volgens mij is het gewoon een kwestie van getalletjes aanpassen...
offtopic: niet waar, toch alleen de beta? (mocht ik het verkeerd hebben, een link aubquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:41 schreef AMD64 het volgende:
Trouwens nu even offtopic. Je kan GTA2 downloaden op de rockstar stie
reinstall?quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:55 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Het is meestal gewoon een kwestie van een paar getalletjes aanpassen, de vraag is alleen welke.
Ik heb trouwens een rare bug met mijn savegames. Als ik een savegame open krijg ik dit.
[afbeelding]
Als ik dan naar buiten loop dan is alles weer normaal, maar ga ik weer naar binnen dan ziet het er weer zo vaag uit. En het rare is dat het niet bij al mijn save games zo is (wel de meeste) en ik heb hier ook nooit last van gehad.
Zou iemand kunnen kijken of mijn save game corrupted is? Of dat dit misschien aan mijn videokaart ligt.
GTAVCsf4.b
nope, de heightlimit zit in de .exe, en als je die aanpast en distrubueert krijg je Rockstar op je dak, illegaal enzow. Daarom zijn de heren modders met wat memory editing bezig, en dan kan het welquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar wil ik niet op wachten![]()
Vroeg me af of er iemand hier handig was die dat ook wist...
Volgens mij is het gewoon een kwestie van getalletjes aanpassen...
Als ik het me goed herinner kun je in Vice zien hoe ver je bent. Hoeveel jumps, robberies, missions enz enz.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:00 schreef Chokeme het volgende:
Wie weet wat ik nog moet doen met Vice City ? Ik heb meerdere checklists gebruikt en alles wel 9 keer nagecheckt, en nog zit op op 97 %![]()
Ik heb alle hidden packages, rampages, unique jumps robberies en side missions
Heb je de arena missies gehaald? die tellen dacht ik ook mee (dus dat betekend tenminste 1x winnen in de destruction derby en een keer 1ste worden met de hotring racerquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:42 schreef Chokeme het volgende:
Jep, daar kijk ik regelmatig. Bedenk me nu net wel dat ik de brandweermissies nog moet halen. Maar dat zal geen 3 % zijn
Jep, ook gedaan. Maarja misschien toch alles nog maar eens bij langs gaan. Heb me voorgenomen eerst VC uit te spelen voor ik weer met SA verder gaquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:52 schreef Ancient het volgende:
[..]
Heb je de arena missies gehaald? die tellen dacht ik ook mee (dus dat betekend tenminste 1x winnen in de destruction derby en een keer 1ste worden met de hotring racer
en die toycar missies ook natuurlijk
Klopt idd, dat is ook de reden dat een andere groep gekken gestopt is met het samenvoegen van GTA3 en Vice City. Ze waren ebzig om de twee gebieden dmv een brug te koppelen, maar moesten stoppen omdat de .exe aangepast moest woiden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:18 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
nope, de heightlimit zit in de .exe, en als je die aanpast en distrubueert krijg je Rockstar op je dak, illegaal enzow. Daarom zijn de heren modders met wat memory editing bezig, en dan kan het wel![]()
ah, dat verklaard een hoop, in de LC-mod van VC gaat de brug nl. niet omhoog, dus vandaar dat ik het niet snapte.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat niet die brug in GTA3 die omhoog gaat? Dan hoort die package daar. Je moet op de brug staan als ie omhoog gaat om 'm te kunnen pakken. Ik weet wel dat ik er toen ik GTA3 speelde helemaal van verbaasd was dat dáár zo'n ding lag (maar dat kwam ook doordat ik pas tijdens Vice heb uitgevonden waar die packages voor waren)
Tja, de die-hards moeten nog een maand of 5 wachten op de échte versie, om er zo die nare neger-skin te kunnen verwisselen met Tommy of Fido.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:29 schreef DaMook het volgende:
Damn ik zie dit topic nu en ik bedenk me ineens hoelang ik dit al niet gespeeld heb (sinds GTA SA ) toch weer eens doen(ben ik tenminste weer even een blanke
![]()
![]()
)
Vond VC eigenlijk altijd wel leuk, morgen weer spelen
SA is gewoon supervetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Tja, de die-hards moeten nog een maand of 5 wachten op de échte versie, om er zo die nare neger-skin te kunnen verwisselen met Tommy of Fido.
Ik ben wel HEEL erg benieuwd en toe aan SA trouwens...
Waarom laten die k-zakken van Rockstar er zo lang op wachten
Ouwe auto's?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
SA is gewoon supervetIk hoop alleen wel dat er heel snel mods komen voor de auto's als ie op pc is. Ik houd niet zo van de oude auto's die ik nu op de ps2 heb en ik hoop dat ie zodra die op de pc uitkomt dus ook aanpasbaar is met moderne top of the end bill auto's te modden is
Voor zover ik weet speelt SA zich een hele tijd terug afquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ouwe auto's?
SA speelt toch tussen VC en GTA3, zo rond 1990
Eens. Daarom vind ik GTA3 en Vice City ook zoveel beter. SA is veel te langdradig met enorme stukken saai landschap en dan weer vervelende dingen die wel moeten, maar gewoon niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:25 schreef Chokeme het volgende:
Wie deelt trouwens de mening met mij dat je in SA veel te veel overbodige dingen moet doen ? Eten sporten rondjes rijden met je vriendin blablabla wordt er strontziek vanik wil actie!
Dat zou ik ook wel eens willen weten, ik wil zo'n shirt:quote:Op zondag 6 februari 2005 19:07 schreef Georges het volgende:
Weet iemand of je ergens Vice posters, t-shirts of caps kan kopen?
Op de site van Rockstar hebben ze bijna niks.
Die is wel cool idd. Zag eerst even niet wat het voorstelde, wanted sterren dus.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten, ik wil zo'n shirt:
[afbeelding]
ik heb deze link in een voorgaand deel gepostquote:Op zondag 6 februari 2005 19:07 schreef Georges het volgende:
Weet iemand of je ergens Vice posters, t-shirts of caps kan kopen?
Op de site van Rockstar hebben ze bijna niks.
Dat ook, maar daar komt nog eens bij dat VC en LC gewoon niet bij elkaar in passen. Het kan gewoon niet. Vergeet GTA WO maar lekker snel.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Klopt idd, dat is ook de reden dat een andere groep gekken gestopt is met het samenvoegen van GTA3 en Vice City. Ze waren ebzig om de twee gebieden dmv een brug te koppelen, maar moesten stoppen omdat de .exe aangepast moest woiden.
De makers van de LC-patch hebben me echter beloofd de vlieghoogte in beta2 aan te passen, dus ik wacht er met spanning op.
Ga tussen 20:00 en 23:59 het stadion binnen, er zijn 3 evenementen die om de dag afwisselen. Welk evenement op die dag afspeelt zie je wel op de borden die ervoor staan.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:06 schreef Mip1988 het volgende:
weet iemand of er ook een missie is in het voetbalstadion? ik kan me toch niet voorstellen dat die daar zonder enige reden staat...je kan er ook niet in voor zover ik weet
Ziet er goed uit, wat zijn de aanpassingen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij is er!!
De nieuwe Beta van de Liberty City mod, hoewel nog een testversie.
Maar met veel aanpassingen, diverse missies en jawel: aangepaste vlieghoogte
Download hem hier:
http://dalpura.bl-clan.net/gtalc/Beta2PublicTest.rar
En hier een paar screenies:
[afbeelding]
Paar verborgen geintjes...
[afbeelding]
Is het niet ongeveer net als bij de PS2?quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:20 schreef Greetings het volgende:
Ik loop een beetje achter....
Ik geniet gewoon nog van GTA VC en zit pas op z'n 10% met uispelen ofzo
Nog veel te genieten dus
Als ik hem heb uitgespeeld heb ik ook nog GTA 3 klaarliggen, die ik nog nooit gespeeld heb
Ik heb namelijk dat Double-pack voor de Xbox gekocht laatst.
Maar 1 vraagje: weet iemand hoe je op de Xbox, al rijdend op een motor, kan schieten?
Heb je de readme.txt wel gelezen? Daar staat namelijk een link in waar je extra audio weg moet halen. Die moet je dan nog ff in het mapje audioLC zetten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:11 schreef Cerbie het volgende:
Wat een kutbèta
Ik had hem gister nog geprobeerd, maar het loopt niet lekker met de audio. Ik installeer hem straks of morgen wel opnieuw
Goeie vraag, ik ben er nog niet achter hoe je een Hunter kunt spawnen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:39 schreef Cerbie het volgende:
Ja, ik heb ook de audio van de CD gehaald (GTA3 CD), alle audio was op de juiste plaats aanwezig volgens de checker maar toch werkte het nietIk probeer het nog wel opnieuw, misschien dat er onverwachts toch wat fout is gegaan. Dan zorg ik ook meteen dat de radiostations goed staan.
Is het trouwens nog mogelijk om een Hunter/PCJ te spawnen, of heb je nu alleen nog maar de DeLorian en die van Dukes of Hazzard
Inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2005 23:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat is toch niks aan, de Nederlandse politie heeft hele andere 'prioriteiten'.
Bij een Nederlandse versie zie je alleen af en toe een flits als je te hard rijdt, maar verder kun je alles maken.
Vooral als je ook nog even een 'licht-getinte skin' download...
Ik bedoelde pieter_pontiac's post, maar jij kwam tussendoorquote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat is er? Speel jij het ook nog steeds?
Ow ok sorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik bedoelde pieter_pontiac's post, maar jij kwam tussendoor
Ik heb het nog niet opnieuw geïnstalleerd, speel de laatste tijd maar weinig spellen, SC4 af en toe
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef Drumpie het volgende:
Nou, dat je met je mannetje door de donkere straten van Heerhugowaard struint, op zoek naar nietsvermoedende burgers wiens Opel Corsa je kunt stelen, terwijl je gestaag stijgt op de ladder van de Heerhugowaardse onderwereld en afrekent met andere Heerhugowaardse gangsters.
GTA: Heerhugowaard, waar kan je die krijgen
Je moet zelf even een nieuwe italian.txt maken, zet er gewoon een pagina uit je dagboek in bijv.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:13 schreef nickmoller het volgende:
Ey ik heb GTA Vice City, maar als ik hem(of haar) wil installeren, staat er dat hij Italian Readme.txt niet kan lezen. Als ik op google zoek, is het al eerder voorgekomen. Maar al die pagina's zijn verlopen, dus kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos, zodat ik weer kan genieten van GTA Vice City? ^^
Ik heb al een keer als antwoord: niet Full install maar minimal Install, maar ik kan daar niet eens tussen kiezen:P
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:54 schreef nickmoller het volgende:
ah blacksheep, danke. Hij doet het:D. dat ik daar niet eerder op was gekomen =/. Achja ieder geval bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |