Mooie autoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:42 schreef Helmunt het volgende:
Ik heb het stof eens van mijn autofans profiel geblazen en eens een kleine update gedaan
http://62.195.4.245/autofans/leden.php?nickname=artic
Ik heb een andere grille en de OEM sideskirts zijn gladgemaakt en rood gespoten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mooie auto.
Maar waarom niets optisch??
Ook niet aan de binnenkant?
Aahjaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:09 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Ik heb een andere grille en de OEM sideskirts zijn gladgemaakt en rood gespoten.
In de verre toekomst komt er wel een andere achterbumper en voorbumper maar op een aerotrenz achterbumper na heb ik nog niet veel gevonden wat niet zo 2F2F achtig is.
Ik wil eerst alles qua handling op orde hebben (schokbrekers/velgen).
maar ik denk dat ik tegen die tijd wel een Civic '00 coupe VTI gevonden heb.
motorisch tunen met een 1.4 is _onmogelijk_ (ok, je kan turbo gaan rijden maar dan kun je beter meteen alvast een reserve blok aanschaffen).quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Aahja...
Want persoonlijk is motorisch tunen wel leuk enzo, maar sneller dan 8-7sec naar 100 hoeft van mij niet. Dan hou ik het zelf niet meer bij.
En optisch tunen... Tjaaah khou van mooie auto's.
you're screwedquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt wel, heb er helaas nog maar twee. De rest is amstel
hoogstraat was het toch he?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
Ik heb nog echt Grolsch![]()
Koud en wel.
Ik lust geen Palm, dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:32 schreef blieblie het volgende:
Want Palm was in de Bonus, maar sinds dinsdag al op.
En ik had maandag geen zin om met kratten te gaan slepen.
niet doen, laat je vrouw je wegbrengenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:33 schreef Juup© het volgende:
Ik heb zin om te aardig wat bier te drinken ergens. Wil eigenlijk wel met de taxi de stad in ofzo..
Dan pak ik de taxi wel, da's veiligerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:34 schreef Helmunt het volgende:
[..]
niet doen, laat je vrouw je wegbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |