Tong ook niet hoorquote:Op maandag 11 april 2005 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi portret over Lonsdale. Dat wist ik allemaal niet eens.
Ik kan me niet voorstellen dat Matthijs dat zou doenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk wordt genoemd bij TALPA als presentator bij de sportuitzendingen. Zou er dus een eind komen aan dit programma
ikke wel. Hij mag daar het nieuwe studio sport gaan presenteren, waarschijnlijk maken ze hem dan ook belangrijk bij de redactie.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Matthijs dat zou doen![]()
Henk Spaanquote:Op donderdag 14 april 2005 12:57 schreef At_Fundum het volgende:
Op zich zou Wilfred het programma ook wel in z'n eentje kunnen dragen, of misschien Henk Spaan er bij betrekken, die vind ik er ook wel goed bij passen hoewel die een beetje oud wordt en het programma misschien iets te literair/kunstzinnig zou worden.
Bron?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:18 schreef sportfreak het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk heeft een 3 jarig contract getekend bij Nederland 3.![]()
Vooral die biljarter doet het 'm.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:23 schreef Bjoro het volgende:
Ademhaling in de sport. Verschillende sporten vergen verschillende manieren van ademhalen. Een zwemmer, een biljarter en een powerlifster demonstreren in Holland Sport hun specifieke techniek bij het ademhalen.
nee, die weet ook wel dat ie belabberd flootquote:Op zondag 17 april 2005 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogal ja.
Temmink had ook weinig te vertellen.
Ja is niet om aan te horenquote:
Inderdaad.quote:
idd dat is ook een beetje overdreven, maarja van Nieuwkerk wil zn ajaxliefde natuurlijk niet onder stoelen of banken stoppen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |