Ziet er goed uit, wat zijn de aanpassingen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij is er!!
De nieuwe Beta van de Liberty City mod, hoewel nog een testversie.
Maar met veel aanpassingen, diverse missies en jawel: aangepaste vlieghoogte
Download hem hier:
http://dalpura.bl-clan.net/gtalc/Beta2PublicTest.rar
En hier een paar screenies:
[afbeelding]
Paar verborgen geintjes...
[afbeelding]
Is het niet ongeveer net als bij de PS2?quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:20 schreef Greetings het volgende:
Ik loop een beetje achter....
Ik geniet gewoon nog van GTA VC en zit pas op z'n 10% met uispelen ofzo
Nog veel te genieten dus
Als ik hem heb uitgespeeld heb ik ook nog GTA 3 klaarliggen, die ik nog nooit gespeeld heb
Ik heb namelijk dat Double-pack voor de Xbox gekocht laatst.
Maar 1 vraagje: weet iemand hoe je op de Xbox, al rijdend op een motor, kan schieten?
Heb je de readme.txt wel gelezen? Daar staat namelijk een link in waar je extra audio weg moet halen. Die moet je dan nog ff in het mapje audioLC zetten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:11 schreef Cerbie het volgende:
Wat een kutbèta
Ik had hem gister nog geprobeerd, maar het loopt niet lekker met de audio. Ik installeer hem straks of morgen wel opnieuw
Goeie vraag, ik ben er nog niet achter hoe je een Hunter kunt spawnen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:39 schreef Cerbie het volgende:
Ja, ik heb ook de audio van de CD gehaald (GTA3 CD), alle audio was op de juiste plaats aanwezig volgens de checker maar toch werkte het nietIk probeer het nog wel opnieuw, misschien dat er onverwachts toch wat fout is gegaan. Dan zorg ik ook meteen dat de radiostations goed staan.
Is het trouwens nog mogelijk om een Hunter/PCJ te spawnen, of heb je nu alleen nog maar de DeLorian en die van Dukes of Hazzard
Inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2005 23:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat is toch niks aan, de Nederlandse politie heeft hele andere 'prioriteiten'.
Bij een Nederlandse versie zie je alleen af en toe een flits als je te hard rijdt, maar verder kun je alles maken.
Vooral als je ook nog even een 'licht-getinte skin' download...
Ik bedoelde pieter_pontiac's post, maar jij kwam tussendoorquote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat is er? Speel jij het ook nog steeds?
Ow ok sorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik bedoelde pieter_pontiac's post, maar jij kwam tussendoor
Ik heb het nog niet opnieuw geïnstalleerd, speel de laatste tijd maar weinig spellen, SC4 af en toe
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef Drumpie het volgende:
Nou, dat je met je mannetje door de donkere straten van Heerhugowaard struint, op zoek naar nietsvermoedende burgers wiens Opel Corsa je kunt stelen, terwijl je gestaag stijgt op de ladder van de Heerhugowaardse onderwereld en afrekent met andere Heerhugowaardse gangsters.
GTA: Heerhugowaard, waar kan je die krijgen
Je moet zelf even een nieuwe italian.txt maken, zet er gewoon een pagina uit je dagboek in bijv.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:13 schreef nickmoller het volgende:
Ey ik heb GTA Vice City, maar als ik hem(of haar) wil installeren, staat er dat hij Italian Readme.txt niet kan lezen. Als ik op google zoek, is het al eerder voorgekomen. Maar al die pagina's zijn verlopen, dus kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos, zodat ik weer kan genieten van GTA Vice City? ^^
Ik heb al een keer als antwoord: niet Full install maar minimal Install, maar ik kan daar niet eens tussen kiezen:P
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:54 schreef nickmoller het volgende:
ah blacksheep, danke. Hij doet het:D. dat ik daar niet eerder op was gekomen =/. Achja ieder geval bedankt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |