abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2005 @ 22:29:04 #101
61927 DaveM
uitgefokt
pi_24508045
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:51 schreef Lithion het volgende:

[..]

Een interessante kwestie die ook in POL al eens aan de orde is gesteld. Een onderzoek naar dergelijke verschijnselen zal echter nog lang op zich kunnen laten wachten.
Gelukkig kan het onderzoek zelf kort duren.
Gewoon even de Fok! frontpage archieven van de afgelopen 2 jaar bekijken.
En anders zijn er vast genoeg sites waar dit soort feiten nauwkeurig wordt bijgehouden.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:30:53 #102
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24508070
Het is een racistische daad geweest van deze jongens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarak op 10-01-2005 22:57:53 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  maandag 10 januari 2005 @ 22:40:06 #103
73888 DIA
die ja .....
pi_24508185
is eral iets bekend over het motief van deze jongens?
pi_24508216
Grappig dat men de link naar de Islam probeert te leggen hier, wil ik weleens argumenten zien waaruit blijkt dat men handeld vanuit de Islam of dat de Islam aanstuurt om 15jarige meisjes uit het niets te mishandelen.

Kom maar op, ipv alleen stom blaten..

Ben benieuwd
X
  maandag 10 januari 2005 @ 22:42:08 #105
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24508228
Heel simpel: die achterlijke randdebielen plus familie het land uit, nieuw gezinnetje d'r in. Mogen die het een tijdje proberen.

Maar serieus. Ik ben de klootzakken, en dan bedoel ik Marokanen, al tijden zat. En het interesseerd me inmiddels geen ene focking flikker meer of er ook "goeie" tussen zitten. Deporteren. Allemaal. Van mij part ontruimen we Vlieland en gooien ze daar neer. En ja, ik weet dat dat deels een militair oefenterrein is. Een mooie reden om van dat "deels" "geheel" te maken. Ik ben klaar met die gasten.

Ik ga gewoon lief doen tegen andere etnische minderheden, want daar heb ik niets op tegen. Maar Markokanen: doei!
quote:
Echt, als ik in de randstad kom
Jongen, de Randstad? Daar moet je gewoon helemaal niet komen. Waarom denk je dat al die oude vandagen die regio ontvluchten? De randstad is verrot...door en door verrot..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 10 januari 2005 @ 22:43:27 #106
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_24508260
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:52 schreef Amando het volgende:

[..]

27 mei 2002, Den Haag
De 20-jarige Jantje Hertogs wordt op straat neergeschoten door een doorgedraaide man die problemen heeft met de horecagelegenheid waar Jantje net uit komt om even zijn moeder te bellen. Nadat Jantje is geraakt komt de dader nog een keer op het op de grond lliggende slachtoffer af om van dichtbij een paar keer te schieten. Jantje overlijdt in het ziekenhuis. De dader wordt gepakt en krijgt 15 jaar.

22 oktober 2002, Venlo
René Steegmans (22) spreekt voor de deur van een supermarkt twee jongens aan die bijna een oudere vrouw omver rijden. Als dank voor zijjn opmerking wordt hij door de twee zodanig mishandeld dat hij 2 dagen later overlijdt.

31 maart 2001, Berg en Terblijt
Op de rijksweg te Berg en Terblijt wordt een auto door een achtervolgende auto geramd en raakt van de weg. Hierbij worden Michel Smits (18), Michael Loo (19) en Diana Kleijnen (18) op slag gedood; een vierde passagiere, Ankie Conings, ligt zwaar gewond in het ziekenhuis. Uit politieverhoren van de achtervolgers blijkt dat die zich ergerden aan het feit dan hun voorgangers maar 50 km/iuur per uur reden.

Als jou redenatie klopt , dan hadden Nederlanders allang als mislukt genetisch materiaal dienst gedaan bij de TNO.
Toch is het raar dat je daar 3 jaar voor terug moet gaan.... Met marokanen kun je elke week wel een voorbeeld noemen...
En hoe voelt u zich nu?
  maandag 10 januari 2005 @ 22:46:55 #107
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24508306
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:42 schreef AgLarrr het volgende:
Jongen, de Randstad? Daar moet je gewoon helemaal niet komen. Waarom denk je dat al die oude vandagen die regio ontvluchten? De randstad is verrot...door en door verrot..
knap lullen als je er zelf niet woont.. Want daar ga ik wel van uit, gezien je reactie. Het valt reuze mee...
  maandag 10 januari 2005 @ 22:50:40 #108
45511 TimmyAsd
pi_24508395
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:43 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Toch is het raar dat je daar 3 jaar voor terug moet gaan.... Met marokanen kun je elke week wel een voorbeeld noemen...
Alkmaar is in de ban van steekpartijen, drie blanke jongens worden gezocht...

Wordt er een beetje moe van dat nederlanders omschreven worden als lieverdjes.. Nederlandse familiedrama's ten top..
  maandag 10 januari 2005 @ 22:52:09 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24508453
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:23 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.
niks, het is weer de marokkaan
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24508456
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:40 schreef DIA het volgende:
is eral iets bekend over het motief van deze jongens?
Ik gok dat ze gefrustreerd waren omdat ze uit het feestje werden gezet en dit afreageerden op dat meisje die daar toevallig stond.

Ik kan het mishebben.
pi_24508470
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:41 schreef Alulu het volgende:
Grappig dat men de link naar de Islam probeert te leggen hier, wil ik weleens argumenten zien waaruit blijkt dat men handeld vanuit de Islam of dat de Islam aanstuurt om 15jarige meisjes uit het niets te mishandelen.

Kom maar op, ipv alleen stom blaten..

Ben benieuwd
Het lijkt me dat normen en waarden voor een groot gedeelte bepaald worden door geloofsovertuiging. De stap naar geen respect tonen voor diegenen die in jouw ogen niet voldoen aan die geloofsovertuiging vind ik dan geen rare. Een link leggen tussen marokaanse jongeren die moeite hebben met nederlandse vrijheden en als gevolg daarvan agressief gedrag vertonen en dat gebrek aan respect wat voortkomt uit normen en waarden gebaseerd op geloofsovertuiging vind ik niet vreemd.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:54:36 #112
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24508512
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:30 schreef milagro het volgende:

[..]
Kleedde zich natuurlijk als een hoer, moet je ook niet gaan miepen als er aan je gezeten wordt, en als je dan miept, moet je ook niet vreemd opkijken dat ze dan boos worden.
Wat is dat voor benadering ??? Echt ziek hoor Uiteraard zal de meid in kwestie zich misschien niet zedelijk hebben gedragen, maar dat mag nooit en te nimmer aanleiding zijn voor mishandeling

Ml@gro, dit had ik niet achter je gezocht

Maar goed, ik distantieer bij deze per direct van de Marokkaanse jongens in kwestie

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24508513
Zo Bijna 300 Reacties he

deze ezels waren dronken . Als ik in Zaterdagavond in de stad zie ik alleen Nederlandse Ezels voor zware overlast zorgen omdat ze dronken .

Nederlanders rellen in Brabant
Nederlanders plegen aanslagen op scholen

etc.

Daar hoor ik nooit iets over of wel
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:55:17 #114
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_24508528
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:09 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=4111

Afschuwelijk beestachtig dit
Da's nou cultuur beste menschen
Ze had vast geen hoofdoekje om
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  maandag 10 januari 2005 @ 22:55:18 #115
45511 TimmyAsd
pi_24508530
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:52 schreef Redux het volgende:

[..]

Het lijkt me dat normen en waarden voor een groot gedeelte bepaald worden door geloofsovertuiging. De stap naar geen respect tonen voor diegenen die in jouw ogen niet voldoen aan die geloofsovertuiging vind ik dan geen rare.
Ik heb normen en waarden maar ben geen christen. Heeft geen ene flikker met de islam te maken, meer gefrusteerde jochies en een meisje dat toevallig ter plekke was.. meer niet..
pi_24508563
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:43 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

ja dat valt me steeds meer op... dat het bijna dagelijks wordt
Strawberry Flavour..
  maandag 10 januari 2005 @ 22:57:33 #117
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24508574
Geef ze een linkse knuffel, zeg een paar keer 'foei foei', en ze kunnen zo de maatschappij weer in
We zijn toch immers multicrimineel multicultureel?
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24508585
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik heb normen en waarden maar ben geen christen. Heeft geen ene flikker met de islam te maken, meer gefrusteerde jochies en een meisje dat toevallig ter plekke was.. meer niet..
Toch zijn jouw normen en waarden op het christendom gebaseerd. Gij zult niet stelen etc etc. Op hun beurt zijn normen en waarden van marokkaanse jongeren op islam gebaseerd.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:59:38 #119
13462 BansheeBoy
pi_24508617
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:55 schreef milagro het volgende:

[..]

is een priester die zijn leuter in een koorknaap hangt ook geen katholiek meer omdat hij iets doet wat niet mag?
Ja doei ! Dat is een kromme vergelijking die niet op gaat. Dergelijke onzedelijke handelingen komen structureel voor in de donkere spelonken van de kerk, dat kan niemand ontkennen, ik durf zelfs te veronderstellen dat het een sub-pilaar is van hun religie, maar dat terzijde, terwijl de jongeren in kwestie niet een bepaalde groep vertegenwoordigen noch spreken zij namens anderen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:59:51 #120
45511 TimmyAsd
pi_24508620
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:57 schreef Redux het volgende:

[..]

Toch zijn jouw normen en waarden op het christendom gebaseerd. Gij zult niet stelen etc etc. Op hun beurt zijn normen en waarden van marokkaanse jongeren op islam gebaseerd.
Alsof Christenen niet stelen en nee, die zijn niet gebaseerd op het christendom, aangezien ik niet daarin geloof.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:00:42 #121
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24508640
we weten er wel weer raad mee,achter ons toetsenbordje met de kachel op 20.
Deportatie,ophanging,castratie maar wel graag door een ander uitgevoerd .en die is er nie.
dus om een Gouds rap-groepje maar te citeren :

we laten ons niet zomaar wegdrijven
we zullen in jullie kankerland blijven
en jullie dochters terroriseren

gaan jullie maar snel terugkeren
naar jullie eigen boeregat
de stad is van ons
en geef ons niet die frons

wij zijn de Marrokaanse terroristen
en we laten ons niet kisten

enz . enz.

Wen er maar aan vandaag een pasje, morgen een avondklok
Klaar?
Ik niet!
  maandag 10 januari 2005 @ 23:01:01 #122
13462 BansheeBoy
pi_24508646
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:15 schreef concac het volgende:
hoe zou nederland eruit zien als morgen alle marokkanen weg waren uit nederland?

ik zal ze niet missen.
Hey, ik ben ook Marokkaan hoor

pi_24508709
Ik hoop dat deze ezels worden gedood

ik hoop dat ze levend begraven worden
Idioten
pi_24508825
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:23 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.
omdat de moslims er gewoon bovenuit springen, dat zegt wel weer genoeg over die achterlijke cultuur en dat 2e hands geloof....

ik hoop dat ze totaal en compleet verrot getrapt worden door kennissen en vrienden van het slachtoffer. want als het aan ons rechtssysteem ligt staan ze zo weer op straat
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24508851
Dat Islamgedoe komt later wel een keer. Wat vooral in die nieuwsberichten opvalt, en wat al ergens staat, het gaat hier nogal vaak om jongeren.
Mijn vader valt het op dat de tolerantiegrens bij jongeren over de jaren heen toch wel een stuk lager is geworden, en er geen plaats meer is voor discussie. Kan natuurlijk zijn dat we een fetish hebben voor slaan, of dat de jeugd bij voorbaat weet dat ze een discussie gaan verliezen.

Wat mij betreft mogen de straffen wel hoger dan die lachertjes die de rechter nu uitspreekt. En die macho-cultuur heerst niet alleen bij Marokkanen, hoeveel "wiggers" (thijs ) zijn er wel niet? Probleem is dat er geen enkele vorm van tegengas is. Ze kunnen alles maken, waardoor ze een nog groter ego krijgen.

De schuld ligt echter niet bij de jongeren alleen, het is een afbrokkeling van vele factoren.

Stel dat iemand (ongeacht afkomst, ras etc) een bushokje molt van 2000 eurootjes, dan hoort hij/zij geen boete te krijgen van 300 voor vandalisme en 5 uur vuurwerk oprapen. Die persoon gaat maar 2000 euro bij elkaar werken om een nieuw hokje te financieren, misschien ziet die vandalist dan in wat de waarde van geld is.
pi_24508855
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hey, ik ben ook Marokkaan hoor

des te meer redenen om ze eruit te pleuren
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:15:45 #127
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_24508964
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:51 schreef 8op het volgende:
Kaaskop of mosselman, misschien wordt 't tijd om elke mannelijke jongere tussen de 14 en 24 het land uit te zetten, om ze eerst vijf jaar discipline te laten ervaren in het Franse vreemdelingenlegioen en de volgende vijf jaar een verlichtend verblijf te geven in een Tibetaans boeddhistisch klooster.
Afgezien van mijn persoonlijke bezwaren tegen het principe van dienstplicht, vind ik dit wel een interessante suggestie. Een beetje discipline kan voor die reljongeren (dan wel marokkaans, lonsdale, of wat voor soort dan ook) hélemaal geen kwaad. Misschien is dat een oplossing voor het toenemende gezeik in Nederland.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:17:54 #128
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24508996
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:11 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Schei toch uit we gaan liever een straatje om als het zwart ziet.
Nederland is nooit een land van verzet geweest en zeker met wat we de laatste decennia op de aardbodem hebben gepleurd win je geen oorlogen.
Luister naar Balkenende:Blijven praten.
Klaar?
Ik niet!
  maandag 10 januari 2005 @ 23:20:41 #129
73888 DIA
die ja .....
pi_24509066
quote:
Op maandag 10 januari 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
Zo Bijna 300 Reacties he

deze ezels waren dronken . Als ik in Zaterdagavond in de stad zie ik alleen Nederlandse Ezels voor zware overlast zorgen omdat ze dronken .

Nederlanders rellen in Brabant
Nederlanders plegen aanslagen op scholen

etc.

Daar hoor ik nooit iets over of wel
wie zegt dat ze dronken waren....
en doorgaans pakken nederlanders dan ook niet bijv een onschuldig jong marrokaans meisje....en dan ook nog op zo'n manier
pi_24509115
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:17 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Schei toch uit we gaan liever een straatje om als het zwart ziet.
Nederland is nooit een land van verzet geweest en zeker met wat we de laatste decennia op de aardbodem hebben gepleurd win je geen oorlogen.
Luister naar Balkenende:Blijven praten.
doen we al 30 jaar en wat heeft het netto opgeleverd ??? NIETS ja van gogh is vermoord en extremistisch moslims zijn dagelijks in het nieuws. niks aan doen hoor gaat prima zo

het wordt tijd voor actie de islam verbieden zou een goede stap zijn, als ze het er niet mee eens zijn prima mogen ze fijn terug. willen ze stiekum toch verder gaan met hun sekte meteen terugsturen.

problem solved
pi_24509130
Meer Nieuws

In Studio west waren alleen mensen die aanraking zijn gekomen met de politie
dus ik denk er was iets binnen aan de hand

www.studiowest.nl
  maandag 10 januari 2005 @ 23:25:40 #132
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24509151
Als we een islamitische minister-president krijgen worden alles anders.
Misschien de eerste stap na 11-2
Klaar?
Ik niet!
pi_24509156
Echt walgelijk nieuws. Het meisje in kwestie is waarschijnlijk voor het leven verminkt. Ik heb het een beetje gehad met marokkanen. Niet alleen vanwege de nieuwsfeiten maar ook wat problemen in mijn persoonlijke omgeving.

Als dat mijn dochter of zusje was had ik de personen in kwestie allebei gecastreerd.
pi_24509176
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
"van gogh is vermoord"
Lekker belangrijk Ja man, echt een reden om alle marokkanen eruit te zetten
  maandag 10 januari 2005 @ 23:26:54 #135
45511 TimmyAsd
pi_24509182
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:20 schreef DIA het volgende:

en doorgaans pakken nederlanders dan ook niet bijv een onschuldig jong marrokaans meisje....en dan ook nog op zo'n manier
Correctie, dit gebeurd wel degelijk. Nederlanders kijken vaak op buitenlanders neer. Vaak genoeg gezien..
  maandag 10 januari 2005 @ 23:27:59 #136
45511 TimmyAsd
pi_24509208
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:25 schreef Foo_niks het volgende:
Als we een islamitische minister-president krijgen worden alles anders.
Misschien de eerste stap na 11-2
WTF is er met 11 februari?
pi_24509223
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:26 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Correctie, dit gebeurd wel degelijk. Nederlanders kijken vaak op buitenlanders neer. Vaak genoeg gezien..
Vind je het gek met gebeurtenissen als deze??
  maandag 10 januari 2005 @ 23:29:13 #138
13462 BansheeBoy
pi_24509239
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:11 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus beaamt ?

pi_24509250
quote:

[..]

Ik hoor daar heel eerlijk gezegd weinig geweldadige verhalen over in tegen stelling tot andersom. Maar jij loopt heel dit topic al tegen de stroom in te lullen. Staat er een marokkaan met een geweer tegen je hoofd aan ofzo??
  maandag 10 januari 2005 @ 23:29:38 #140
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24509253
quote:

[..]

doen we al 30 jaar en wat heeft het netto opgeleverd ??? NIETS ja van gogh is vermoord en extremistisch moslims zijn dagelijks in het nieuws. niks aan doen hoor gaat prima zo

het wordt tijd voor actie de islam verbieden zou een goede stap zijn, als ze het er niet mee eens zijn prima mogen ze fijn terug. willen ze stiekum toch verder gaan met hun sekte meteen terugsturen.

problem solved
Terug naar wat? het zijn nederlanders,denk eerder dat ze jou in het kader van intergratie zullen bessnijden dan dat er 1 de hand die hem voedde de rug toekeert.
Klaar?
Ik niet!
pi_24509275
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door NorthernStar op 10-01-2005 23:32:08 ]
pi_24509287
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:28 schreef Redux het volgende:
Misschien gebeurde dit wel als reactie op eerdere gebeurtenissen? We kunnen lang blijven doorgaan met dit soort argumenten..
  maandag 10 januari 2005 @ 23:31:49 #143
45511 TimmyAsd
pi_24509292
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:28 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, en het maakt je geen haar beter dan welke rellende marokkaan dan ook.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:31:57 #144
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24509293
quote:

[..]

Neerkijken op iemand of zijn/haar kop inbeuken maakt nogal een verschil
Klaar?
Ik niet!
  maandag 10 januari 2005 @ 23:32:03 #145
13462 BansheeBoy
pi_24509295
quote:

[..]

Wat maak je dat belangrijk. De moord op wijlen Theo van G. is wat mij betreft één van de minst waardevolle nietszeggende nieuwsberichten van vorig jaar

pi_24509301
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:29 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Terug naar wat? het zijn nederlanders,denk eerder dat ze jou in het kader van intergratie zullen bessnijden dan dat er 1 de hand die hem voedde de rug toekeert.
terug naar het land waar ze vandaan komen, en als ze nederlanders zijn dan gewoon zware gevangenis straf (tenzij ze een dubbele identiteit hebben dan uiteraard wegsturen)

wel eerst hun nederlandse passpoort door de shredder en een dikke stempel personna non grata op hun andere passpoort
pi_24509304
Dat soort mensen zitten waarschijnlijk in een identiteitscrisis en hebben totaal geen opvoeding gekregen van hun ouders. Ze doen maar zonder dat ze ooit gestraft worden. Dat gecombineerd met een zuidelijk temperament en je krijgt dit soort dingen.

De ouders van dit soort ventjes zouden ze ook moeten aanpakken. Want ik durf te wedden dat als je die spreekt ze zullen zeggen dat het nette goede kinderen zijn. Met andere woorden die ouders leven in een droomwereld.

Het valt me wel op dat vaak Marokkanen ellende schoppen. Zou er dan toch iets fundamenteels mis zijn met Marokkanen.
  maandag 10 januari 2005 @ 23:34:17 #148
45511 TimmyAsd
pi_24509337
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:31 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Neerkijken op iemand of zijn/haar kop inbeuken maakt nogal een verschil
Iemand intimideren is even erg..
  maandag 10 januari 2005 @ 23:34:19 #149
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24509339
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat maak je dat belangrijk. De moord op wijlen Theo van G. is wat mij betreft één van de minst waardevolle nietszeggende nieuwsberichten van vorig jaar

Nou daar gaan we het is nu 23.31 ik schat dat dit topic binen een uur vol is door dit soort uitspraken.
Klaar?
Ik niet!
pi_24509345
quote:
Vind je het gek? Ik heb ook niet echt een positief beeld over Marokkanen. Dat is mss erg generaliserend maar het is wel zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')