woordenboek krijg je van schoolquote:Op maandag 17 januari 2005 11:21 schreef VeerMans het volgende:
tussen je woordenboekje kun je allemaal spiekbriefjes gooien
wij d8 ik ook de eigen woordenboekenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:35 schreef VeerMans het volgende:
wij mochten altijd onze eigen woordenboeken meenemen
dan heb ik toch meer vertrouwen in mezelf denk ikquote:Op maandag 17 januari 2005 11:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wjhehehe dan is het zoeken naar spiekbriefjes die je voorganger der in heb gezet
ligt eraan of het een vwo-er of havoist of vmbo-er isquote:Op maandag 17 januari 2005 11:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dan heb ik toch meer vertrouwen in mezelf denk ik
Wil je zeggen dat vmbo slechter is?quote:Op maandag 17 januari 2005 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ligt eraan of het een vwo-er of havoist of vmbo-er is
al was het een vwo'er dna heb ik nog meer vertrouwen in me zelf dan in een spiekbriefjequote:Op maandag 17 januari 2005 11:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ligt eraan of het een vwo-er of havoist of vmbo-er is
Welke onderwerpen?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:13 schreef SHERMAN het volgende:
morgen heb ik economie en maatschappijleer
Economie:quote:
Succesquote:Op maandag 17 januari 2005 12:29 schreef Jump het volgende:
ik heb morgen digitaaltechnieken. groot deel van examen is booleaanse algebra
Gaat zeker over de belastingschijven? Hebben jullie ook een begrippenlijst bij economie of heb je dat niet.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Economie:
Namen van de hoofdstukken:
Nederland en de rest van de wereld (over handel)
Niet alleen op de wereld (over ontwikkelings landen en allemaal unies)
Geld voor de overheid (belastingen)
Elke hoofdstuk heeft 7 paragrafen van 2 pagina's elk.
Maatschappijleer gaat over groepsdwang en opkomen voor je mening ofzo
quote:Op maandag 17 januari 2005 13:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gaat zeker over de belastingschijven? Hebben jullie ook een begrippenlijst bij economie of heb je dat niet.
Ik kan me niet herrineren dat ik dat onderwerp bij maatschappijleer heb gehad. Lijkt me ook een heel suf onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |