quote:In de zoektocht naar een nieuwe eerste doelman zijn al verschillende namen gepasseerd. Zo hengelde NEC onlangs naar de diensten van Lierse-keeper Yves Van der Straeten. Een nieuwe naam die aan dit lijstje toegevoegd kan worden, is PSV-doelman Edwin Zoetebier.
Volgens onze informatie heeft NEC al met de 34-jarige reservedoelman van de Eindhovense club gesproken. Een mogelijk probleem kan een eventuele transfersom zijn, aangezien het contract van Zoetebier nog tot 2006 doorloopt.
Technisch directeur Leen Looyen ontkent, noch bevestigt de geruchten tegenover ForzaNEC: ''We hebben op dit moment vier doelmannen op het oog. Op namen wil ik echter niet ingaan.''
voorstel: Zoetebier +3 miljoen voor Barreto? Dan ben ik vanuit zowel PSV als NEC standpunt dik tevreden.quote:
echt niet.....quote:Op zondag 27 maart 2005 04:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorstel: Zoetebier +3 miljoen voor Barreto? Dan ben ik vanuit zowel PSV als NEC standpunt dik tevreden.
Van der Schaaf als schietschijf...voor een deel van de supporters.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
Addo erbij, Vonlanthen een jaar huren? Feher? noem maar op. Van der Schaaf als schietschijf?
ja natuurlijk als schietschijf voor de supporters, niet als spelerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:46 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Van der Schaaf als schietschijf...voor een deel van de supporters.
Maar voor de rest begint het beter te klinken.
winnend ontwerp:quote:Uitslag ontwerpwedstrijd seizoenkaart 2005-2006 (29/03/2005)
Vanmiddag heeft het juryoverleg plaatsgevonden voor de ontwerpwedstrijd ‘N.E.C. Seizoenkaart 2005-2006'.
De jury, bestaande uit Judith Coenders van de N.E.C. Supportersvereniging, N.E.C. speler Björn van der Doelen, Arjan Schreven van reclame & marketingbureau Product Plus BV en Marij Peters van N.E.C., was unaniem in de keuze voor het ontwerp van Tessa Benders als basis voor de nieuwe N.E.C. seizoenkaart 2005-2006.
Er zullen een paar aanpassingen aan het ontwerp gedaan worden die o.a. betrekking hebben op het afbeelden van individuele N.E.C. spelers. Deze zullen waarschijnlijk vervangen worden door een afbeelding van N.E.C. supporters.
Uit het ontwerp van Paul Hagemans zal geprobeerd worden de skyline van Nijmegen te verwerken in het ontwerp van Tessa Benders. Een eervolle vermelding dus voor Paul Hagemans.
bron: www.nec-nijmegen.nl
wil je ook t oude logo terug?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:57 schreef Posdnous het volgende:
Ik snap niet wat er zo mooi aan is, veels te nieuwerwets voor deze jongen.
Dan weet je gewoon zeker dat die spelers weggaan.quote:Er zullen een paar aanpassingen aan het ontwerp gedaan worden die o.a. betrekking hebben op het afbeelden van individuele N.E.C. spelers. Deze zullen waarschijnlijk vervangen worden door een afbeelding van N.E.C. supporters.
zwembroek aan en goed insmerenquote:Op zondag 3 april 2005 12:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ff zien wat voor kleding ik aandoe...
Het kan best fikken in die zon op de hazenkamp
quote:NEC verlengt contracten van drie spelers
NEC heeft de verbintenissen van drie van z'n spelers verlengd. Zo verlengde Peter Wisgerhof zijn contract in de Goffert met nog eens twee seizoenen. De 25-jarige Wisgerhof kwam vier jaar geleden over van buurman Vitesse.
José Valencia (23), die aan het begin van dit seizoen overkwam van Ajax, verlengde zijn contract bij NEC met één seizoen. Keeper Raymond van Emmerik (21) tekende voor twee seizoenen bij.
Bron VI
Idd leuk en hij kan 't wel betalen met een inkomen van 10.000 in de maandquote:Op dinsdag 5 april 2005 03:40 schreef rubbereend het volgende:
Gentenaar woont erg mooi moet k zeggen, leuk stuk met Vreven bij de Verlenging
dat zou nog een prikkie zijn voor zo'n goede keeperquote:Op dinsdag 5 april 2005 03:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Idd leuk en hij kan 't wel betalen met een inkomen van 10.000 in de maand
Zullen ze toch een behoorlijke zak geld moeten meebrengen.quote:Op maandag 4 april 2005 22:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Na Celtic en AS Roma zit nu HSV achter Edje Barretje aan..
Als Barreto echt weg wil gaan (en zulke clubs melden zich) dan kan hij NEC gaan tegenwerken hequote:Op dinsdag 5 april 2005 09:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zullen ze toch een behoorlijke zak geld moeten meebrengen.
Ik heb liever dat tie nog een jaartje blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |