Kan kloppen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:51 schreef Alicey het volgende:
van jou een klein beetje tobe, ik merk vaak niet direct je aanwezigheid
Daaromquote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:14 schreef Alicey het volgende:
studie is effe belangrijker lijkt me![]()
succes in ieder geval! Wat studeer je eik?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:40 schreef Kluupkluup het volgende:
ToBe.. Voor mij had hij niet dicht gemoeten.. Als de TS het echt meent dan moet er over gepraat kunnen worden.. Offtopic shit kan je toch gewoon editten?
Er staat zoveel onzin in het ding is en blijft dit keer dicht. Daarnaast is het iets illegaals, namelijk het ontdduiken van een NDA. Zoals in de huisregels gemeld is het in WGR niet toegestaan dit soort dingen te plaatsen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:40 schreef Kluupkluup het volgende:
ToBe.. Voor mij had hij niet dicht gemoeten.. Als de TS het echt meent dan moet er over gepraat kunnen worden.. Offtopic shit kan je toch gewoon editten?
Val ook maar dood ook.. Allemachtigquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:06 schreef 1337Wolf het volgende:
Als dit topic niet open gaat, gaat er een bedrijf faillet
NDA verbreken is illegaal. Volgens de huisregels mag dat niet in WGR. Terecht slotje.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:10 schreef 1337Wolf het volgende:
Humor? Dat topic? Dacht t niet...
En ik wil helemaal niets doen wat niet toegestaan was, ik wil alleen weten wat mag, en wat niet. Daar is dat forum toich voor?
Ah nu wil je het dus op ons afschuiven als jij zogenaamd het bedrijf failliet laat gaan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:06 schreef 1337Wolf het volgende:
Als dit topic niet open gaat, gaat er een bedrijf faillet
Lijkt me niet handig om hier erover door te praten.. Ga naar de politie en betrek je ouders erbij..quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:10 schreef 1337Wolf het volgende:
Humor? Dat topic? Dacht t niet...
En ik wil helemaal niets doen wat niet toegestaan was, ik wil alleen weten wat mag, en wat niet. Daar is dat forum toich voor?
Mooi dat weet je dan bij deze. Het is illegaal. End of topic. Alles waar je er nu nog over begint is OFFTOPIC en zal worden gedelete.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:15 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik wil juist VOORKOMEN dat ik wat illegaals doe, want ik wil geen strafblad.
En KluupKluup: tijdens het rondleiden had ik het idee dat de rondleiding gewoon een routineklus was. Ik werd in een groepje van 5 rondgeleid.
Neuh nergens voor nodig. Lees het topic zelf nog maar eens en kom tot dezelfde conclusie.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:17 schreef Underdoggy het volgende:
excuses voor het oerslechte mod gedrag van jou en je medemods?
Er heeft een aankomende juriste gereageerd. Zij heeft het uitgezocht. Illegaal.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:17 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik zie in het topic alleen maar uitspraken, en geen bronnen. Een linkje naar het desbetreffende artikel in een wetboek zou beter staan. Mij mailen met waarom het illegaal is (uiteraard met goede bron) mag ook.
elisab!!!!! hoe was het?quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:17 schreef ElisaB het volgende:
Ook hier: einde inhoudelijke discussie voor zover het de strekking van je OP betreft. Dit is niet het nakeuvelhoekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |