1. Je bron dat moslimjongeren dames verkrachten en niet jongeren die zich wel moslim noemen maar enkel in woord moslim zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet over:
[..]
Ik heb het alleen over verkrachting van, in hun ogen schaars geklede dames, door moslimjongeren.
Die dan vinden dat zij niet schuldig bevonden mogen worden, omdat ze vanuit hun geloof hebben geleerd dat dit soort vrouwen hoeren zijn.
Ik denk dat Gia de spreekwoordelijke lat net iets te hoog heeft gelegd en daardoor is komen te vallen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:44 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
1. Je bron dat moslimjongeren dames verkrachten en niet jongeren die zich wel moslim noemen maar enkel in woord moslim zijn.
2. Je bron dat zij vinden dat zij niet schuldig bevonden mogen worden.
3. Je bron dat zij dat vinden omdat ze vanuit hun geloof hebben geleerd dat dit soort vrouwen hoeren zijn.
4. Je bron dat hun geloof dat ook daadwerkelijk vindt, compleet met de desbetreffende verzen.
[quote]
Dat jij hoeren minderwaardige mensen vindt is verder niet relevant voor de discussie.
Ik had inderdaad al een zeer sterk vermoeden dat zij bezig was om woorden in andersmans mond te leggen, enkel om haar ongelijk niet te hoeven te geven. Ik ben blij dat de 'bron' er zelf op reageert. Dat is altijd beter dan anderen voor je bepalen wat jij hebt gezegd en wat je ermee bedoelde.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Hey Gia, ik heb veel respect voor je enzo. Maar ik heb nooit gezegd dat sexueel misbruikten (eventueel door Botlek-Priesters), criminelen en agressievelingen zich beroepen op de Koran. Je probeert nl. woorden in mijn mond te leggen. Ik begrijp dat woorden uit mijn mond veelal voor waarheid aangezien en je daarom ook namens mij prbeert te praten om jezelf in het gewin van de discours te brengen, maar dat lijkt me een belachelijke en niet echt eerlijke strategie
Gaarne dit dus niet meer te doen
Jij ook al? Zo zijn er wel erg veel. Ook in mijn omgeving. Raar hoe het balletje kan rollen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, ik zit in het WOBET gedeelte, maar dat is om een bepaalde reden. Door de verharding ben ik zeg maar van GAJZMWR naar WOBET gegaan.
Op dit moment scoort bij mij het linkse CDA (immers ter linkerzijde van Geert Wilders) met de geniale premier Jan Peter Balkenende. Die man laat zich niet gek maken door de waan van de dag en heeft het ook niet nodig zich via mediacratische boetedoeningen of eenlijners in de schijnwerpers te spelen. Die man is bezig iets van een betaalbare zorgzame samenleving op termijn te bewerken en hji heeft oog voor de wel erg grote geldhonger van de overheid, resulterend in verhoging van diverse heffingen en premies.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:19 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Welke partij kan eigelijk op jouw steun rekenen, waarde sjun?
over welke verharding heb je het hier ? users op Fok! die het niet met jou eens zijn ? of bedoel je de verharding waarover Balkenende spreekt ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, ik zit in het WOBET gedeelte, maar dat is om een bepaalde reden. Door de verharding ben ik zeg maar van GAJZMWR naar WOBET gegaan.
Ben blij dat er mensen in dezelfde situati als mij zitten. Welkom op Fok trouwens, valt me op dat je een waardige discussieerder bent met goeie argumenten. Die hebben we wel nodig op Fok. (Waar mensen zoals je ziet de vreemdste argumenten aanhalen om hun gelijk aan te tonen)quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:48 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Jij ook al? Zo zijn er wel erg veel. Ook in mijn omgeving. Raar hoe het balletje kan rollen.
Inderdaad. Gia is zeer nobel en wijs en nog wat allemaal van datzelfde, maar ze voegt aan deze eigenlijk goede kenmerken nog een eigenschap: sluwheid. Deze laatste eigenschao maakt de eerder genoemde kenmerken teniet of brengt ze tot het nulpunt. Want waarom zou iemand woorden verdraaien of in de mond leggen ? Nu heb ik daar wel een theorie voor: Ik word erg gerespecteerd en gewaardeerd op FoK! en GIA wil daar gebruik van maken door namens mij dingen te verkondigen in de hoop haar vanwege mijn verworven respect een bepaalde status toe te eigenen door dankzij mijn "uitlatingen" altijd gelijk te krijgen. Ik word immers gezien als het meetpunt dan wel de maatstafquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:46 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Ik had inderdaad al een zeer sterk vermoeden dat zij bezig was om woorden in andersmans mond te leggen, enkel om haar ongelijk niet te hoeven te geven. Ik ben blij dat de 'bron' er zelf op reageert. Dat is altijd beter dan anderen voor je bepalen wat jij hebt gezegd en wat je ermee bedoelde.
Ben je gewoon zo dom of hou je je van de domme. Of wellicht kun je niet lezen of ben je te lui om die posting op te zoeken. Nou, komt ie nog een keer hoor:quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:30 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Laat dat nu net de groep zijn die zich nog niet hoeft de houden aan bepaalde plichten. Dus nogmaals, hoe is jouw relatie met moslims boven de leeftijd van 12?
Nou duidelijk?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:45 schreef Gia het volgende:
Je vergist je. Zij houden zich gewoon aan hun geloof, vasten keurig, eten geen varkensvlees, drinken geen alcohol en dragen hoofddoek, vrouwen dan hè.
Verder zijn ze volledig aangepast aan de Nederlandse samenleving, zitten HUN KIDS op een katholieke basisschool en doen daar braaf mee met Sinterklaas, kerst en carnavalsviering e.d.
Ze praten normaal Nederlands, vrijwel zonder accent. Kortom, gewoon normale mensen met toevallig een ander geloof.
Wat vind je dan bijv. van die moordenaars van die leraar en van Gogh?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:21 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Als je in dit land geboren bent, ben je allang geen gast meer. We hebben het dan ook niet over over de grens opererende bendes. We hebben het over pubers die rellen op straat. Hoe ver kun jij je in alle bochten wringen?
Ach, een aantal zinnetjes offtopic kan geen kwaad denk ik. Fok heeft er niet veel mee te maken denk ik, in 3 jaar tijd ben ik dus eigenlijk WOBET geworden en dat hangt zoals je wel kunt bedenken samen met 11 september. Van meet af aan ben ik eigenlijk in de verdediging geschoten, de sfeer is toch anders geworden, nu kan je zeggen dat "ik een slachtofferrolspeel", maar ik ben eigenlijk daarin geworpen. Uitspraken van politici moest je maar aanhoren, je kon er niets tegen inbrengen natuurlijk. Ik denk dat ik niet WOBET was geworden als bijv lieden als Pim Fortuyn hadden gezegd dat moslims op moesten staan om te vechten tegen terroristen.. Dat zou een heel andere strekking zijn geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:49 schreef het_fokschaap het volgende:
kun je specificeren welke verharding je bedoelt en waarom je daarom WOBET bent geworden ? misschien is het off-topic en kun je er een topic aan wijden.
Waar zeg ik dan dat jij dat gezegd hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Hey Gia, ik heb veel respect voor je enzo. Maar ik heb nooit gezegd dat sexueel misbruikten (eventueel door Botlek-Priesters), criminelen en agressievelingen zich beroepen op de Koran. Je probeert nl. woorden in mijn mond te leggen. Ik begrijp dat woorden uit mijn mond veelal voor waarheid aangezien en je daarom ook namens mij prbeert te praten om jezelf in het gewin van de discours te brengen, maar dat lijkt me een belachelijke en niet echt eerlijke strategie
Gaarne dit dus niet meer te doen
Een moordenaar is een moordenaar. Wat is de straf voor moord? 18 jaar? Mooi. Na 18 jaar heeft hij zijn straf uitgezeten is verdient hij een 2e kans in de maatschappij. Daarbij maak ik geen onderscheid tussen geloof, ras of wat dan ook. Voor mij is iedereen gelijk. Waar heb je anders wetten voor?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:54 schreef machteld het volgende:
[..]
Wat vind je dan bijv. van die moordenaar van die leraar en van Gogh?
Verdienen die een tweede kans in de Nederlandse maatschappij?
waarom moet Pim Fortuyn dat zeggen of elke andere politici. Men kan toch voor zichzelf denken. Als jij dat eigenlijk vindt, moet je dat doen en je niet in een bepaalde rol laten zetten om wat anderen vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, een aantal zinnetjes offtopic kan geen kwaad denk ik. Fok heeft er niet veel mee te maken denk ik, in 3 jaar tijd ben ik dus eigenlijk WOBET geworden en dat hangt zoals je wel kunt bedenken samen met 11 september. Van meet af aan ben ik eigenlijk in de verdediging geschoten, de sfeer is toch anders geworden, nu kan je zeggen dat "ik een slachtofferrolspeel", maar ik ben eigenlijk daarin geworpen. Uitspraken van politici moest je maar aanhoren, je kon er niets tegen inbrengen natuurlijk. Ik denk dat ik niet WOBET was geworden als bijv lieden als Pim Fortuyn hadden gezegd dat moslims op moesten staan om te vechten tegen terroristen.. Dat zou een heel andere strekking zijn geweest.
Die verdiend geen tweede kans, net als bijv. Volkert van der G dat niet verdiend. Een tweede kans verdienen, je zegt het zelf al...dat moet je verdienen daarbij heeft etniciteit of achtergrond niets mee te maken. Moordenaars verdienen geen kansen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:54 schreef machteld het volgende:
[..]
Wat vind je dan bijv. van die moordenaar van die leraar en van Gogh?
Verdienen die een tweede kans in de Nederlandse maatschappij?
Ik verkondig niks namens jou. Ik zeg alleen dat jij in dat topic hebt gezegd dat verkrachting binnen het huwelijk iets is wat niet bestaat. Niet voor kan komen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad. Gia is zeer nobel en wijs en nog wat allemaal van datzelfde, maar ze voegt aan deze eigenlijk goede kenmerken nog een eigenschap: sluwheid. Deze laatste eigenschao maakt de eerder genoemde kenmerken teniet of brengt ze tot het nulpunt. Want waarom zou iemand woorden verdraaien of in de mond leggen ? Nu heb ik daar wel een theorie voor: Ik word erg gerespecteerd en gewaardeerd op FoK! en GIA wil daar gebruik van maken door namens mij dingen te verkondigen in de hoop haar vanwege mijn verworven respect een bepaalde status toe te eigenen door dankzij mijn "uitlatingen" altijd gelijk te krijgen. Ik word immers gezien als het meetpunt dan wel de maatstaf
quote:Op donderdag 27 juni 2002 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:Ik weet heus wel wat verkrchten is, maar dat kan nooit in een huwelijk voor komen, daar wringt het nu juist...
Het moge duidelijk zijn dat persoonlijke aanvallen een gebrek aan argumentatie inhouden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben je gewoon zo dom of hou je je van de domme. Of wellicht kun je niet lezen of ben je te lui om die posting op te zoeken. Nou, komt ie nog een keer hoor:
Het is mij duidelijk dat je met hun kinderen refereert naar iets wat je al eerder noemde. Namelijk het volgende:quote:[..]
Nou duidelijk?
Wie is dan die zij? Juist, HUN.quote:Zij houden zich gewoon aan hun geloof, vasten keurig, eten geen varkensvlees, drinken geen alcohol en dragen hoofddoek, vrouwen dan hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |