Ik heb 3 min leeg naar dat inputveld zitten staren, maar ik kreeg niets verzonnenquote:
Kijk... das nu vervelendquote:Experimenten in de slaapkamer staan hoog aangeschreven bij de Franse en Griekse mannen. Respectievelijk 50 en 40 procent zou daar meer tijd voor willen hebben. Helaas voor hen zijn het juist de Françaises en Griekse vrouwen die weinig blijken te voelen voor hoogstandjes als soixante-neuf en vrij worstelen.
volgens dat onderzoek welquote:
Onder andere....quote:Op maandag 10 januari 2005 12:36 schreef Inu het volgende:
Daarvoor hebben ze toch negers uitgevonden?![]()
![]()
Nope... Maar kan jij een tft niet onder de 300 kletsen??quote:Op maandag 10 januari 2005 12:37 schreef daNpy het volgende:
Weten jullie nou echt niets te verzinnen
Laat die ontevreden vrouwen maar komen hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef blieblie het volgende:
volgens dat onderzoek wel.
Vrij worstelen (whatever ze der mee bedoelen) lijkt me overigens ook niet echt een hoogstandje.
Tevens schijnen Nederlandse vrouwen niet te vreden te zijn met de grootte van ons gereedschap, maar is de Nederlandse Man gemiddeld wel het grootst geschapen van de Europeanen...
Tis ook nooit goed he.
Kunnen ze nog meer gaan klagenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat die ontevreden vrouwen maar komen hoor![]()
Ja, dat ie weer te groot is natuurlijk. Vrouwen hebben altijd wel iets te klagenquote:
neej, overschatting. Daar wordt je mooier van....quote:Op maandag 10 januari 2005 12:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, dat ie weer te groot is natuurlijk. Vrouwen hebben altijd wel iets te klagen
Ach je neukt niet eens stonedquote:Op maandag 10 januari 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat die ontevreden vrouwen maar komen hoor![]()
hmhm, zeker! weer eens lekker gedanst in rotterdam! een vriendin die meewas heeft nou nog last van 3 smsende jongens..maarja, moet je maar niet je nummer op een open-klap-baar-sigaretten-pakje zettenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef blieblie het volgende:
Maar twas wel okee in Adam & Rdam??
Ik ben nooit goed geweest in schatten...quote:Op maandag 10 januari 2005 13:12 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
neej, overschatting. Daar wordt je mooier van....
nope allebei niet. Misschien outblast in beursgebouw..quote:Op maandag 10 januari 2005 13:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
slappetietuhtrance
Wel naar Xqlusive Pavo
Jij wel?
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed geweest in schatten...
*gedachte aan groepssexquote:Op maandag 10 januari 2005 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie allemaal bij elkaar hoorden...
Volgens mij begon jullie discussie over een meningsverschil van de grootte van dhr Floris zijn jongeheer!quote:
Over de grootte kan natuurlijk geen meningsverschil zijn. Wat is dat is.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij begon jullie discussie over een meningsverschil van de grootte van dhr Floris zijn jongeheer!
Oeh, en hoe is dat nu? Is het gezellig?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
slechte ervaring mee?
retorische vraag
Als ik zeg dat het een retorische vraag is kan het ook zijn dat ik weet dat het antwoord "nee" is hmmquote:Op maandag 10 januari 2005 15:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oeh, en hoe is dat nu? Is het gezellig?
Wat voor jou groot kan betekenen kan voor Lise klein betekenen hequote:Op maandag 10 januari 2005 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Over de grootte kan natuurlijk geen meningsverschil zijn. Wat is dat is.
Maar zeker weten doe je nooitquote:Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een retorische vraag is kan het ook zijn dat ik weet dat het antwoord "nee" is hmm
joh... Peter B. de Vriesquote:Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat voor jou groot kan betekenen kan voor Lise klein betekenen he
Hieruit kun je dus wel concluderen dat ze aan sex voor het huwelijk doetquote:
Neej hoor, helemaaaaal nietquote:Op maandag 10 januari 2005 15:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hieruit kun je dus wel concluderen dat ze aan sex voor het huwelijk doet![]()
Wederom een kansloze opmerking
Moet je eens aan BB vragen danquote:Op maandag 10 januari 2005 15:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hieruit kun je dus wel concluderen dat ze aan sex voor het huwelijk doet![]()
Wederom een kansloze opmerking
Wat doe je dan allemaal wel?quote:
neej, ik snap gewoon dat overschatten - schatten, inschatten verhaal niet... that's allquote:Op maandag 10 januari 2005 15:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij begon jullie discussie over een meningsverschil van de grootte van dhr Floris zijn jongeheer!
Wil je er verder nog iets over kwijt?quote:Op maandag 10 januari 2005 16:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mooi want ik blow ook niet(Althans bijna nooit)
Slikken, Snuiven en Spuiten. dohh!quote:
Flow zal het je wel uitleggen als je heel schattig bent en dan kun jij inschatten of zijn inschatting goed is ingeschatquote:Op maandag 10 januari 2005 16:13 schreef gazylady2 het volgende:
neej, ik snap gewoon dat overschatten - schatten, inschatten verhaal niet... that's all
en nou nog steeds niet dus..
keej schatquote:Op maandag 10 januari 2005 16:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Flow zal het je wel uitleggen als je heel schattig bent en dan kun jij inschatten of zijn inschatting goed is ingeschat
Maar hoe kwam het nou dat je allemaal blote piemels gezien had in Amsterdam...quote:
doelstelling: sexmuseumquote:Op maandag 10 januari 2005 16:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar hoe kwam het nou dat je allemaal blote piemels gezien had in Amsterdam...
Waren jullie zo fout bezig dan (of goed.. ligt eraan wat de doelstelling was)
Dan is het inderdaad niet zo vreemd neequote:
eej! niet zo snel (ver-) oordelen over ja h...... dus.. remember her?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
Of je noemt een man gewoon een "piemel", dan heb je er ook veel gezien denk ik
Op de kleine berg, willemstraat en hemelrijken kan je nog prima aan je trekken komen hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 17:18 schreef NiPpY83 het volgende:
Hmmm jammer voor ze dat de B1 dicht is voort :S
quote:Op maandag 10 januari 2005 17:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Het zijn ook piemels!quote:
Op als in Operator... Dat ben je niet standaard neequote:Op maandag 10 januari 2005 19:03 schreef blieblie het volgende:
Je was net ff op in #fok?
Je bent toch altijd op #fok?
Naja, vaak dan.
Zeg ik toch ookquote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef blieblie het volgende:
Zeg dat dan....
En hoe voelt dat nouw?
Nog misbruik gemaakt van je positie?
Oeh, wat een vage characters:
╔ ╦ ╗
╠ ╬ ╣
╚ ╩ ╝
Tijd om alleen leuke mensen topics te laten maken dus.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:27 schreef Blueman het volgende:
Tijd voor een andere topictitel: Plaats je plaatje van de AF-meeting?
Ook alleen Joost kan zo gooienquote:Op maandag 10 januari 2005 20:20 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
ZO houd je een bal vast
[afbeelding]
Hoezo, mannen kunnne geen 2 dingen tegelijk?
(Ja hij gooide die bal terwijl hij belde)
Mannen kunnen idd nog iets anders naast een bal vasthoudenquote:Op maandag 10 januari 2005 20:20 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
Hoezo, mannen kunnne geen 2 dingen tegelijk?
(Ja hij gooide die bal terwijl hij belde)
Oepsquote:
Nóg een bal vasthouden?quote:Op maandag 10 januari 2005 21:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Mannen kunnen idd nog iets anders naast een bal vasthouden![]()
Khoef alleen maar te bellen met het ding, dus hetgene wat voor mij telt is Batterijduur, Hoelang ie het blijft doen en de coolnessfactor (design dus)quote:Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef daNpy het volgende:
Maar nog steeds met een klein en brak Nokia scherm?
Alst goed is blijven die andere 2 gewoon hangen hoorquote:
Oh keej, you've got a pointquote:Op maandag 10 januari 2005 22:24 schreef daNpy het volgende:
Ik vind mijn scherm met 65000 kleuren (ipv 4096) wel zo prettig kijken anders
Geef die jongen een tennisbal... is die ook even stil...quote:
Dude... mijn oma kan nog beter fotosoepen dan dit...quote:Op maandag 10 januari 2005 23:08 schreef blieblie het volgende:
Wat een lelijke kont heeft dat GTST mens
[afbeelding]
En zelfs mijn moeder heeft nog sexyer ondergoed aan de waslijn hangen![]()
![]()
bij wijze van spreken dan hé, ik let niet echt op het ondergoed van mijn moeder
Gaaf man dat jou oma kan fotosoepen!quote:Op maandag 10 januari 2005 23:33 schreef FlowDesign het volgende:
Dude... mijn oma kan nog beter fotosoepen dan dit...
Maar vraag niet hoequote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:13 schreef omegaproject het volgende:
Ja ik kan bellen en bowlen tegelijk
Goodmeuning Sunshinequote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:52 schreef Partygurl het volgende:
drs in geldrop weer fik geweest, sporthal is helemaal plat als ik het goed gehoord heb
En nu weer naar huis?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:25 schreef gazylady2 het volgende:
lekker dagje weer vandaag kom ik OP TIJD op school echt geen idee waar we les hebben, heb net 20 min gezocht en gewoon helemaal noppa, nada, niks, en het leuke is dat net de batterij van m'n telefoon ok nog is uitgevallen... naja, dan niet!
![]()
nuhuh!quote:
Jay!!! Heb ik toch nog iets gestort vanmorgenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:28 schreef gazylady2 het volgende:
[555] Yvonne draagt haar steentje bij in Eindhoven.
Hmm tis de sporthal en de kroeg, best vervelend zo net voor carnavalquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:40 schreef gazylady2 het volgende:
[update] Winkelcentrum in Geldrop in brand toch best groot nog..
Ik ga vanavond vroeg slapen denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:48 schreef omegaproject het volgende:
moggûh
Ik háát om 6:30 opstaan
Wie gaat er mee naar de sneak vanavond?
Flow? Kib? PartyGurl? BB? Anyone?
Dude ... ik zit te her-overwegen om toch naar de nieuwjaarsborrel in Delft te gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga vanavond vroeg slapen denk ik
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dude ... ik zit te her-overwegen om toch naar de nieuwjaarsborrel in Delft te gaan
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga vanavond vroeg slapen denk ik
Saaie goedkope feestjes daarentegen niet...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou .... jah .... goedkoop feestje == goed
Ach als der maar bier is en iemand die je naar huis bobtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Saaie goedkope feestjes daarentegen niet...
Je kan de volgende arrangementen via ons geregeld krijgen:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach als der maar bier is en iemand die je naar huis bobt.
Who ist die Heimat?!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:35 schreef blieblie het volgende:
http://www.jaggle.nl/images/20050110_wandtegel1.jpg
Waarom doe je zoiets??.
Oiquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:38 schreef Blueman het volgende:
Ook druk bezig.
Okke meteen even dat voor jou bekeken. Zie mail.
Je zal maar voor het eerst bij je vriendin slapen, smorgens met je slaperige kop onder de douche stappen, en er achter komen dat der pa een mooi motiefje in de douche heeft gebetegeldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Who ist die Heimat?!
Da druben! [afbeelding]
Zei toch al dat wij geen prijsstunter warenquote:
Het valt an sich mee hoor. Tis een redelijke middenmootprijs.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zei toch al dat wij geen prijsstunter waren
Wou al zeggen. Liggen toch gemiddeld. Staan niet bekend als heel duur maar wij leveren normaal alleen aan bedrijven en niet aan particulieren. Enkele uitzonderingen na dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het valt an sich mee hoor. Tis een redelijke middenmootprijs.
Ik ga denk ik wel es kijken ofk geen 10% kan krijgen bij de compuland. Ze hebben alleen een andere manager, dus kweetniet of ik er nog steeds korting krijg.
"Dat valt nog niet mee he, zo'n hakenkruis tegelen."quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je zal maar voor het eerst bij je vriendin slapen, smorgens met je slaperige kop onder de douche stappen, en er achter komen dat der pa een mooi motiefje in de douche heeft gebetegeld![]()
.
Vandaag niet, moet morgen weer werken. Misschien een ander keertje.quote:
Neujquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:10 schreef blieblie het volgende:
Kom jij anders sneaken in Eindhoven.
Meestal spreek je af, daar waar het het makkelijkst is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
NeujUtrecht is veel leujker
En een beetje afwisseling is goed voor jullie
Bovendien gaan wij allemaal (ok .. wie weet ik nog niet, maar ík iig) in Eindhoven, en ben jij de enige in Utrechtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Meestal spreek je af, daar waar het het makkelijkst is..
En de bioscoop in Utrecht is echnie spannender dan die in Eindhoven hoor.
Met de auto is hooguit 40 minuten rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:12 schreef Inu het volgende:
Ach, nietjeTreinen is een uur en dan ga je toch gewoon dan slapen
![]()
Of kom maar met de auto dan
Ik ga niet overigens. Moet morgen mijn eindpresentatie houden van mijn stage.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bovendien gaan wij allemaal (ok .. wie weet ik nog niet, maar ík iig) in Eindhoven, en ben jij de enige in UtrechtDus ga je voor gezelligheid -> Eindhoven
*sigh*quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:18 schreef Inu het volgende:
Ohw, als het met de auto toch maar zo kort is, kom me dan maar halenis veel gezelliger dan treinen in je eentje ensow
Je hebt OV, treinen gaan omt kwartier naar Ehv, bussen rijden ook massaal in Utrecht, leef je uit zouk zo zeggen.quote:
Je hebt ook niets over voor de Fokkertjes die met jou naar de film willenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:55 schreef Inu het volgende:
Laatste trein gaat om half 12 en dan ben ik om 10 voor 1 thuis en hoe stoer ik ook overkom, maar midden in de nacht een uur in een trein zitten vind ik niet al te aantrekkelijk... En kheb morgenochtend om 9 uur werkcollege wat verplicht is...
half 8quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:59 schreef blieblie het volgende:
Zo eng is dat niet hoor. Lekker rustig in een lege trein.
Leeg als in 10 mensen in een treinstel zodat je waarschijnlijk niet te maken hebt met enge mannetjes. Maar kben dan ook een man.
Ik zit liever savonds/snachts in de trein dan overdag of in de spits tussen al die vieze stinkende bellende mensen. Gewoon een blaadje meenemen en beetje relaxt lezen.
En anders blijf je toch ergens slapen, pak je om 8 uur de trein naar Utrecht.
1 2 3 4 | Vertrektijd 19:34 19:47 20:04 20:34 21:04 Aankomsttijd 20:24 20:36 20:54 21:24 21:54 Reistijd 0:50 0:49 0:50 0:50 0:50 Overstappen 0 0 0 0 0 |
1 2 3 4 | Vertrektijd 23:08 23:38 23:39 05:00 06:08 Aankomsttijd 23:59 00:32 02:54 06:11 06:59 Reistijd 0:51 0:54 3:15 1:11 0:51 Overstappen 0 0 1 0 0 |
1 2 3 4 | Vertrektijd 19:38 19:57 20:08 20:38 21:08 Aankomsttijd 20:29 20:47 20:59 21:29 21:59 Reistijd 0:51 0:50 0:51 0:51 0:51 Overstappen 0 0 0 0 0 |
1 2 3 4 | Vertrektijd 23:04 23:34 00:22 05:25 05:52 Aankomsttijd 23:54 00:24 01:29 06:46 07:16 Reistijd 0:50 0:50 1:07 1:21 1:24 Overstappen 0 0 0 0 1 |
tell me about it, ik ben altijd te laatquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een college kom je ook binnen als je 20 min te laat bent hoor.
Ja.... en niet alleen voor je collegesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
tell me about it, ik ben altijd te laat
Skippen en volgende keer zielig kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:09 schreef Inu het volgende:
Het is een werkcollege...dat is nog geen 10 mensen en 1 docent in een heel kleine ruimte... En het duurt maar een uurtje...als ik dan te laat ben is dat errug stom....
http://www.imdb.com/title/tt0066765/quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
And now for something completely different?
Neejquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja.... en niet alleen voor je colleges
Dat zou der idd lukken op de M&I als vrouw zijndequote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Skippen en volgende keer zielig kijken
A collection of re-filmed sketches from the first and second series of the cult TV comedy show "Monty Python's Flying Circus". Includes such classics as "Nudge, Nudge", "Hell's Grannies", "Killer Cars", "Dead Parrot", "Lumberjack Song", "Blackmail" and "Upper Class Twit of the Year".quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0066765/
Nouw... Is dat ook weer geregeldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:14 schreef Inu het volgende:
En does niej zo snel! dan moet ik gaan quoten
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Neej
Had jij trouwens die slagroom geklopt bij ons?
Er stond ineens een grote bak slagroom in de koelkast. Ik dacht dat zal Lau wel gemaakt hebbenquote:
Vermogen ligt niet alleen de motorinhoudquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef FlowDesign het volgende:
Ik snap die Amerikaanse motorbouwers echt niet...
In de Corvette Z06 komt een 7 liter V8 en daar halen ze maar 500 pk uit.
Het dubbele is ook mogelijk met dezelfde motorinhoud
No Shit Sherlockquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vermogen ligt niet alleen de motorinhoud
Ja maar met een mal waar je wat ijzer in giet kan je ook een motor maken, alleen moet het wel groot want het rendement is 0,0quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef FlowDesign het volgende:
Ik snap die Amerikaanse motorbouwers echt niet...
In de Corvette Z06 komt een 7 liter V8 en daar halen ze maar 500 pk uit.
Het dubbele is ook mogelijk met dezelfde motorinhoud
Denk je dat jij wel snapt wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
No Shit Sherlock
Moet ik het uit gaan leggen of denk je dat je wel snapt wat ik bedoel?
......quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er stond ineens een grote bak slagroom in de koelkast. Ik dacht dat zal Lau wel gemaakt hebben
Ben jij dik??quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
......
Dus: omdat jij vindt dat ik dik ben, associeer jij mij met dingen die lekker/zoet/vet zijn?
Nee, ik kon me gewoon niet voorstellen dat Joost of Willem de moeite haf genomen om slagroom te maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
......
Dus: omdat jij vindt dat ik dik ben, associeer jij mij met dingen die lekker/zoet/vet zijn?
Ik snap het iig niet, ik kan geen Nederlands leese foutgeschrijftquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk je dat jij wel snapt wat ik bedoel?
Ik tot half 5, was al om 8 uur begonnenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:45 schreef blieblie het volgende:
Aloha schoonheden.
Tijd voor de eindsprint naar 5 uur.
Ja Danny leg het eens uit, want wij weten helemaal niks, nada, noppes, rien de knotse van auto's en jij blijkbaar alles dus steek maar van wal...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik snap het iig niet, ik kan geen Nederlands leese foutgeschrijft
Ik doelde meer op:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja Danny leg het eens uit, want wij weten helemaal niks, nada, noppes, rien de knotse van auto's en jij blijkbaar alles dus steek maar van wal...
Leer zequote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:34 schreef FlowDesign het volgende:
Right... dan ga ik maar ITV leren. Toch niks te doen hier op het werk
Het woordje 'aan' op de goede plek invoegen was ook al voldoende geweest.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik doelde meer op:
" Vermogen ligt niet alleen de motorinhoud "
dat is geen Nederlands ....
" Voor het vermogen van een motor, is niet alleen de inhoud van de cilinders bepalend "
zou al beter Nederlands zijn ....
Dan nog heeft de inhoud van een motor niks met het vermogen te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het woordje 'aan' op de goede plek invoegen was ook al voldoende geweest.
"Niks" is wel een groot woordquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dan nog heeft de inhoud van een motor niks met het vermogen te maken![]()
tijd om een Leuke baan te zoeken misschien?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
God wat is Solitaire toch een klotespel
Neequote:
Probeer voor de grap Spider Solitare eensquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:28 schreef FlowDesign het volgende:
Vies vuil goor takkespel dat het is! Waarom komt het niet uit?
Ach nog 2,5 dag dan is het weer voorbij en heb ik weer een boel centjes verdiendquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
tijd om een Leuke baan te zoeken misschien?
Dus jij wil zeggen dat je uit een 50cc net zoveel vermogen kan trekken als uit een 7 literquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee
Je zegt: "Het vermogen ligt niet alleen aan de motorinhoud" .... dus wel aan de motorinhoud, maar ook nog aan andere zaken.
That's cute .... BUT IT'S WRONG!!
Motorinhoud != Cilinder inhoud
Ook kutspel, bovendien zit die niet in Win2000.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Probeer voor de grap Spider Solitare eens
Wat versta jij onder motorinhoud dan?quote:niks is precies het goede woord
noisquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:47 schreef blieblie het volgende:
Flow... Tip van de dag: www.popcap.com.
klik en leesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat je uit een 50cc net zoveel vermogen kan trekken als uit een 7 liter
Dan koop ik bij deze bij jou een 1300cc met 300pk. Quanta costa?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
klik en lees
Motorinhoud is FOUT...
je gaat me toch niet vertellen dat de inhoud van de motor 1300cc is?
Wat is dan de inhoud van de cilinders?
quote:Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
klikquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
Motorinhoud wordt in de volksmond wel gebruikt, zelfs Flow bgon ermee.
Maar ook cilinder inhoud is verkeerd, want dat gaat maar om één cilinder. Dus wat wil je nu?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
klik![]()
en ja ... ik ben een zeur
1 de zuiger verplaatst zich niet OVER maar IN de cilinder.quote:1 bij motoren en machines de inhoud van het deel van de cilinder waarover de zuiger zich verplaatst
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:34 schreef omegaproject het volgende:
Ben ff aan het spelen op VanDale.nl, wat schertst mijn verbazing:
niet·je (het ~, ~s)
1 metalen kram die door iets wordt heengeslagen om het vast te hechten
2 overtreffende trap van miet-je (het ~, ~s)
niet·jes·ma·chi·ne (de ~ (v.))
1 [Belg.] nietmachine
Ok ... Nederlandse les deel 1:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
1 de zuiger verplaatst zich niet OVER maar IN de cilinder.
2 het gaat om EEN (1) cilinder. Dus dit is ook fout![]()
Je kunt je niet over een inhoud verplaatsen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ok ... Nederlandse les deel 1:
Zoek het onderwerp in deze zin:
" bij motoren en machines de inhoud van het deel van de cilinder waarover de zuiger zich verplaatst"
Nederlandse les deel 2:
Waarnaar verwijst 'waarover' in onderstaande zin?
"bij motoren en machines de inhoud van het deel van de cilinder waarover de zuiger zich verplaatst"
D'r staat dus niet dat de zuiger zich over de cilinder verplaatst
Er staat dat de zuiger zich over 'de inhoud' (van het deel van de cilinder) verplaatst. Wat uiteraard correct is.
En jij denkt dat ik dat ga geloven?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:34 schreef omegaproject het volgende:
Ben ff aan het spelen op VanDale.nl, wat schertst mijn verbazing:
niet·je (het ~, ~s)
1 metalen kram die door iets wordt heengeslagen om het vast te hechten
2 overtreffende trap van miet-je (het ~, ~s)
niet·jes·ma·chi·ne (de ~ (v.))
1 [Belg.] nietmachine
Je bent 1. slecht in Nederlandsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kunt je niet over een inhoud verplaatsen.
Je kunt je wel over een lengte verplaatsen.
Jij bent goed in van onderwerp veranderen omdat je niet kan winnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Je bent 1. slecht in Nederlands
Je bent 2. slecht in verliezen
Hehe, mazzelpikquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:45 schreef gazylady2 het volgende:
anders vind ff je gejatte fiets terug! en ze hebben er ook nog een nieuwe handrem opgezet![]()
(die was namelijk al eerder gejat)
Iets om teraden misschien??quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:03 schreef daNpy het volgende:
Teveel dronken mensen samengeperst "gezellig" op het Stratums Eind...
al gebruik je dan natuurlijk weer wel het woord 'afstand' ...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kunt je niet over een inhoud verplaatsen.
Je kunt je wel over een lengte verplaatsen.
Ach laat maar ... hij denkt het beter te wetenquote:Op woensdag 12 januari 2005 03:02 schreef kib het volgende:
[..]
al gebruik je dan natuurlijk weer wel het woord 'afstand' ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |