Leuke verhalen inderdaad. Gesprek over de banden in de F1 was ook aardig.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het eerste item over Fischer het leukste. Ik kreeg trouwens de indruk dat beide Hansen niet bepaald vrienden van elkaar zijn
Die van Langs de Lijn. Die kenner die op woensdagavond volgens mij altijd dat radio-schaken doet en een grootmeester. Weet de achternaam niet meer.quote:
Is ook zo. Maradona was beterquote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef rubbereend het volgende:
leuk net over die F1 banden
en van Nieuwkerk noemt Pele echt de op één na beste![]()
Moet makkelijk lukken. Sluit mooi aan dusquote:Op zondag 3 april 2005 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn ze tegen die tijd al gefinished of zou dat nog tijdens de uitzending kunnen?
moest je wel 4 dagen laten verterenquote:Op zondag 3 april 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Geweldig is dat dat ze vroeger alleen vlees/biefstuk aten en dachten dat dat het beste was
Ik vond z'n gelach wel aanstekelijkquote:Op donderdag 7 april 2005 12:47 schreef zjroentje het volgende:
Leek wel alsof Tristan al genoeg biertjes achter de kiezen had.
Maar dan nog. VDB sms-te om 2 uur 's middags, dan beginnen ze al met de 'rehearsals'quote:Op donderdag 7 april 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
Ze hadden natuurlijk al hun voorzorgsmaatregelen genomen, leer hen VDB kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |