abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24909033
Jep, daar kijk ik regelmatig. Bedenk me nu net wel dat ik de brandweermissies nog moet halen. Maar dat zal geen 3 % zijn
It's okay to be white
pi_24910430
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:42 schreef Chokeme het volgende:
Jep, daar kijk ik regelmatig. Bedenk me nu net wel dat ik de brandweermissies nog moet halen. Maar dat zal geen 3 % zijn
Heb je de arena missies gehaald? die tellen dacht ik ook mee (dus dat betekend tenminste 1x winnen in de destruction derby en een keer 1ste worden met de hotring racer

en die toycar missies ook natuurlijk
pi_24910941
Poging #2
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24911288
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:52 schreef Ancient het volgende:

[..]

Heb je de arena missies gehaald? die tellen dacht ik ook mee (dus dat betekend tenminste 1x winnen in de destruction derby en een keer 1ste worden met de hotring racer

en die toycar missies ook natuurlijk
Jep, ook gedaan. Maarja misschien toch alles nog maar eens bij langs gaan. Heb me voorgenomen eerst VC uit te spelen voor ik weer met SA verder ga
It's okay to be white
  vrijdag 4 februari 2005 @ 02:25:38 #30
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24914823
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 14:18 schreef DeRCT14 het volgende:

[..]

nope, de heightlimit zit in de .exe, en als je die aanpast en distrubueert krijg je Rockstar op je dak, illegaal enzow. Daarom zijn de heren modders met wat memory editing bezig, en dan kan het wel
Klopt idd, dat is ook de reden dat een andere groep gekken gestopt is met het samenvoegen van GTA3 en Vice City. Ze waren ebzig om de twee gebieden dmv een brug te koppelen, maar moesten stoppen omdat de .exe aangepast moest woiden.

De makers van de LC-patch hebben me echter beloofd de vlieghoogte in beta2 aan te passen, dus ik wacht er met spanning op.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 4 februari 2005 @ 02:27:08 #31
91300 pieter_pontiac
pi_24914851
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Is dat niet die brug in GTA3 die omhoog gaat? Dan hoort die package daar. Je moet op de brug staan als ie omhoog gaat om 'm te kunnen pakken. Ik weet wel dat ik er toen ik GTA3 speelde helemaal van verbaasd was dat dáár zo'n ding lag (maar dat kwam ook doordat ik pas tijdens Vice heb uitgevonden waar die packages voor waren )
ah, dat verklaard een hoop, in de LC-mod van VC gaat de brug nl. niet omhoog, dus vandaar dat ik het niet snapte.
Nu maar eens proberen om op het goede punt uit de chopper te springen om zo de package te pakken...
Spatie is kapot.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 02:29:39 #32
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_24914883
Damn ik zie dit topic nu en ik bedenk me ineens hoelang ik dit al niet gespeeld heb (sinds GTA SA ) toch weer eens doen (ben ik tenminste weer even een blanke )

Vond VC eigenlijk altijd wel leuk, morgen weer spelen
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 4 februari 2005 @ 02:38:19 #33
91300 pieter_pontiac
pi_24914978
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 02:29 schreef DaMook het volgende:
Damn ik zie dit topic nu en ik bedenk me ineens hoelang ik dit al niet gespeeld heb (sinds GTA SA ) toch weer eens doen (ben ik tenminste weer even een blanke )

Vond VC eigenlijk altijd wel leuk, morgen weer spelen
Tja, de die-hards moeten nog een maand of 5 wachten op de échte versie, om er zo die nare neger-skin te kunnen verwisselen met Tommy of Fido.

Ik ben wel HEEL erg benieuwd en toe aan SA trouwens...
Waarom laten die k-zakken van Rockstar er zo lang op wachten
Spatie is kapot.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 03:18:26 #34
50442 DaMook
pi_24915280
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 02:38 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Tja, de die-hards moeten nog een maand of 5 wachten op de échte versie, om er zo die nare neger-skin te kunnen verwisselen met Tommy of Fido.

Ik ben wel HEEL erg benieuwd en toe aan SA trouwens...
Waarom laten die k-zakken van Rockstar er zo lang op wachten
SA is gewoon supervet Ik hoop alleen wel dat er heel snel mods komen voor de auto's als ie op pc is. Ik houd niet zo van de oude auto's die ik nu op de ps2 heb en ik hoop dat ie zodra die op de pc uitkomt dus ook aanpasbaar is met moderne top of the end bill auto's te modden is

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  vrijdag 4 februari 2005 @ 03:19:48 #35
91300 pieter_pontiac
pi_24915285
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 03:18 schreef DaMook het volgende:

[..]

SA is gewoon supervet Ik hoop alleen wel dat er heel snel mods komen voor de auto's als ie op pc is. Ik houd niet zo van de oude auto's die ik nu op de ps2 heb en ik hoop dat ie zodra die op de pc uitkomt dus ook aanpasbaar is met moderne top of the end bill auto's te modden is
Ouwe auto's?

SA speelt toch tussen VC en GTA3, zo rond 1990
Spatie is kapot.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 03:22:10 #36
50442 DaMook
pi_24915295
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 03:19 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Ouwe auto's?

SA speelt toch tussen VC en GTA3, zo rond 1990
Voor zover ik weet speelt SA zich een hele tijd terug af Maar ik bedoel met niewe auto's iig de hummer h2/h3 ferrari enzo enz de echt gave auto's van nu zeg maar

ik ga slapen ik reageer morgen wel weer mischien

vrijdag 4 februari 2005 @ 09:25:47 #37
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_24916610
Wie deelt trouwens de mening met mij dat je in SA veel te veel overbodige dingen moet doen ? Eten sporten rondjes rijden met je vriendin blablabla wordt er strontziek van ik wil actie!
It's okay to be white
pi_24916690
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:25 schreef Chokeme het volgende:
Wie deelt trouwens de mening met mij dat je in SA veel te veel overbodige dingen moet doen ? Eten sporten rondjes rijden met je vriendin blablabla wordt er strontziek van ik wil actie!
Eens. Daarom vind ik GTA3 en Vice City ook zoveel beter. SA is veel te langdradig met enorme stukken saai landschap en dan weer vervelende dingen die wel moeten, maar gewoon niet leuk zijn.
Who knew?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:08:48 #39
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_24918245
Inderdaad, erg jammer want de missies etc zijn dus wel erg bruut.
It's okay to be white
pi_24925045
inmiddels voor de 5de keer uitgespeeld

nog steeds vet
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 6 februari 2005 @ 19:07:06 #41
62182 Georges
That's the shit
pi_24957676
Weet iemand of je ergens Vice posters, t-shirts of caps kan kopen?
Op de site van Rockstar hebben ze bijna niks.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 6 februari 2005 @ 20:42:33 #42
91300 pieter_pontiac
pi_24959263
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:07 schreef Georges het volgende:
Dat zou ik ook wel eens willen weten, ik wil zo'n shirt:

Spatie is kapot.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:32:02 #43
62182 Georges
That's the shit
pi_24959859
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:42 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel eens willen weten, ik wil zo'n shirt:

[afbeelding]
Die is wel cool idd. Zag eerst even niet wat het voorstelde, wanted sterren dus.
Heb al op internet gezocht maar niks gevonden.
Best vreemd want er lijkt me wel vraag naar.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_24960540
ik speel em ook nog steeds, moet nog aardig wat missies doen dus ik heb nog vele uren speel-plezier

weet iemand of er ook een missie is in het voetbalstadion? ik kan me toch niet voorstellen dat die daar zonder enige reden staat...je kan er ook niet in voor zover ik weet

[edit]ik heb het dus over Vice City, niet GTA3...wordt nogal door elkaar gehaald hiero zie ik[/edit]
pi_24962640
ga na 23.00 uur na het stadion dan zijn de deuren open en kan je verschillende dingen doen waaronder de destruction derby

de tijd kan iets afwijken je moet het maar ff proberen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_24981027
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:07 schreef Georges het volgende:
ik heb deze link in een voorgaand deel gepost
http://www.rockstargames.com/warehouse/
ik zie nu dat ze enkele producten van VC eraf hebben gehaald (bv. rampage t-shirt, VC money clip)
op ebay.com/de/co.uk kun je nog wel geregeld t-shirts/posters kopen van VC en SA en zelfs LC

hier bv staan best vette posters http://search.ebay.com/gr(...)QfsopZ1QQsacatZ45101
maar ik ga daar niks aanschaffen, die mensen kunnen zo niks meer van zich laten horen, wonen toch in de USA en de verzendkosten zijn best hoog.

onlangs heb ik op marktplaats.nl 2 posters gekocht van SA (1 grote en 1 kleinere) voor 3 euro (deze http://i24.ebayimg.com/01/i/02/f6/94/35_1_b.JPG en nog 1 met zo'n gangster)

heeft iemand wel eens iets in de rock* warehouse gekocht? ben er best wel benieuwd naar hoe dat gaat, betaling moet iig via cc. ik vind die caps best vet....
als je iets hebt gekocht, laat maar in dit topic weten
  dinsdag 8 februari 2005 @ 14:11:53 #47
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24988049
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 02:25 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Klopt idd, dat is ook de reden dat een andere groep gekken gestopt is met het samenvoegen van GTA3 en Vice City. Ze waren ebzig om de twee gebieden dmv een brug te koppelen, maar moesten stoppen omdat de .exe aangepast moest woiden.

De makers van de LC-patch hebben me echter beloofd de vlieghoogte in beta2 aan te passen, dus ik wacht er met spanning op.
Dat ook, maar daar komt nog eens bij dat VC en LC gewoon niet bij elkaar in passen. Het kan gewoon niet. Vergeet GTA WO maar lekker snel.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 00:05:52 #48
88815 The_Emotion
98.3
pi_24995850
quote:
Op zondag 6 februari 2005 22:06 schreef Mip1988 het volgende:

weet iemand of er ook een missie is in het voetbalstadion? ik kan me toch niet voorstellen dat die daar zonder enige reden staat...je kan er ook niet in voor zover ik weet
Ga tussen 20:00 en 23:59 het stadion binnen, er zijn 3 evenementen die om de dag afwisselen. Welk evenement op die dag afspeelt zie je wel op de borden die ervoor staan.

Bloodring: Probeer checkpoints te pakken, die 10sec tijd opleveren, probeer daarmee de aangegeven tijd te halen. Maar pas op, er zijn een heleboel auto's die je proberen te rammen.
Hotring: Dat is gewoon een stadionrace, als je 1e 2e of 3e word, win je een prijs. Wil je VC 100% uitspelen, moet je 1e worden
Dirtring: Daar moet je met een Sanchez over een hindernisbaan checkpoints verzamelen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:08:08 #49
91300 pieter_pontiac
pi_25204444
edit: laat maar....

[ Bericht 91% gewijzigd door pieter_pontiac op 24-02-2005 00:48:44 ]
Spatie is kapot.
  woensdag 23 februari 2005 @ 21:36:03 #50
91300 pieter_pontiac
pi_25221273
Hij is er!!

De nieuwe Beta van de Liberty City mod, hoewel nog een testversie.
Maar met veel aanpassingen, diverse missies en jawel: aangepaste vlieghoogte

Download hem hier:

http://dalpura.bl-clan.net/gtalc/Beta2PublicTest.rar

En hier een paar screenies:

Paar verborgen geintjes...

[ Bericht 11% gewijzigd door pieter_pontiac op 23-02-2005 21:48:04 ]
Spatie is kapot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: