NP .quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:49 schreef febster het volgende:
Hey zatlap (BB dus), is het goed als ik Bregje morgen naar jou toe sleep, of heb je daar problemen mee?
Tof, zie je ons vnv vanzelf wel verschijnenquote:
kom ze maar ff langsbrengen dan laat ik ze wel uitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:18 schreef Inu het volgende:
Feli Joost
Iemand zin om onze honden uit te laten? Ik niet
Nej, want ze houden er niet van om uit hun leefomgeving te worden gehaaldquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:23 schreef kib het volgende:
[..]
kom ze maar ff langsbrengen dan laat ik ze wel uit
en nu niet zeggen dat het 12 boxers zijn he ...
Dit verzin je ter plekkequote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, want ze houden er niet van om uit hun leefomgeving te worden gehaald![]()
Jaah, die beesten goed africhten zodat je er zo min mogelijk werk aan hebtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:41 schreef Inu het volgende:
Koop dan een kat... vink een beetje stom hoor, je weet toch wat je moet doen als je een hond koopt?
Daar zit echt een enorm verschil tussen hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:45 schreef Inu het volgende:
Jah, dat vind ik dus echt belachelijk... Net zoiets als die mensen die hun dieren in het bos dumpen als ze op vakantie gaan... Je weet wat je in huis haalt als je een hond koopt en om het dan zo te doen vind ik echt slapjes...
Nej, ik vind het allebei hetzelfde.. Ze willen wel een hond, maar niet de lasten.. Je weet vantevoren wat je moet doen en ik vind het niet zo'n ramp om die honden uit te laten, alleen soms niet echt zin in, maar dan doe ik het nog welquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar zit echt een enorm verschil tussen hoor.
Mensen die hun dieren in het bos dumpen houden niet van hun huisdier. Mensen die hun honden aanleren om dingen uit zich zelf doen zijn gewoon slim. Is toch alleen maar makkelijk.
Ze gaan er niet dood van ofzo hoor.
Zin om mee te gaan vanavond??quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:50 schreef Inu het volgende:
Ik vind dat als je je hond zoiets aanleert, dat je dan ook niet echt een hond koopt om de hond. Het is juist de bedoeling dat ze uitgelaten worden en dit vinden de baasjes dan meestal ook leujk en honden zijn dieren, geen kinderen die voor zichzelf kunnen zorgen. Je hoort voor een hond te zorgen, niet in z'n eentje de straat op te sturen. Ik vind het echt slapjes om je hond zulke dingen aan te leren, waarom heb je dan een hond? Als je hem dan ook even leert z'n eigen brokken te pakken, dan hoef je helemaal niks meer te doen
En ik heb geen plannen vanavond nej
Tjaah eens worden we het er niet overquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, ik vind het allebei hetzelfde.. Ze willen wel een hond, maar niet de lasten.. Je weet vantevoren wat je moet doen en ik vind het niet zo'n ramp om die honden uit te laten, alleen soms niet echt zin in, maar dan doe ik het nog wel
Bij ons vind niemand het erg om ze uit te laten en als mensen dat wel vinden, vind ik dat ze slechte baasjes zijn...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tjaah eens worden we het er niet over.
Maar mijn ervaring met 99% van de hondenbezitters is dat het heteerste half jaar hartstikke leuk is om met dat snoezige hondje te gaan wandelen, en dat het vechten is wie em nu mee naar buiten mag nemen. En dat het arme beest daarna alleen buiten komt als het echt moet.
Ikzelf vindt het overigens hartstikke leuk om honden uit te laten. Maar ik moet het dan ook niet 4 maal daags. Daarom heb ik voorlopig ook geen behoefte aan een hond, maar wil ik het liefst een poes.
weeknogniej...quote:
Ach tjaah... Kzal der maar over ophoudenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij ons vind niemand het erg om ze uit te laten en als mensen dat wel vinden, vind ik dat ze slechte baasjes zijn...
[..]
weeknogniej...
Mag je wel bij BB blijven 'slapen'quote:
Nah... nie echtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mag je wel bij BB blijven 'slapen' [afbeelding]
Tering.... wat is dat voor een uithoek van Eindhovenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:23 schreef r8ality het volgende:
Tuig! Hehe. 22 word ik. En als iemand zin heeft om vanavond een pilske te pakken, tot ongeveer 0.00 kan dat op de Adelaertstraat 29 te EHV, daarna wordt het de Stunt. U bent van harte welkom.
Tussen WC Woensel / Henri Dunant park (Genovevalaan)... is bepaald geen uithoek hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tering.... wat is dat voor een uithoek van Eindhoven.
Wel als het koud is en je niet de beschikking hebt over een autoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tussen WC Woensel / Henri Dunant park (Genovevalaan)... is bepaald geen uithoek hoor
We hebben net lekker gegeten van de steengril
Net zoveel auto's als inwoners hieroquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wel als het koud is en je niet de beschikking hebt over een auto.
Ik ben de kansloze dude van dit huisquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Net zoveel auto's als inwoners hiero![]()
![]()
Mooie autoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:42 schreef Helmunt het volgende:
Ik heb het stof eens van mijn autofans profiel geblazen en eens een kleine update gedaan
http://62.195.4.245/autofans/leden.php?nickname=artic
Ik heb een andere grille en de OEM sideskirts zijn gladgemaakt en rood gespoten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mooie auto.
Maar waarom niets optisch??
Ook niet aan de binnenkant?
Aahjaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:09 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Ik heb een andere grille en de OEM sideskirts zijn gladgemaakt en rood gespoten.
In de verre toekomst komt er wel een andere achterbumper en voorbumper maar op een aerotrenz achterbumper na heb ik nog niet veel gevonden wat niet zo 2F2F achtig is.
Ik wil eerst alles qua handling op orde hebben (schokbrekers/velgen).
maar ik denk dat ik tegen die tijd wel een Civic '00 coupe VTI gevonden heb.
motorisch tunen met een 1.4 is _onmogelijk_ (ok, je kan turbo gaan rijden maar dan kun je beter meteen alvast een reserve blok aanschaffen).quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Aahja...
Want persoonlijk is motorisch tunen wel leuk enzo, maar sneller dan 8-7sec naar 100 hoeft van mij niet. Dan hou ik het zelf niet meer bij.
En optisch tunen... Tjaaah khou van mooie auto's.
you're screwedquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt wel, heb er helaas nog maar twee. De rest is amstel
hoogstraat was het toch he?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
Ik heb nog echt Grolsch![]()
Koud en wel.
Ik lust geen Palm, dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:32 schreef blieblie het volgende:
Want Palm was in de Bonus, maar sinds dinsdag al op.
En ik had maandag geen zin om met kratten te gaan slepen.
niet doen, laat je vrouw je wegbrengenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:33 schreef Juup© het volgende:
Ik heb zin om te aardig wat bier te drinken ergens. Wil eigenlijk wel met de taxi de stad in ofzo..
Dan pak ik de taxi wel, da's veiligerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:34 schreef Helmunt het volgende:
[..]
niet doen, laat je vrouw je wegbrengen
Dommelschquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:36 schreef blieblie het volgende:
Palm en Grolsch thuis en Dommelsch in de kroeg.
Dat is het enige bier wat telt.
Heiniken was een betere verkoper.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:37 schreef blieblie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wrom meneer Heineken zo rijk is terwijl de heren Groen (van Grolsch) maar goed zijn voor een paar 100 miljoen.
Ach, ik zou er geen bezwaar tegen hebben als het op onze rekening gestort wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:37 schreef blieblie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wrom meneer Heineken zo rijk is terwijl de heren Groen (van Grolsch) maar goed zijn voor een paar 100 miljoen.
Zegt dat wat over jouw vrienden of over jouw mbt de keuze van jouw vriendenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:48 schreef neilpad het volgende:
Okke en Ferry ik moet me vanavond verontschuldigen ik heb loser vrienden
Ik heb wel trillian. Ook goed?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:56 schreef blieblie het volgende:
Neuh ik lees...
Maar ik zie niets wat zinnig genoeg is om op te reageren.
Kom es online @ msn!!!!
Dan is het goedquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:57 schreef neilpad het volgende:
Eentje lijkt er op Okke van 3 jaar geleden ofzo, volgens Ferry :|
Maar het zegt wat over me vrienden denk ik.
eg welquote:Op zondag 16 januari 2005 00:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaaah, als je maar online bent...
Maar da ben je nie![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |