abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24509356
Hallo

In Studio west zitten alleen criminelen

laat ze maar vechten
dan is alles snel opgelost
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24509371
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
Het valt me wel op dat vaak Marokkanen ellende schoppen. Zou er dan toch iets fundamenteels mis zijn met Marokkanen.
ja dat hebben ze al vele jaren geleden duidelijk gemaakt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24509372
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat maak je dat belangrijk. De moord op wijlen Theo van G. is wat mij betreft één van de minst waardevolle nietszeggende nieuwsberichten van vorig jaar

Ach ja nietszeggend bericht he?? Iemand word vermoord in Nederland omdat hij een bepaalde mening over een geloof er op na houd. Idd heel normaal dat zoiets in NL gebeurd en helemaal nietszeggend.

Volgens mij zit jij in het verkeerde land vriend?? Volgens mij is zoiets niet normaal en nietszeggend in Nederland. Is gewoon weer een feit dat iets helemaal totaal verkeerd zit in Nederland en bijna niemand wil er zijn ogen voor open doen........

Lekker weer die oogkleppen op en verder gaan met het normale leventje
pi_24509389
Ja, van mij mogen ze er ook allemaal uit! Wegwezen met dat tuig. En de "Nederlanders" onder hen mogen ze wel heel zwaar straffen. Tuig, schorriemorrie. Ik meen het!
ovide - Ovide - viOde - videO - video
  maandag 10 januari 2005 @ 23:36:15 #155
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24509392
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vind je het gek? Ik heb ook niet echt een positief beeld over Marokkanen. Dat is mss erg generaliserend maar het is wel zo.
Willen we wel dat het beter wordt of gaan we gewoon gezellig mee op weg naar burgeroorlog? Zeg het maar.. Land proberen hoog te houden of meedoen om er een totale puinhoop van te maken?
  maandag 10 januari 2005 @ 23:37:14 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24509411
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Nou daar gaan we het is nu 23.31 ik schat dat dit topic binen een uur vol is door dit soort uitspraken.
Ja, daar heb je inderdaad gelijk in helaas

Er zijn veel users op Fok! die niet normaal kunnen posten op het moment dat de daders Moslims blijken te zijn

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 10 januari 2005 @ 23:37:29 #157
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24509415
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Iemand intimideren is even erg..
ja die littekens blijven je achtervolgen als je in de spiegel kijkt
Klaar?
Ik niet!
pi_24509419
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Willen we wel dat het beter wordt of gaan we gewoon gezellig mee op weg naar burgeroorlog? Zeg het maar.. Land proberen hoog te houden of meedoen om er een totale puinhoop van te maken?
Je zou het niet gek doen als pvda-er met het poldermodel-gelul wat je laat zien. Een aai over de bol en wijzen naar anderen, dat is wat jij doet.
pi_24509434
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef GewoneMan het volgende:
ja dat hebben ze al vele jaren geleden duidelijk gemaakt.
Maar de waarom vraag is mij nog steeds niet duidelijk. Waarom Marokkanen relatief erg vaak slecht in het nieuws komen. Mss een combinatie van gebrek aan opvoeding en primitieve (Islamitische) achtergrond. Of zou het iets anders zijn?
  maandag 10 januari 2005 @ 23:38:31 #160
45511 TimmyAsd
pi_24509436
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ach ja nietszeggend bericht he?? Iemand word vermoord in Nederland omdat hij een bepaalde mening over een geloof er op na houd. Idd heel normaal dat zoiets in NL gebeurd en helemaal nietszeggend.

Volgens mij zit jij in het verkeerde land vriend?? Volgens mij is zoiets niet normaal en nietszeggend in Nederland. Is gewoon weer een feit dat iets helemaal totaal verkeerd zit in Nederland en bijna niemand wil er zijn ogen voor open doen........

Wat een dooddoener weer, lekker ff het verschil tussen bevolkingsgroepen stelselmatig beledigen en vrijheid van meningsuiting wegvagen.. Scheef beeld weer...
pi_24509437
quote:

[..]

Als je naar de laatste 10 jaar kijkt tot nu is het al een totale puinhoop geworden. Welke weg bewandeld moet worden om hier wat aan te doen is een tweede. Maar ik sluit er mijn ogen niet meer voor. En ik denk dat je best kan zeggen dat marokkanen voor flinke problemen hier hebben gezorgd de afgelopen jaren. En het einde is nog lang niet in zicht
  maandag 10 januari 2005 @ 23:38:48 #162
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24509440
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef Halfgedraaide het volgende:

Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel het als beeldspraak uiteraard. Er wordt te veel waarde aangehecht, te veel waarde als je het mij vraagt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24509455
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:38 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Wat een dooddoener weer, lekker ff het verschil tussen bevolkingsgroepen stelselmatig beledigen en vrijheid van meningsuiting wegvagen.. Scheef beeld weer...
Gelukkig dat bijna niemand (lees niet moslims) de mening van jou deelt. Jij bent het toonbeeld van de oogkleppen mentaliteit!
  maandag 10 januari 2005 @ 23:39:55 #164
45511 TimmyAsd
pi_24509456
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:37 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

ja die littekens blijven je achtervolgen als je in de spiegel kijkt
Geestelijk is waarschijnlijk nog erger dan lichamelijk.. Vraag het maar aan de Tsunami slachtoffers
pi_24509482
quote:
Burgeroorlog lijkt me niet echt een oplossing
Maar dat gepraat hier in Nederland altijd. Walgelijk is dat. Het zou eens tijd worden dat er echt hard wordt opgetreden tegen dit soort tuig. Criminelen met dubbele paspoorten kan je sws het land uitzetten. Het is allemaal zo makkelijk maar de Nederlandse politiek is laf. Veel gepraat weinig actie

Zal wel komen door dat failliete poldermodel
pi_24509491
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
Het valt me wel op dat vaak Marokkanen ellende schoppen. Zou er dan toch iets fundamenteels mis zijn met Marokkanen.
Wat kunnen we allemaal bedenken als oorzaak?

- Afkomst?
- Ligt het aan de genen?
- Ligt het aan de cultuur? (Is dit in Marokko normaal?)
- Ligt dit aan het geloof? (wordt het voorgeschreven door de Islam?)
- Ligt het aan de leeftijd? (waarom komen oudere Marokkanen nauwelijks negatief in het nieuws, in vergelijking met jongere?)
- Ligt het aan de scholing?
- Leef/woon -omgeving?
- Vriendengroep?
- Het probleem van zitten tussen meerdere culturen/geloven?
- Aan de opvoeding?
- Een verband met het inkomen van de ouders?

etc

Ik vraag me altijd af waarom mensen niet verder komen dan afkomst en geloof terwijl zoveel dingen mee kunnen spelen.
pi_24509495
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:36 schreef Miesjemies het volgende:
Ja, van mij mogen ze er ook allemaal uit! Wegwezen met dat tuig. En de "Nederlanders" onder hen mogen ze wel heel zwaar straffen. Tuig, schorriemorrie. Ik meen het!
ALLE marokkanen terug sturen, ze hebben dubbele nationaliteit DUS marokko erkent ze. zijn wij van dat tuig af. en als we dan de rest van de moslims ook terug kunnen sturen zou het helemaal mooi zijn.

dan hebben we onze multiculturele samenleving weer terug maar ZONFER sekte. ideaal...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24509496
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

In het noordhollands dagblad stond ooit een collumn. Iets over een zeecontainer en afzinken
  maandag 10 januari 2005 @ 23:41:49 #169
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24509500
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vind je het gek? Ik heb ook niet echt een positief beeld over Marokkanen. Dat is mss erg generaliserend maar het is wel zo.
Nou en, je kunt natuurlijk ook logisch nadenken en snappen dat niet alle Marokkanen zo zijn, maar ik geef toe, dat is vast lastiger dan gelijk schreeuwen dat alle Marokkanen kut zijn en het land uit moeten .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 10 januari 2005 @ 23:42:14 #170
45511 TimmyAsd
pi_24509507
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:37 schreef Redux het volgende:

[..]

Je zou het niet gek doen als pvda-er met het poldermodel-gelul wat je laat zien. Een aai over de bol en wijzen naar anderen, dat is wat jij doet.
Je wilt zeggen dat nederlanders het soms niet alleen erger maken? Komop zeg, extreem-rechts is een gevaar voor Nederland.. net als het moslim-extremisme. Maar ik dwaal af, want deze daad heeft geen ene malle moer met de islam te maken...

Ik heb de schuld allang bij de marokkanen gelegd, alleen het heilige-mannetje spelen van nederlanders komt me de neus uit aangezien dit niet waar is..
  maandag 10 januari 2005 @ 23:42:37 #171
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24509516
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:41 schreef GewoneMan het volgende:

dan hebben we onze multiculturele samenleving weer terug maar ZONFER sekte. ideaal...
Welke sekte? .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 10 januari 2005 @ 23:42:44 #172
8369 speknek
Another day another slay
pi_24509519
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Geestelijk is waarschijnlijk nog erger dan lichamelijk.. Vraag het maar aan de Tsunami slachtoffers
De doden bedoel je?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:42:51 #173
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24509520
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:14 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Waar is dat topic? Ik wil dat zeer graag lezen!
Het kwam in verschillende topics terloops voorbij, maar bij gebrek aan daadwerkelijke informatie is er nooit een topic over geopend volgens mij.
pi_24509522
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:41 schreef Meh7 het volgende:

Ik vraag me altijd af waarom mensen niet verder komen dan afkomst en geloof terwijl zoveel dingen mee kunnen spelen.
Ik hoor bar weinig negatiefs over chinezen. Het kan dus blijkbaar wel, marokkanen kunnen het blijkbaar niet, voorbeelden te over. Hoe ver moet het gaan tot de bom aan nederlandse kant barst?
pi_24509529
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel het als beeldspraak uiteraard. Er wordt te veel waarde aangehecht, te veel waarde als je het mij vraagt

Veels te veel waarde. Zoals dat men het onderduiken van Hirsi Ali en Wilders bijvoorbeeld als argument/reden geeft om vrijheden van moslims in te perken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')