Tonnie de reddende engel!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
wb 't Joost-is-z'n-cdtje-vergeten-dingetje... ik zie twee opties:Tonnie gaat met z'n bierpullen-geld naar Brazilie om het hem te brengen Joost neemt het Lizzy kwalijk, gaat beweren dat zij hem bewust 't verkeerde schijfje heeft gegeven
Beide kan natuurlijk ook..... En wanneer zal Lizzy haar miskraam krijgen?!
Alleen maar Iris vandaag.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Veel te weinig Iris vandaag.
Hoeft niet lijkt me..... Het is geen ziekenhuis aangelegenheid!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:10 schreef Wup het volgende:
Joyce zal toch Marjolein moeten gaan verdedigen lijkt me?
je zou denken van wel...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:10 schreef Wup het volgende:
ik vond vooral Marjolein-Renee voorspelbaar maar het was wel de eerste goede Tanja Jess scene..
in de scene daarvoor met Marnix was ze nog waardeloos...
Bettina Berger lijkt ook een beetje uit haar acteerdipje te komen....
Joyce zal toch Marjolein moeten gaan verdedigen lijkt me?
nee je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
Hoeft niet lijkt me..... Het is geen ziekenhuis aangelegenheid!!!!
mee eens.... maar Bettina is nog steeds niet om aan te zien...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:10 schreef Wup het volgende:
ik vond vooral Marjolein-Renee voorspelbaar maar het was wel de eerste goede Tanja Jess scene.. in de scene daarvoor met Marnix was ze nog waardeloos...
Bettina Berger lijkt ook een beetje uit haar acteerdipje te komen....
in een zaak als dit komen normaliter helemaal geen advocaten voor...quote:Joyce zal toch Marjolein moeten gaan verdedigen lijkt me?
uhm sinds seizoen 12?quote:
oeps dat had ik een beetje verdongen maar gelukkig werd ik er vandaag weer aan herinnerd:(quote:juich niet te vroeg:kindje Kachelland walst nog steeds door 't Niels-lijntje...
weet iemand trouwens wanneer Romeo het vliegtuig terug pakt en ze ver mogelijk uit ONM en medialand verdwijnt...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:01 schreef soapie het volgende:
Gadverdamme morgen weer die zelfingenomen kwal van een Romeo....![]()
is al gebeurd, sterker nog: Gyman is nr. 3quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
... stel je voor twee Couwenbergs die in de cel hebben gezeten
Liever gisteren dan vandaag............quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet iemand trouwens wanneer Romeo het vliegtuig terug pakt en ze ver mogelijk uit ONM en medialand verdwijnt...
het is nog steeds geen mooi plaatje...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
[quote]
mee eens.... maar Bettina is nog steeds niet om aan te zien...
[..]
In zo een zaak sluiten hem niet eens op in de gevangenis in het politie buro omdat hij 14 is, hij word dan meestal overgebracht naar een sorrt inrichting voor jeugdigden en krijgt hij een maatschappelijk werker toegewezen, op afwachting van de uitspraak. Meestal word in de eerste instantie de ouders of in dit geval de moeder aansprakelijk gesteld maar dat ligt ook dan aan de ernst van het misdrijf.quote:in een zaak als dit komen normaliter helemaal geen advocaten voor...
en als er al iemand aansprakelijk wordt gesteld dan is het Renee,
als zijnde verantwoordelijk voor Gyman [dit in geval van een evt. persoonlijke aanklacht]
Gyman zou gewoon moeten voorkomen voor 't OM,
met de [grote] kans op 'n plaatsje in een fijne penitiaire jeugdinrichting...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:26 schreef Wup het volgende:
ik heb niet zo een last van Romeo, hij krijgt niet zoveel te doen
ik zie liever Joost in zee storten en er nooit meer uitkomen.
da's heel apart, als je bedenkt dat dit het seizoen van de dooie vogeltjes is...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:22 schreef Wup het volgende:
uhm sinds seizoen 12?
fijn hequote:oeps dat had ik een beetje verdongen maar gelukkig werd ik er vandaag weer aan herinnerd:(
beter dubbel dan nietquote:ik doe alles dubbel vandaag
die was ik helemaal vergeten, dan word Gyman nummero 4 want vergeet Serge niet...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
is al gebeurd, sterker nog: Gyman is nr. 3
Ed en Renee hebben allebei eventjes vastgezeten op verdenking van de moord op Rutger
serieus? sorry ik weet uit eigen praktijk ervaring...ik kom niet aan jouw vaarwaterquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
ik wil niet de [Ba]betweter uithangen [maar ga 't wel doen],
maar in dit geval wordt 't kind wel vastgehouden op 't bureau hoor...
ja sorry hoor, maar dit is mijn terrein; ik irriteer me mateloos aan dit geklooi:(
ow ik kon haar een tijdje geleden echt niet aanzien zo genant slecht was ze, nu gaat het wel weer....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
mee eens.... maar Bettina is nog steeds niet om aan te zien...
maar... het gaat Marjolein waarschijnlijk om een schadevergoeding [ wegens verzieking carriere]quote:in een zaak als dit komen normaliter helemaal geen advocaten voor...
en als er al iemand aansprakelijk wordt gesteld dan is het Renee,
als zijnde verantwoordelijk voor Gyman [dit in geval van een evt. persoonlijke aanklacht]
Gyman zou gewoon moeten voorkomen voor 't OM,
met de [grote] kans op 'n plaatsje in een fijne penitiaire jeugdinrichting...
als Gyman schuldig is word zijn Mama vast verantwoordelijk gehouden en mag ze gaan dokken.....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik kon haar een tijdje geleden echt niet aanzien zo genant slecht was ze, nu gaat het wel weer....
[..]
maar... het gaat Marjolein waarschijnlijk om een schadevergoeding [ wegens verzieking carriere]
dan is het toch Marjolein versus degene die daarvoor verantwoordelijk is [ wie de schuldige is mag de politie nog bepalen]
dat kunnen ze doen, ik denk als ze op de CSI methode gaan werken dat ze teveel afdrukken vinden om de echte dader te kunnen bepalen....Gyman heeft vast indruk proberen te maken op meisjes die mochten ook zijn mes vasthouden....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:39 schreef soapie het volgende:
Stomme vraag misschien, maar kijken ze niet naar vingerafdrukken op dat mes????
het is minder erg, maar ze is nog steeds vrij fatsig...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:37 schreef Wup het volgende:
ow ik kon haar een tijdje geleden echt niet aanzien zo genant slecht was ze, nu gaat het wel weer....
ja dat kan. maar mocht Gyman schuldig zijn en Marjolein dient een aanklacht in,quote:maar... het gaat Marjolein waarschijnlijk om een schadevergoeding [ wegens verzieking carriere]
dan is het toch Marjolein versus degene die daarvoor verantwoordelijk is [ wie de schuldige is mag de politie nog bepalen]
dat haar is inderdaad afgrijselijk, geeft ook gelijk zo een bolle kop wat een sportschool niet kan doen, Kyra en Renee mogen fijn weer de krullen erin doen want dat is tienduizend keer beter.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is minder erg, maar ze is nog steeds vrij fatsig...
en dit kapsel vind ik ook niks... ze moet samen met Kyra aan de krullen
dieptepunt was m.i. overigens in de scene met de opgebaarde - nee ze is niet dood!!!! - La Claire...
Ik vind het niet eens zo erg nu, vond die pluizebol ook niks!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:
dat haar is inderdaad afgrijselijk, geeft ook gelijk zo een bolle kop
urg... en ik ben niet eens stoned......quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
da's heel apart, als je bedenkt dat dit het seizoen van de dooie vogeltjes is...
wat hebben die knoeiers met je gedaan?!??
ik vrees dat Niels zijn verhaaltje voorlopig weer even gehad heeft.quote:fijn heik overweeg een serieus drankprobleem als Niels daadwerkelijk met Iris aan de haal gaat
diegene die er iets mee te maken hebben moeten gehoord worden....lijkt mequote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:45 schreef soapie het volgende:
En wordt de rest van die jochies niet ook opgepakt????
En Bettina Wertheimer niet te vergeten!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
Niels & Joyce aan de verhaallijn en het gaat de goede kant weer op.
en ik zet ook in op Yvonne Hulst.
nee zij hoeft niet zo zeer lijntjes, ze moet gewoon aanwezig en Bettina zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:00 schreef soapie het volgende:
En Bettina Wertheimer niet te vergeten!!!
haha hij's leuk..... dank u dank u!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:13 schreef Wup het volgende:
een cadeautje terug voor Babetje
erg leuk filmpje voor als je stoned bent:)
nog iemand die NIET dood is.....
ONM 7 januari 2004, Arthur happy ~ [1.12 min; 7.2 Mb] ~
dat lijkt me een opdrachtje voor Iwan.....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:10 schreef babette21 het volgende:
even iets heel anders: weet iemand nog hoe de [eerste] vrouw van Koen ook alweer heet?!?
en is de naam van moeder Van Walsum ooit genoemd?!?
[die in Amerika schijnt te wonen en vast nog een keer gaat opduiken...]
Aan al het moois komt ooit een einde...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:05 schreef babette21 het volgende:
Yep wat dat betreft begint 't Yvonne-Bettina-Serge-lijntje precies op tijd... er valt iig geen gat
maar 't is betreurenswaardig dat de Niels-Claire-lijn nu echt afgesloten is..........
waar hangt die jongen uit als je 'm nodig hebt....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:34 schreef Wup het volgende:
dat lijkt me een opdrachtje voor Iwan.....
mooi is ie he... heb ik gewonnen met de Fok SHO Awards, voor leukste ONM'erquote:Babette wat is dat voor stoere avatar?
In aflevering 11.119 (DO. 12-02-2004) heeft Arthur het over z'n ex-vrouw gehad, maar haar naam is niet genoemd. En ook op de vraag hoe de eerste vrouw van Koen heet, moet ik je het antwoord schuldig blijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:10 schreef babette21 het volgende:
even iets heel anders: weet iemand nog hoe de [eerste] vrouw van Koen ook alweer heet?!?
en is de naam van moeder Van Walsum ooit genoemd?!?
[die in Amerika schijnt te wonen en vast nog een keer gaat opduiken...]
maar het heeft wel de lolligste scene van seizoen 12 opgeleverdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:05 schreef babette21 het volgende:
maar 't is betreurenswaardig dat de Niels-Claire-lijn nu echt afgesloten is..........
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:03 schreef Wup het volgende:
maar het heeft wel de lolligste scene van seizoen 12 opgeleverd
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |