abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:10:47 #251
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24510137
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:07 schreef Redux het volgende:

[..]

Ah, nu is het de falende overheid waardoor dit meisje is mishandeld, van gogh is vermoord, etc etc?
Geen idee, dat moet je aan de mensen vragen die het over hogere straffen hebben. Dat lijkt me een juridische aangelegenheid waar Marokkanen nogal weinig invloed op hebben.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24510140
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:09 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En zelfs daar wordt vaak de schuld aan moslims gegeven.. Maar idd, mijn Turkse buurvrouw en mijn marokkaanse buurman aan de andere kant zullen het land uit moeten omdat Mo. B. niet lief deed
Zoals je net zelf al aangaf, de (in jouw ogen) kleine groep verpest het voor de rest..
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:11:14 #253
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_24510154
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:07 schreef Redux het volgende:

[..]

Ah, nu is het de falende overheid waardoor dit meisje is mishandeld, van gogh is vermoord, etc etc?
In tweede instantie wel ja. Het zijn vaak dezelfde gastjes die het steeds maar weer flikken. Dat de overheid daar niets aan doet is wel degelijk hun fout ja. Zij zijn diegenen die dit land runnen, en daar falen ze in. Simpel zat.
pi_24510167
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar dat doet totaal niet terzake als het gaat om het afpakken van iemand zijn/haar paspoort. Dan ontneem je maar iemand zijn/haar staatsburgerschap. Ze zijn iig niet statenloos want ze hebben nog een tweede paspoort. Dat is dus het voordeel bij Marokkanen met twee paspoorten, mochten ze criminele activiteiten ondernemen kan je ze gewoon het land uitzetten als de politiek maar durft. En daar ontbreekt het aan in dit land.
zullen we binnenkort dan ook elke crimineel zijn stemrecht, privacy om maar eens wat te noemen afnemen?
pi_24510168
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:10 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Geen idee, dat moet je aan de mensen vragen die het over hogere straffen hebben. Dat lijkt me een juridische aangelegenheid waar Marokkanen nogal weinig invloed op hebben.
Dus niet straffen of lage straffen betekent een vrijbrief voor marokkanen om meisjes te mishandelen?
pi_24510186
quote:
Op maandag 10 januari 2005 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Waar zie jij staan dat het om Moslims gaat?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:13:16 #257
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_24510188
Hoppa, met de wapenstok over dat tuig heen. *smack 'em up.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:13:16 #258
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24510189
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:09 schreef TimmyAsd het volgende:
En zelfs daar wordt vaak de schuld aan moslims gegeven.. Maar idd, mijn Turkse buurvrouw en mijn marokkaanse buurman aan de andere kant zullen het land uit moeten omdat Mo. B. niet lief deed
Ah, krijgen we die argumenten. Nou, goed dan. Ik heb een Marokkaanse vriendin gehad, superwijf. De moeder van mijn vriendin in Singapore is moslima, tof mens, ontzettend aardig en gastvrij. Desalniettemin zie ik wel in dat er bepaalde elementen binnen de Islam onverenigbaar zijn met de Westerse maatschappij. Het is dan helemaal niet vreemd om hard te stellen dat de Westerse maatstaven dan prevaleren.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:13:56 #259
45511 TimmyAsd
pi_24510209
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Dus niet straffen of lage straffen betekent een vrijbrief voor marokkanen om meisjes te mishandelen?
Dat zegt niemand. Wellicht is het je niet opgevallen, maar die gastjes zijn allang als schuldig bevonden door iedereen hier. Echter is het aan de overheid hier wat aan te doen en daar falen ze, net als vele andere dingen overigens, hopeloos in...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:14:04 #260
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24510213
Denk niet dat de religie de hoofdzaak is.
Denk dat het meer boosheid is, door de gedachte dat je vader mooi genaait is in de fabriek nu hij in de WAo zit en bij elk negatief bericht wordt het moeilijker om aan de bak te komen.
De stap naar criminaliteit is dan gauw gemaakt en wat maakt het nog uit het zijn toch altijd die teringmarrokanen
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:14:19 #261
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_24510219
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:11 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

In tweede instantie wel ja. Het zijn vaak dezelfde gastjes die het steeds maar weer flikken. Dat de overheid daar niets aan doet is wel degelijk hun fout ja. Zij zijn diegenen die dit land runnen, en daar falen ze in. Simpel zat.
De overheid zet haar politie liever in om boetes te geven wanneer iemand 5 kilometer te hard rijdt, of op het gras geparkeerd staat wanneer het geijseld (?) heeft. Maar als er ingebroken is, is er geen capaciteit om te komen kijken. En nu heeft de burger amper nog respect voor de politie. Dus dat streng optreden zie ik ook niet echt gebeuren. Ook omdat er een stelletje debiele machtswellustelingen rondlopen bij de politie.. (OOK)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24510231
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:11 schreef mooiegek het volgende:
zullen we binnenkort dan ook elke crimineel zijn stemrecht, privacy om maar eens wat te noemen afnemen?
Goed idee. Een crimineel verdient idd geen enkele vorm van privacy. Ik vind dat je (veroordeelde) daders/criminelen gewoon in beeld mag brengen zonder zwarte balkjes of andere privacy beschermende maatregelen.

Maar dat lijkt me een andere discussie
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:15:19 #263
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24510239
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:11 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

eens
Klaar?
Ik niet!
pi_24510262
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:13 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat zegt niemand. Wellicht is het je niet opgevallen, maar die gastjes zijn allang als schuldig bevonden door iedereen hier. Echter is het aan de overheid hier wat aan te doen en daar falen ze, net als vele andere dingen overigens, hopeloos in...
Jawel, dat wordt wel gezegd. Er wordt gezegd dat het uitblijven van gepaste straffen dit gedrag in de kaart speelt. Oorzaak van crimineel gedrag van deze marokkanen zou dus de falende overheid zijn, dat postte je net zelf ook. Wederom leg je de schuld ergens anders neer.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:16:26 #265
45511 TimmyAsd
pi_24510265
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:13 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ah, krijgen we die argumenten. Nou, goed dan. Ik heb een Marokkaanse vriendin gehad, superwijf. De moeder van mijn vriendin in Singapore is moslima, tof mens, ontzettend aardig en gastvrij. Desalniettemin zie ik wel in dat er bepaalde elementen binnen de Islam onverenigbaar zijn met de Westerse maatschappij. Het is dan helemaal niet vreemd om hard te stellen dat de Westerse maatstaven dan prevaleren.
Nooit problemen mee gehad, maar omdat iemand anders het verperst moeten ook zij worden aangepakt? Zullen we dat dan met iedereen wereldwijd doen? Zal het toerisme in Spanje goed doen . Je snapt het hopelijk wel dat het gewoon asociaal is om onschuldigen hierop aan te kijken he?
pi_24510268
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Goed idee. Een crimineel verdient idd geen enkele vorm van privacy. Ik vind dat je (veroordeelde) daders/criminelen gewoon in beeld mag brengen zonder zwarte balkjes of andere privacy beschermende maatregelen.

Maar dat lijkt me een andere discussie
zullen we dat (samen met het wegnemen van briefgeheim en nog wat andere zaken) dan ook al gaan invoeren bij mensen die alleen nog maar verdacht zijn van een misdrijf?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:17:17 #267
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24510286
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:16 schreef TimmyAsd het volgende:
Nooit problemen mee gehad, maar omdat iemand anders het verperst moeten ook zij worden aangepakt?
Dat zeg ik niet.
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 00:18:02 #268
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24510313
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:09 schreef Lithion het volgende:

[..]

Etnische verschillen behelst meer dan uitsluitend genetische verschillen.
ok, my bad dan. Ik dacht dat je op daar op doelde.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:18:31 #269
45511 TimmyAsd
pi_24510323
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:15 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

[afbeelding]
Een andere mening hebben is prima, maar wordt je zelf niet een beetje moe van dat poepgeblaat van je. Discussieer gewoon mee of ga snel bij je mama in bed kruipen kleuter
pi_24510329
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:16 schreef mooiegek het volgende:
zullen we dat (samen met het wegnemen van briefgeheim en nog wat andere zaken) dan ook al gaan invoeren bij mensen die alleen nog maar verdacht zijn van een misdrijf?
Dat zijn jouw woorden. Er is een groot onderscheid tussen een dader en een verdachte. Een verdachte verdient wel privacy simpelweg omdat nog niet bekend is of hij de dader is.
pi_24510335
quote:
Op maandag 10 januari 2005 23:57 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, maar op jouw beurt zou jij hem toch ook verrot schelden ipv een mes in z'n borst te steken? Jij vind het o.k. om iedereen die jouw moeder een hoer noemt te vermoorden? Die laatste actie lijkt een islam-actie te zijn...
jah ik. Maar er lopen ook genoeg nederlandse (dus van nederlandse afkomst) iq-lozen rond waarvan je ook zo een kogel krijgt als je de moeder uitscheld).

En wat die gast met die vage naam zei over Reve.
Het klopt dat hij in veel van zijn gedichten de Christelijke God niet in een goed daglicht zette (Openbaring is een mooi gedicht ). Maar het Christendom is (tegenwoordig) niet zo agressief als de Islam. Tuurlijk kan je dan zeggen dat de Islam een fout geloof is. Maar vergeet niet dat er veel Moslims rondlopen die de Islam verkeerd interpreteren en verkeerd prediken. Er zijn Imams die afstand doen van de Islam zoals hij nu is, en deze herschrijven op een manier waarop de Islam ook geinterpreteerd kan worden. Met liefde voor de medemens.

Daarnaast, er zijn zat moslims die de moord op Van Gogh misschien nog wel erger vinden dan wij als autochtone Nederlanders, omdat zij het ook zien als een inbreuk op onze vrijheids van menigsuiting en zo, maar daarnaast heeft dit als gevolg dat zij nu de kans lopen om op straat in elkaar te worden geschopt door een groep "Neo-nazi's" waarvan het gezamenlijk IQ niet veel hoger is dan 100.
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:19:31 #272
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24510350
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:18 schreef NorthernStar het volgende:
ok, my bad dan. Ik dacht dat je op daar op doelde.
Ja, jammer voor je, maar ik doelde daar dus niet op. Dus misschien dat je voortaan iets minder lomp en onbehouwen zo bevooroordeeld een topic binnen kunt komen kakken? Bedankt.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:19:31 #273
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24510351
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:16 schreef Redux het volgende:

[..]

Jawel, dat wordt wel gezegd. Er wordt gezegd dat het uitblijven van gepaste straffen dit gedrag in de kaart speelt. Oorzaak van crimineel gedrag van deze marokkanen zou dus de falende overheid zijn, dat postte je net zelf ook. Wederom leg je de schuld ergens anders neer.
waarom maar blijven analyseren is het niet veel belangrijker om een oplossing te verzinnen?
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 00:20:02 #274
45511 TimmyAsd
pi_24510365
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:16 schreef Redux het volgende:

[..]

In eerste instantie zit er wat goed mis in het hoofd van die kleuters. Daarnaast is er een falende overheid. Reken uit het verlies.
pi_24510386
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden. Er is een groot onderscheid tussen een dader en een verdachte. Een verdachte verdient wel privacy simpelweg omdat nog niet bekend is of hij de dader is.
jij hebt blijkbaar niet door hoe fundementeel iets het is als je iemands staatsburgerschap afpakt(of aan zijn grondrechtee komt)...en wanneer zou je dat dan willen doen? bij winkeldiefstal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')