Daar ben ik het wel mee eens idd. Veel wordt er op hem gezeurd als hij net niet wint, maar naast Dekker is hij toch al een jaar of 10 hét gezicht van het Nederlandse wielrennen. Er zijn er niet zoveel in de geschiedenis geweest die dat ook kunnen zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:48 schreef tong80 het volgende:
Een goede vriend van me en een echte liefhebber is groot fan van hem en zegt ook altijd dat ie hier veel te weinig waardering krijgt.
op de VPRO site staat een archief, binnenkort dus te bekijkenquote:
Dat zou niet verkeerd zijn. Dan kan ik het interview van San Marco ook nog zienquote:Op zondag 16 januari 2005 18:19 schreef popolon het volgende:
[..]
op de VPRO site staat een archief, binnenkort dus te bekijken
quote:HOLLAND SPORT
Voordat we zondag 30 januari weer met de live-uitzendingen verder gaan, zenden we zondag a.s. een collage uit met de hoogtepunten van onze eerste seizoenshelft. Hierin o.a. de recordpogingen op de wielerbaan, de mooiste Massagetafels, de meest bijzondere Eregalerij, Stijn en Tanja Vreven , Co Adriaanse en natuurlijk Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk.
En voor diegene die het op Tweede Kerstdag gemist hebben en voor iedereen die het gewoon nog een keer willen zien: MARCO VAN BASTEN in HOLLAND SPORT DE INTERVIEWS. Op maandag 24 januari 19.50 uur Nederland 3!
Van Nieuwkerk zat er eigenljik voor Jan Lul bij. Hij is niet half de interviewer die Wilfried de Jong is.quote:Op maandag 24 januari 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Even een herinneringetje.
Vanavond wordt het interview met van Basten herhaald. Om tien voor 8
Dat ben ik niet met je eens. Volgens mij is er een duidelijke rolverdeling. Matthijs is degene die de grote lijn van het interview in de gaten houdt en stuurt, Wilfried kan binnen die structuur de vragen stellen die in hem opkomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk zat er eigenljik voor Jan Lul bij. Hij is niet half de interviewer die Wilfried de Jong is.
Knap inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:05 schreef tong80 het volgende:
1 meter 71 en dan kunnen dunken, ik raak het netje nog niet eens
Ja hij is echt te lang doorgegaan.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ritsma verliest van Andries Kramer met het fietsen.
Veel beter gemaakt ook, met veel interessantere gasten dan elke week een coach of voetballer die niks mag zeggen.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:55 schreef Modus het volgende:
Een programma als dit is toch oneindig veel leuker dan zo'n zwamprogramma met van die beroepsazijnpissers als een Johan Derksen.
http://www.vpro.nl/programma/hollandsport/afleveringen/quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zondag gemist
Morgen maar even op uitzendinggemist kijken. Of staan ze daar niet?
Sympathieke vent, ja. Wel goed dat ie even aangaf dat z'n stapgedrag in de media behoorlijk overdreven wordt en dat hij, net als elke andere topschaatser, leeft voor de sport .quote:Op zondag 13 februari 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Hedrick is een leuke gast trouwens, niet zo stijf, altijd in voor een geintje.
Dit dus en meer as zondag ....quote:HOLLAND SPORT
Dirk Kuijt lijkt wel de enige constante factor van het hedendaagse Feyenoord. Ook bij Oranje is hij ondertussen uitgegroeid tot een vaste kracht. De spits van de topclub uit Rotterdam is geboren en getogen in Katwijk. In Holland Sport kijkt Kuijt naar foto’s van zichzelf tijdens Utrecht - Feyenoord en hij tuurt in een zee-aquarium.
Tom Boonen is pas 24 en de beste Belgische wielrenner van het vorig seizoen met ruim 50 overwinningen. Ook dit jaar heeft hij alweer sprintzeges aan zijn palmares kunnen toevoegen. Servais Knaven is bij Quick-Step zijn wegkapitein en zijn ‘slapie’. In Holland Sport een gesprek met beide renners. Hoe zorgt Servais dat Tom goed de finale van de koers ingaat ?
Op de Massagetafel ligt tennisser Sjeng Schalken, ooit nummer 11 op de ATP-lijst. Schalken maakt momenteel een kwakkelende periode door na een jaar waarin hij de ziekte van pfeiffer had. De laatste tijd zijn het vooral zijn voeten waar hij de meeste last van ondervindt.
Ankyquote:Op zondag 27 februari 2005 14:06 schreef zjroentje het volgende:
Lekker interessant allemaal ja ...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Welke gasten ze ook hebben, het is altijd de moeite waard.
Beetje inconsequent meneer tongquote:Op zondag 27 februari 2005 16:43 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt Chelsea-Liverpool voor Tong.
Ach het kerkhof ligt vol met consequente mensen.quote:
Als ze echt consequent waren geweest waren ze wel blijven leven.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het kerkhof ligt vol met consequente mensen.
Lijkt me een leuke uitzending te worden.quote:Een ode aan Rinus Michels.
Dirk Scheringa is eigenaar van AZ, zakenman en een groot kunstliefhebber.
Hij maakt een wandeling door het museum van Holland Sport.Verder te gast:
turner Yuri van Gelder.
Ijsspeedwaycoureur Johnny Tuinstra ligt op de massagetafel.
Dat doen ze nuquote:Op zondag 6 maart 2005 16:31 schreef At_Fundum het volgende:
Ook mogen ze wat mij betreft nog excuses maken aan Barbara de Loor, of nog wat extra lof toe zwaaien. Tijdens het spiegel-interview begin dit jaar probeerden ze haar te laten zeggen: "Ik zal nooit meer eerste worden."
Ze wilde er toen niet aan en heeft dat vandaag op schitterende wijze aangetoond
Het interview
quote:Doelman Heurelho da Silva Gomes is één van de geheimen van het succes van PSV dat zich deze week schaarde onder de beste acht ploegen van Europa.
In Holland Sport een gesprek met de 24-jarige Gomes. Over de status van de doelman in het voetbalgekke Brazilië. En over de Braziliaanse vedette Ronaldinho die wordt bijgespijkerd in de Eregalerij.
Dit weekeinde spelen de ijshockeyers van Amsterdam en Heerenveen tegen elkaar om de nationale titel. In Holland Sport demonstreren spelers van beide teams de kunst van de body-check.
Hij is met 37 jaar de oudste voetballer van de Eredivisie: Marc van Hintum. Aan zijn lichaam voelt de RKC'er steeds duidelijker dat dit zijn laatste seizoen is als voetballer. Een gesprek op de massagetafel.
Okquote:Op zondag 13 maart 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Gewoon kijken naar de herhaling.Je krijgt geen spijt.
dat zei het vrouwelijk volk hier ook alquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:18 schreef zjroentje het volgende:
Die Van Hintum heeft wel een geweldig lijf voor zijn leeftijd.
Nee, oke. Maar dit had zo een beeld uit de klassieke oudheid kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo bijzonder is het toch niet dat iemand die z'n leven lang gesport heeft er op z'n 37e nog goed uitziet? Kijk naar iemand als Linford Christie wiens grootste successen toen nog moesten komen. Als je 37 bent, ben je nog niet bejaard of zo.
Ja man wist je dat niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:15 schreef cultheld het volgende:
Zijn die twee een homopaar?
moet je fokken rond die tijdquote:Op zondag 27 maart 2005 15:10 schreef tong80 het volgende:
Kan het helaas niet zien.
Dan maar de samenvatiing morgenavond.
Gourmettenquote:
ook bij mijn ouders toevalligquote:
misschien, maar het bier staat wel koud !quote:
Leuke verhalen inderdaad. Gesprek over de banden in de F1 was ook aardig.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het eerste item over Fischer het leukste. Ik kreeg trouwens de indruk dat beide Hansen niet bepaald vrienden van elkaar zijn
Die van Langs de Lijn. Die kenner die op woensdagavond volgens mij altijd dat radio-schaken doet en een grootmeester. Weet de achternaam niet meer.quote:
Is ook zo. Maradona was beterquote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef rubbereend het volgende:
leuk net over die F1 banden
en van Nieuwkerk noemt Pele echt de op één na beste![]()
Moet makkelijk lukken. Sluit mooi aan dusquote:Op zondag 3 april 2005 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn ze tegen die tijd al gefinished of zou dat nog tijdens de uitzending kunnen?
moest je wel 4 dagen laten verterenquote:Op zondag 3 april 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Geweldig is dat dat ze vroeger alleen vlees/biefstuk aten en dachten dat dat het beste was
Ik vond z'n gelach wel aanstekelijkquote:Op donderdag 7 april 2005 12:47 schreef zjroentje het volgende:
Leek wel alsof Tristan al genoeg biertjes achter de kiezen had.
Maar dan nog. VDB sms-te om 2 uur 's middags, dan beginnen ze al met de 'rehearsals'quote:Op donderdag 7 april 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
Ze hadden natuurlijk al hun voorzorgsmaatregelen genomen, leer hen VDB kennen.
Tong ook niet hoorquote:Op maandag 11 april 2005 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi portret over Lonsdale. Dat wist ik allemaal niet eens.
Ik kan me niet voorstellen dat Matthijs dat zou doenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk wordt genoemd bij TALPA als presentator bij de sportuitzendingen. Zou er dus een eind komen aan dit programma
ikke wel. Hij mag daar het nieuwe studio sport gaan presenteren, waarschijnlijk maken ze hem dan ook belangrijk bij de redactie.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Matthijs dat zou doen![]()
Henk Spaanquote:Op donderdag 14 april 2005 12:57 schreef At_Fundum het volgende:
Op zich zou Wilfred het programma ook wel in z'n eentje kunnen dragen, of misschien Henk Spaan er bij betrekken, die vind ik er ook wel goed bij passen hoewel die een beetje oud wordt en het programma misschien iets te literair/kunstzinnig zou worden.
Bron?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:18 schreef sportfreak het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk heeft een 3 jarig contract getekend bij Nederland 3.![]()
Vooral die biljarter doet het 'm.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:23 schreef Bjoro het volgende:
Ademhaling in de sport. Verschillende sporten vergen verschillende manieren van ademhalen. Een zwemmer, een biljarter en een powerlifster demonstreren in Holland Sport hun specifieke techniek bij het ademhalen.
nee, die weet ook wel dat ie belabberd flootquote:Op zondag 17 april 2005 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogal ja.
Temmink had ook weinig te vertellen.
Ja is niet om aan te horenquote:
Inderdaad.quote:
idd dat is ook een beetje overdreven, maarja van Nieuwkerk wil zn ajaxliefde natuurlijk niet onder stoelen of banken stoppen...quote:
http://portal.omroep.nl/?nav=vxakjBsHEbGkRhJ&selectie=hvsjGsHEbGcZtHjPxDQquote:Op zondag 24 april 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Ok, ik snap er de ballen van. Morgen maar kijken
Prachtig verhaal.quote:
Tja.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
Han Hollander die als Jood de latere landverrader Osendarp verslaat op de spelen van Berlijn.
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:53 schreef komrad het volgende:
atkinson, jammer dat ze niet wat knapper is, wel erg goed natuurlijk
wat was ze leuk he.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:39 schreef mitt het volgende:
[..]
wat was ze leuk he.
Zullen we samen op 1 juni op Almere Station op haar gaan wachten?
met een handtekeningenboekje.quote:
krijgen we dan een extra beloning van dr?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:19 schreef mitt het volgende:
[..]
met een handtekeningenboekje.
Dan is ze nog blijer met ons dan wij met haar.
je had gewoon de verkeerde foto's geselekteerdquote:
Nu zag ze er idd erg leuk uit.quote:
Ik heb de foto's van de nominatie-rondes gebruikt.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je had gewoon de verkeerde foto's geselecteerd
7 landen bij de top 12 van de dames is me internationaal genoegquote:Op maandag 2 mei 2005 12:27 schreef zjroentje het volgende:
En ze is overigens geen nummer 1 meer.
Prutser. 8 landen zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
7 landen bij de top 12 van de dames is me internationaal genoeg
maar zoals van Nieuwkerk gisteren al zei, iedereen zegt altijd zo k heb lekker gesquasht winnen komt vaak pas op de 2e plek.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:28 schreef pfaf het volgende:
Ze is wel mijn nummer 1.
Squash is overigens op recreatief niveau best wel groot, dacht ik zo.
quote:
Idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:24 schreef golfer het volgende:
Geheel terecht dat Holland Sport die prijs heeft gewonnen.![]()
17.00 uur op zondagmiddag is nu eenmaal geen tijd waar hele gezinnen voor de tv gaan zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad verdiend! Jammer dat het programma nog steeds niet de massale aandacht bij het grote publiek krijgt.
Nee hoor, het staat nog gewoon op het programma vanmiddag (aldus TT), er staat alleen niks op 224 over de onderwerpen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |