Ach dat kan zelfs de beste overkomen, vandaar dat ik er zelf ook wel eens last van heb.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik zat er ook al naar te kijken. En dacht: Daar klopt geen hout van.
Maar ja, het staat er nou eenmaal.
Dirkh, Thanx!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
=
[ img ]http://forum.fok.nl/usericons/41893/fokavatar2.jpg[ /img ]
[ img=20,20 ]http://forum.fok.nl/usericons/41893/fokavatar2.jpg[ /img ]
ze willen je de crew uitwerken!quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:31 schreef Tessje het volgende:
Weer inlogproblemen...
Maar weer eens zo proberen..
Nee, gewoon kutcomputers in het OLCquote:
Maar je mag toch helemaal niet Fokken in een Open Leer Centrumquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee, gewoon kutcomputers in het OLC![]()
Fucking tering compaq dingen..
Als je het woordje 'iets' tussen 'bagger' en 'wat' zet, loopt het al een stuk beterquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef the_real_joontje het volgende:
Nou is het woordje bagger wat ik eigenlijk in dit topic niet wil gebruiken, maar het is het wel.
Dirkh is dit een correcte Nederlandse zins-constructie
quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoi. Ik wil graag dat jullie mijn topic terug openmaken.
Het idee zou op zich misschien wel wat op kunnen leveren, al vind ik het persoonlijk nog bagger, maar okay.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef BrauN het volgende:
Dirkh... waarom sluit je nou Wat doe jij het liefst met je zwarte smeer klauwen? ?
Dat is een hardstikke leuk topic waaraan iedereen mee kan gaan doen enzo. Iedereen verzint iets wat ie doet met z'n vuile klauwen en daarna laat ie ze aan de camera zien. Het kan zélfs een TTT worden.
Ik weet dat ik niet veel goeds bij je kan doen, maar je smoort al mijn puike ideëen in de kiem.
Hoe respectvol !quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:27 schreef Dagonet het volgende:
Hallo kutusers en kutcrew.
Zo ben ik.quote:
Het was een baggertopic dus is hij dicht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:59 schreef Fr3derik het volgende:
waarom kan ik niet meer posten in mijn topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |