Ja, was een vergissing, want hij zat drie minuten na zijn vraag al te zeiken met : Anyone?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, was een vergissing, want hij zat drie minuten na zijn vraag al te zeiken met : Anyone?
Je zou ze toch meteen een schop onder hun reet geven en daarna met hun melkgebitje op de stoeprand leggen om ze daarna een flnike trap in hun nek te geven.
Wat een mooie man. Jammer van dat hakenkruis!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:21 schreef tommy4487 het volgende:
[nazimode]
wat een mooi hakenkruis jammer van die man
[/nazimode]
Nee, ik zat er ook al naar te kijken. En dacht: Daar klopt geen hout van.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef the_real_joontje het volgende:
Nou is het woordje bagger wat ik eigenlijk in dit topic niet wil gebruiken, maar het is het wel.
Dirkh is dit een correcte Nederlandse zins-constructie
Ach dat kan zelfs de beste overkomen, vandaar dat ik er zelf ook wel eens last van heb.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik zat er ook al naar te kijken. En dacht: Daar klopt geen hout van.
Maar ja, het staat er nou eenmaal.
Dirkh, Thanx!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
=
[ img ]http://forum.fok.nl/usericons/41893/fokavatar2.jpg[ /img ]
[ img=20,20 ]http://forum.fok.nl/usericons/41893/fokavatar2.jpg[ /img ]
ze willen je de crew uitwerken!quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:31 schreef Tessje het volgende:
Weer inlogproblemen...
Maar weer eens zo proberen..
Nee, gewoon kutcomputers in het OLCquote:
Maar je mag toch helemaal niet Fokken in een Open Leer Centrumquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee, gewoon kutcomputers in het OLC![]()
Fucking tering compaq dingen..
Als je het woordje 'iets' tussen 'bagger' en 'wat' zet, loopt het al een stuk beterquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef the_real_joontje het volgende:
Nou is het woordje bagger wat ik eigenlijk in dit topic niet wil gebruiken, maar het is het wel.
Dirkh is dit een correcte Nederlandse zins-constructie
quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoi. Ik wil graag dat jullie mijn topic terug openmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |