Je weet het donders goed, en de antwoorden die heb je al lang gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:08 schreef k_man het volgende:
ben ik eens positief, is het nog niet goed...
Het is rood en het vlieg door WGR!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:14 schreef k_man het volgende:
Antwoorden? Ik heb niet eens een vraag gesteld joh.
quote:Op zondag 16 januari 2005 21:13 schreef Dizer het volgende:
Hallo
Zou ik hier een slotje mogen, de beslissing is inmiddels gevallen
Keuze tussen BCC of Harense Smid?
Topic hoeft toch niet dicht? Jij weet het antwoord maar misschien dat er nu of binnenkort nog iemand is die ook die keuze moet maken of meer wilt weten over BCC of HS.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:53 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Topic hoeft toch niet dicht? Jij weet het antwoord maar misschien dat er nu of binnenkort nog iemand is die ook die keuze moet maken of meer wilt weten over BCC of HS.
Ik bedoel dus mijn topic he...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:15 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een topic geopend over de diefstal van mijn fiets, alleen ik kan hem nergens terug vinden... Ook de search biedt geen hulp. Is ie misschien verwijderd ofzo?
Ik vind het erg ver gezocht, maar goed. Ik vind het wel primaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:53 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Topic hoeft toch niet dicht? Jij weet het antwoord maar misschien dat er nu of binnenkort nog iemand is die ook die keuze moet maken of meer wilt weten over BCC of HS.
quote:
Staat hij niet in je AT dan? Kan hem ook even niet zo snel vinden.quote:
nee, zal wel verdwenen zijn op een onverklaarbare manier...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:33 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Staat hij niet in je AT dan? Kan hem ook even niet zo snel vinden.
K ga wel even zoeken voor je.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nee, zal wel verdwenen zijn op een onverklaarbare manier...
Belachelijk? Nee,quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:11 schreef Huurishoer het volgende:
Thuiswonen: inschrijven, huursubsidie en inkomen.
Kan iemand deze belachelijke reply verwijderen. Deze jongeman heeft de moeite om het topic goed door te lezen blijkbaar niet kunnen opbrengen...
Dankje.
Ik heb mijn OP verduidelijkt. Ik vind het een beetje een overbodige reply, het voegt totaal niks toe.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:31 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Belachelijk? Nee,
Subtiel? Nee,
Verwijderen? Nee.
En als jij die reply zo vervelend lijkt te vinden, ga er dan ook niet op in. Anders gaat hij gewoon in zn geheel dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |