des te meer redenen om ze eruit te pleurenquote:
Afgezien van mijn persoonlijke bezwaren tegen het principe van dienstplicht, vind ik dit wel een interessante suggestie. Een beetje discipline kan voor die reljongeren (dan wel marokkaans, lonsdale, of wat voor soort dan ook) hélemaal geen kwaad. Misschien is dat een oplossing voor het toenemende gezeik in Nederland.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:51 schreef 8op het volgende:
Kaaskop of mosselman, misschien wordt 't tijd om elke mannelijke jongere tussen de 14 en 24 het land uit te zetten, om ze eerst vijf jaar discipline te laten ervaren in het Franse vreemdelingenlegioen en de volgende vijf jaar een verlichtend verblijf te geven in een Tibetaans boeddhistisch klooster.
Schei toch uit we gaan liever een straatje om als het zwart ziet.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
des te meer redenen om ze eruit te pleuren
wie zegt dat ze dronken waren....quote:Op maandag 10 januari 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
Zo Bijna 300 Reacties he
deze ezels waren dronken . Als ik in Zaterdagavond in de stad zie ik alleen Nederlandse Ezels voor zware overlast zorgen omdat ze dronken .
Nederlanders rellen in Brabant
Nederlanders plegen aanslagen op scholen
etc.
Daar hoor ik nooit iets over of wel
doen we al 30 jaar en wat heeft het netto opgeleverd ??? NIETS ja van gogh is vermoord en extremistisch moslims zijn dagelijks in het nieuws. niks aan doen hoor gaat prima zoquote:Op maandag 10 januari 2005 23:17 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Schei toch uit we gaan liever een straatje om als het zwart ziet.
Nederland is nooit een land van verzet geweest en zeker met wat we de laatste decennia op de aardbodem hebben gepleurd win je geen oorlogen.
Luister naar Balkenende:Blijven praten.
Lekker belangrijkquote:Op maandag 10 januari 2005 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
"van gogh is vermoord"
Correctie, dit gebeurd wel degelijk. Nederlanders kijken vaak op buitenlanders neer. Vaak genoeg gezien..quote:Op maandag 10 januari 2005 23:20 schreef DIA het volgende:
en doorgaans pakken nederlanders dan ook niet bijv een onschuldig jong marrokaans meisje....en dan ook nog op zo'n manier![]()
WTF is er met 11 februari?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:25 schreef Foo_niks het volgende:
Als we een islamitische minister-president krijgen worden alles anders.
Misschien de eerste stap na 11-2
Vind je het gek met gebeurtenissen als deze??quote:Op maandag 10 januari 2005 23:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Correctie, dit gebeurd wel degelijk. Nederlanders kijken vaak op buitenlanders neer. Vaak genoeg gezien..
Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus beaamt ?quote:Op maandag 10 januari 2005 23:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
des te meer redenen om ze eruit te pleuren
Ik hoor daar heel eerlijk gezegd weinig geweldadige verhalen over in tegen stelling tot andersom. Maar jij loopt heel dit topic al tegen de stroom in te lullen. Staat er een marokkaan met een geweer tegen je hoofd aan ofzo??quote:Op maandag 10 januari 2005 23:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Correctie, dit gebeurd wel degelijk. Nederlanders kijken vaak op buitenlanders neer. Vaak genoeg gezien..
Terug naar wat? het zijn nederlanders,denk eerder dat ze jou in het kader van intergratie zullen bessnijden dan dat er 1 de hand die hem voedde de rug toekeert.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
doen we al 30 jaar en wat heeft het netto opgeleverd ??? NIETS ja van gogh is vermoord en extremistisch moslims zijn dagelijks in het nieuws. niks aan doen hoor gaat prima zo![]()
het wordt tijd voor actie de islam verbieden zou een goede stap zijn, als ze het er niet mee eens zijn prima mogen ze fijn terug. willen ze stiekum toch verder gaan met hun sekte meteen terugsturen.
problem solved
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:28 schreef Redux het volgende:
Vind je het gek met gebeurtenissen als deze??
Ja, en het maakt je geen haar beter dan welke rellende marokkaan dan ook.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Vind je het gek met gebeurtenissen als deze??
Neerkijken op iemand of zijn/haar kop inbeuken maakt nogal een verschilquote:Op maandag 10 januari 2005 23:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat maak je dat belangrijk. De moord op wijlen Theo van G. is wat mij betreft één van de minst waardevolle nietszeggende nieuwsberichten van vorig jaarquote:Op maandag 10 januari 2005 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
doen we al 30 jaar en wat heeft het netto opgeleverd ??? NIETS ja van gogh is vermoord en extremistisch moslims zijn dagelijks in het nieuws. niks aan doen hoor gaat prima zo
terug naar het land waar ze vandaan komen, en als ze nederlanders zijn dan gewoon zware gevangenis straf (tenzij ze een dubbele identiteit hebben dan uiteraard wegsturen)quote:Op maandag 10 januari 2005 23:29 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Terug naar wat? het zijn nederlanders,denk eerder dat ze jou in het kader van intergratie zullen bessnijden dan dat er 1 de hand die hem voedde de rug toekeert.
Iemand intimideren is even erg..quote:Op maandag 10 januari 2005 23:31 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Neerkijken op iemand of zijn/haar kop inbeuken maakt nogal een verschil
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat maak je dat belangrijk. De moord op wijlen Theo van G. is wat mij betreft één van de minst waardevolle nietszeggende nieuwsberichten van vorig jaar
Vind je het gek? Ik heb ook niet echt een positief beeld over Marokkanen. Dat is mss erg generaliserend maar het is wel zo.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:26 schreef TimmyAsd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |