Het blijft fictief maar dan moet je geen leugens verkondigen.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:In één klap meer dan een miljoen minder consumenten. Ondernemers zullen massaal op de fles gaan.
Overigens blijft het een fictief scenario en ga ik me daar het hoofd niet over breken
In 1 keer van alle werkelozen af? Dat is anders een redelijke duw voor de economie.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]In één klap meer dan een miljoen minder consumenten. Ondernemers zullen massaal op de fles gaan.
Overigens blijft het een fictief scenario en ga ik me daar het hoofd niet over breken
Geef dan gewoon antwoord. Hoe moeilijk kan het zijn ja of nee?quote:Op maandag 10 januari 2005 20:43 schreef Redux het volgende:
[..]
Je praat in een rondje, zoals milagro al zei, en waar jij dus op reageerde; 11 vd 10 marokkanen zijn moslim.
Marokkanen kopen natuurlijk alleen maar in Marokkaanse winkels, hebben geen auto's, gebruiken geen tandpastaquote:Op maandag 10 januari 2005 20:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het blijft fictief maar dan moet je geen leugens verkondigen.
Een hoop ondernemers gaan failliet?. Ja Slagerij Ali Baba maar die kan ik missen als kiespijn. Ik denk eerder dat justitie en de politie minder te doen hebben
Het nieuwsbericht bewijst wat mij betreft jouw ongelijk. Zoveelste keer dat marokkaanse jongeren zeer negatief in het nieuws komen. Blijkbaar is daar een probleem, en ik geloof er in dat dat probleem een link met de geloofsovertuiging van die groep te maken heeft.quote:
Tot zover ben ik het met je eens. Je zult mij niet horen ontkennen dat er een probleem is met Marokkaanse jongeren in de grote steden. Dit betreft slechts een klein gedeelte van de Marokkanse bevolking. Je moet er echter voor hoeden niet iedere Marokkaan of mensen met een arabisch uiterlijk daar op aan te kijken.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:06 schreef Redux het volgende:
[..]
Zoveelste keer dat marokkaanse jongeren zeer negatief in het nieuws komen. Blijkbaar is daar een probleem,
En daarover verschillen we van mening. Dit soort jochies komt volgens mij hooguit op het suikerfeest in de moskee en leven al helemaal niet naar de Koran. Het zijn puberklootzakjes.quote:en ik geloof er in dat dat probleem een link met de geloofsovertuiging van die groep te maken heeft.
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:34 schreef machteld het volgende:
De ouders zijn er verantwoordelijk voor dat zij hun dochter s'avonds alleen naar buiten hebben laten gaan. Nu zie je maar wat ervan komt. Het getuigt van een slechte opvoeding om jongens s'avonds laat uit te dagen.
Ik begrijp dat het voor sommigen hier moeilijk is, maar het wordt toch echt tijd dat iedereen zich een klein beetje aanpast.
Ehm waar staat dat ze aan het uitdagen is?? Wat wil je daarmee zeggen? Dat het logisch is of terecht dat ze dr hebben mishandeld??quote:Het meisje wilde buiten een sigaret roken toen ze om niets in het gezicht werd gespuwd. Een brandende sigaret werd in haar gezicht uitgedrukt en ze werd met een bierflesje geslagen.
Betekent dat dat meisjes voortaan in een hobbezak en woontrui naar de disco moeten? Hun buiktruitjes, glimmende piercings, kanten lichtblauwe stringetjes, cameltoes, diepe decollette's op glimmende borsten en andere Gratis Verlekkeringen moeten bedekken?quote:Op maandag 10 januari 2005 21:34 schreef machteld het volgende:
Ik begrijp dat het voor sommigen hier moeilijk is, maar het wordt toch echt tijd dat iedereen zich een klein beetje aanpast.
Een interessante kwestie die ook in POL al eens aan de orde is gesteld. Een onderzoek naar dergelijke verschijnselen zal echter nog lang op zich kunnen laten wachten.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:06 schreef DaveM het volgende:
Volkomen toeval natuurlijk weer dat de daders allochtoon zijn en het slachtoffer Nederlands.
In het noordhollands dagblad stond ooit een collumn. Iets over een zeecontainer en afzinkenquote:Op maandag 10 januari 2005 20:15 schreef concac het volgende:
hoe zou nederland eruit zien als morgen alle marokkanen weg waren uit nederland?
![]()
ik zal ze niet missen.
die lui moet je gigantisch hard de bak in trappenquote:Op maandag 10 januari 2005 19:09 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=4111
Afschuwelijk beestachtig dit
Overigens was deze dader een marokaanquote:Op maandag 10 januari 2005 19:52 schreef Amando het volgende:
[..]
22 oktober 2002, Venlo
René Steegmans (22) spreekt voor de deur van een supermarkt twee jongens aan die bijna een oudere vrouw omver rijden. Als dank voor zijjn opmerking wordt hij door de twee zodanig mishandeld dat hij 2 dagen later overlijdt.
Als jou redenatie klopt , dan hadden Nederlanders allang als mislukt genetisch materiaal dienst gedaan bij de TNO.
Logisch toch.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:39 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
[..]
Ehm waar staat dat ze aan het uitdagen is?? Wat wil je daarmee zeggen? Dat het logisch is of terecht dat ze dr hebben mishandeld??
Wat een BS
Ik ben het er mee eens dat het dom en naief is om je jonge dochter op zulke tijdstippen op zulke plekken te laten ronddwalen, maar niets geeft die gasten het excuus om te doen wat ze hebben gedaan!
Valt mij ook op. Misschien kerstvakantie+verveling? Hoe dan ook geen excuus, en levenslang op wat en brood.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:51 schreef 8op het volgende:
nieuwsberichten
Waar is dat topic? Ik wil dat zeer graag lezen!quote:Op maandag 10 januari 2005 21:51 schreef Lithion het volgende:
[..]
Een interessante kwestie die ook in POL al eens aan de orde is gesteld. Een onderzoek naar dergelijke verschijnselen zal echter nog lang op zich kunnen laten wachten.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wat heeft de Islam dan te maken met deze daad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |