NP .quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:49 schreef febster het volgende:
Hey zatlap (BB dus), is het goed als ik Bregje morgen naar jou toe sleep, of heb je daar problemen mee?
Tof, zie je ons vnv vanzelf wel verschijnenquote:
kom ze maar ff langsbrengen dan laat ik ze wel uitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:18 schreef Inu het volgende:
Feli Joost
Iemand zin om onze honden uit te laten? Ik niet
Nej, want ze houden er niet van om uit hun leefomgeving te worden gehaaldquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:23 schreef kib het volgende:
[..]
kom ze maar ff langsbrengen dan laat ik ze wel uit
en nu niet zeggen dat het 12 boxers zijn he ...
Dit verzin je ter plekkequote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej, want ze houden er niet van om uit hun leefomgeving te worden gehaald![]()
Jaah, die beesten goed africhten zodat je er zo min mogelijk werk aan hebtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:41 schreef Inu het volgende:
Koop dan een kat... vink een beetje stom hoor, je weet toch wat je moet doen als je een hond koopt?
Daar zit echt een enorm verschil tussen hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:45 schreef Inu het volgende:
Jah, dat vind ik dus echt belachelijk... Net zoiets als die mensen die hun dieren in het bos dumpen als ze op vakantie gaan... Je weet wat je in huis haalt als je een hond koopt en om het dan zo te doen vind ik echt slapjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |