ja dat hebben ze al vele jaren geleden duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
Het valt me wel op dat vaak Marokkanen ellende schoppen. Zou er dan toch iets fundamenteels mis zijn met Marokkanen.
Ach ja nietszeggend bericht he?? Iemand word vermoord in Nederland omdat hij een bepaalde mening over een geloof er op na houd. Idd heel normaal dat zoiets in NL gebeurd en helemaal nietszeggend.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat maak je dat belangrijk. De moord op wijlen Theo van G. is wat mij betreft één van de minst waardevolle nietszeggende nieuwsberichten van vorig jaar
Willen we wel dat het beter wordt of gaan we gewoon gezellig mee op weg naar burgeroorlog? Zeg het maar.. Land proberen hoog te houden of meedoen om er een totale puinhoop van te maken?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ik heb ook niet echt een positief beeld over Marokkanen. Dat is mss erg generaliserend maar het is wel zo.
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in helaasquote:Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nou daar gaan we het is nu 23.31 ik schat dat dit topic binen een uur vol is door dit soort uitspraken.
Je zou het niet gek doen als pvda-er met het poldermodel-gelul wat je laat zien. Een aai over de bol en wijzen naar anderen, dat is wat jij doet.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Willen we wel dat het beter wordt of gaan we gewoon gezellig mee op weg naar burgeroorlog? Zeg het maar.. Land proberen hoog te houden of meedoen om er een totale puinhoop van te maken?
Maar de waarom vraag is mij nog steeds niet duidelijk. Waarom Marokkanen relatief erg vaak slecht in het nieuws komen. Mss een combinatie van gebrek aan opvoeding en primitieve (Islamitische) achtergrond. Of zou het iets anders zijn?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef GewoneMan het volgende:
ja dat hebben ze al vele jaren geleden duidelijk gemaakt.
Wat een dooddoener weer, lekker ff het verschil tussen bevolkingsgroepen stelselmatig beledigen en vrijheid van meningsuiting wegvagen.. Scheef beeld weer...quote:Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ach ja nietszeggend bericht he?? Iemand word vermoord in Nederland omdat hij een bepaalde mening over een geloof er op na houd. Idd heel normaal dat zoiets in NL gebeurd en helemaal nietszeggend.![]()
![]()
![]()
Volgens mij zit jij in het verkeerde land vriend?? Volgens mij is zoiets niet normaal en nietszeggend in Nederland. Is gewoon weer een feit dat iets helemaal totaal verkeerd zit in Nederland en bijna niemand wil er zijn ogen voor open doen........
Lekker weer die oogkleppen op en verder gaan met het normale leventje![]()
Als je naar de laatste 10 jaar kijkt tot nu is het al een totale puinhoop geworden. Welke weg bewandeld moet worden om hier wat aan te doen is een tweede. Maar ik sluit er mijn ogen niet meer voor. En ik denk dat je best kan zeggen dat marokkanen voor flinke problemen hier hebben gezorgd de afgelopen jaren. En het einde is nog lang niet in zichtquote:Op maandag 10 januari 2005 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Willen we wel dat het beter wordt of gaan we gewoon gezellig mee op weg naar burgeroorlog? Zeg het maar.. Land proberen hoog te houden of meedoen om er een totale puinhoop van te maken?
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel het als beeldspraak uiteraard. Er wordt te veel waarde aangehecht, te veel waarde als je het mij vraagtquote:Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef Halfgedraaide het volgende:
Volgens mij zit jij in het verkeerde land vriend?? Volgens mij is zoiets niet normaal en nietszeggend in Nederland. Is gewoon weer een feit dat iets helemaal totaal verkeerd zit in Nederland en bijna niemand wil er zijn ogen voor open doen........
Lekker weer die oogkleppen op en verder gaan met het normale leventje![]()
Gelukkig dat bijna niemand (lees niet moslims) de mening van jou deelt. Jij bent het toonbeeld van de oogkleppen mentaliteit!quote:Op maandag 10 januari 2005 23:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat een dooddoener weer, lekker ff het verschil tussen bevolkingsgroepen stelselmatig beledigen en vrijheid van meningsuiting wegvagen.. Scheef beeld weer...
Geestelijk is waarschijnlijk nog erger dan lichamelijk.. Vraag het maar aan de Tsunami slachtoffersquote:Op maandag 10 januari 2005 23:37 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
ja die littekens blijven je achtervolgen als je in de spiegel kijkt![]()
Burgeroorlog lijkt me niet echt een oplossingquote:Op maandag 10 januari 2005 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat kunnen we allemaal bedenken als oorzaak?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
Het valt me wel op dat vaak Marokkanen ellende schoppen. Zou er dan toch iets fundamenteels mis zijn met Marokkanen.
ALLE marokkanen terug sturen, ze hebben dubbele nationaliteit DUS marokko erkent ze. zijn wij van dat tuig af. en als we dan de rest van de moslims ook terug kunnen sturen zou het helemaal mooi zijn.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:36 schreef Miesjemies het volgende:
Ja, van mij mogen ze er ook allemaal uit! Wegwezen met dat tuig. En de "Nederlanders" onder hen mogen ze wel heel zwaar straffen. Tuig, schorriemorrie. Ik meen het!
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In het noordhollands dagblad stond ooit een collumn. Iets over een zeecontainer en afzinken![]()
Nou en, je kunt natuurlijk ook logisch nadenken en snappen dat niet alle Marokkanen zo zijn, maar ik geef toe, dat is vast lastiger dan gelijk schreeuwen dat alle Marokkanen kut zijn en het land uit moetenquote:Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ik heb ook niet echt een positief beeld over Marokkanen. Dat is mss erg generaliserend maar het is wel zo.
Je wilt zeggen dat nederlanders het soms niet alleen erger maken? Komop zeg, extreem-rechts is een gevaar voor Nederland.. net als het moslim-extremisme. Maar ik dwaal af, want deze daad heeft geen ene malle moer met de islam te maken...quote:Op maandag 10 januari 2005 23:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Je zou het niet gek doen als pvda-er met het poldermodel-gelul wat je laat zien. Een aai over de bol en wijzen naar anderen, dat is wat jij doet.
Welke sekte?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:41 schreef GewoneMan het volgende:
dan hebben we onze multiculturele samenleving weer terug maar ZONFER sekte. ideaal...
De doden bedoel je?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Geestelijk is waarschijnlijk nog erger dan lichamelijk.. Vraag het maar aan de Tsunami slachtoffers![]()
Het kwam in verschillende topics terloops voorbij, maar bij gebrek aan daadwerkelijke informatie is er nooit een topic over geopend volgens mij.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:14 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Waar is dat topic? Ik wil dat zeer graag lezen!
Ik hoor bar weinig negatiefs over chinezen. Het kan dus blijkbaar wel, marokkanen kunnen het blijkbaar niet, voorbeelden te over. Hoe ver moet het gaan tot de bom aan nederlandse kant barst?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:41 schreef Meh7 het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mensen niet verder komen dan afkomst en geloof terwijl zoveel dingen mee kunnen spelen.
Veels te veel waarde. Zoals dat men het onderduiken van Hirsi Ali en Wilders bijvoorbeeld als argument/reden geeft om vrijheden van moslims in te perken.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel het als beeldspraak uiteraard. Er wordt te veel waarde aangehecht, te veel waarde als je het mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |