Goh, je noemt me nog net geen neger. Het lijkt wel of je een sympathisant van Michiel Smit bent.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:33 schreef Tarak het volgende:
Dus je doet een oproep om jou te adviseren, hoe jij en je moeder kunnen frauderen?![]()
![]()
Je betaalt maar kostgeld, zoek maar een baan. Wat een kutmentaliteit.
Maar die andere persoon heeft bijvoorbeeld geen recht op huursubsidie of die heeft zijn huis gekocht. Hoe zit dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:30 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Als jij je ergens anders laat inschrijven dan heeft die persoon, als die huursubsidie heeft, hetzelfde probleem de eerst volgende keer als ze gaan kijken naar het gezamelijke inkomen als wat ik bovenaan schreef.
Woon je bij iemand die HS krijgt, dan merkt hij de gevolgen het volgende HS jaar.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:43 schreef Huurishoer het volgende:
En als ik mij nou laat inschrijven bij iemand zonder huursubsidie of iemand met een koophuis en ik ga daar wonen?
Erm: dan is het geen fraude ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:43 schreef Huurishoer het volgende:
En als ik mij nou laat inschrijven bij iemand zonder huursubsidie of iemand met een koophuis en ik ga daar wonen?
Frappant dat je iemand die een mening heeft die jou niet aanstaat, uitmaakt voor Michiel Smit sympathisant. We hebben hier blijkbaar te maken met iemand die links stemt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:31 schreef Huurishoer het volgende:
[..]
Goh, je noemt me nog net geen neger. Het lijkt wel of je een sympathisant van Michiel Smit bent.
Ik heb hem speciaal voor speciale mensen zoals jij aangepast zodat het wat duidelijker wordt. Ik vind het jammer voor je dat jouw moeder je heeft verstoten trouwens, maar goed, wat wil je met iemand die zo a-sociaal kan reageren op mensen die het niet zo hebben getroffen qua financieen.
Nu kunnen we weer mooi ontopic, vriendelijk en behulpzaam en ik ga naar bed, want ik heb een baan, waar ik goed uitgeslapen voor moet zijn en waar ik een behoorlijke bom belastingcentjes mee afsta om zo mensen zoals mijn moeder te kunnen steunen..
Het sociaal stelsel in Nederland is bedoeld zodat mensen die het echt nodig hebben een minimum bestaansniveau wordt gegarandeerd. Het sociale stelsel in Nederland is niet bedoeld omquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:52 schreef Huurishoer het volgende:
Mijn salaris is dik in orde
Door mensen zoals jij, die misbruik maken van het systeem, moeten het sociaal stelsel worden uitgehold. Voel je je maar links superieur hoor, wees er maar trots op dat er miljoenen aan huursubsidiefraude ten onrechte wordt uitgekeerd. Ik voel niet de geringste behoefte om vriendelijk en sociaal te zijn tegenover dergelijke a-socialen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:52 schreef Huurishoer het volgende:Ik ga weer thuiswonen bij mijn moeder. Mooi, geen huur betalen en een tijdje sparen zodat ik ook eens iets kan opbouwen.
Dan is het antwoord duidelijk. Rest mij nog 1 onduidelijkheid, iemand met een koophuis zit dus met dezelfde 'voorwaarden' als iemand zonder HS, of krijgen die weer gezeur van de belasting?quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:48 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Woon je bij iemand die HS krijgt, dan merkt hij de gevolgen het volgende HS jaar.
Woon je bij iemand die HS krijgt maar je schrijft je ergens anders in dan is het fraude.
Woon je bij iemand die geen HS krijgt, en je hebt je daar ingeschreven, zal er niets veranderen en is er niets aan de hand.
En of je wel of geen huur en hoe hoog aan die persoon betaald, dat is iets wat je natuurlijk helemaal zelf moet bepalen met je 'huurbaas'.
Hoe meer mensen er in een koophuis wonen, hoe hoger je gemeentelijke lasten kunnen zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:52 schreef Huurishoer het volgende:
[..]
Dan is het antwoord duidelijk. Rest mij nog 1 onduidelijkheid, iemand met een koophuis zit dus met dezelfde 'voorwaarden' als iemand zonder HS, of krijgen die weer gezeur van de belasting?
Dit natuurlijk zonder enige vorm van fraude.
Sharp as a knife.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:50 schreef Tarak het volgende:
[..]
Frappant dat je iemand die een mening heeft die jou niet aanstaat, uitmaakt voor Michiel Smit sympathisant. We hebben hier blijkbaar te maken met iemand die links stemt.
Nog even terugkijkend naar wat je schreef:
[..]
Het sociaal stelsel in Nederland is bedoeld zodat mensen die het echt nodig hebben een minimum bestaansniveau wordt gegarandeerd. Het sociale stelsel in Nederland is niet bedoeld om
[..]
Door mensen zoals jij, die misbruik maken van het systeem, moeten het sociaal stelsel worden uitgehold. Voel je je maar links superieur hoor, wees er maar trots op dat er miljoenen aan huursubsidiefraude ten onrechte wordt uitgekeerd. Ik voel niet de geringste behoefte om vriendelijk en sociaal te zijn tegenover dergelijke a-socialen.
Mijn moeder is overigens zonder vader opgevoed in een tijd dat er nog geen alimentatie en sociaal stelsel in Nederland was. Mijn oma heeft dus altijd gewoon moeten werken om het hoofd boven water te houden. Dus ga geen huilie verhaal ophangen met je zielige gezinssituatie.
Als jij je moeder op een fatsoenlijke manier wil helpen, betaal je maar kostgeld, net zoals ieder ander en zoals de huursubsisdieregeling ook is opgezet. Als je dat niet doet ontbeer je blijkbaar elke vorm van fatsoen.
Mijn partner is een neger en daar zeg ik hele andere dingen tegen. Ik wil hem niet beledigen door jou een neger te noemen.
Ah, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:56 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Hoe meer mensen er in een koophuis wonen, hoe hoger je gemeentelijke lasten kunnen zijn.
Hier bv is het oa zo:
1 persoon: x bedrag aan belastingen voor de gemeente, reinigings rechten etc
2 personen xx bedrag aan belastingen voor de gemeente, reinigings rechten etc
3 personen xxx bedrag aan belastingen voor de gemeente, reinigings rechten etc
Dus hoe meer mensen in een huis, hoe hoger je belastingen worden tot een bepaalde hoogte en gemeente afhankelijk, of er meer 'bijkomende' kosten zijn weet ik verder niet, ik weet verder niet veel af van koopwoningen en eventuele belastingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |