Zeg ik toch ookquote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef blieblie het volgende:
Zeg dat dan....
En hoe voelt dat nouw?
Nog misbruik gemaakt van je positie?
Oeh, wat een vage characters:
╔ ╦ ╗
╠ ╬ ╣
╚ ╩ ╝
Tijd om alleen leuke mensen topics te laten maken dus.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:27 schreef Blueman het volgende:
Tijd voor een andere topictitel: Plaats je plaatje van de AF-meeting?
Ook alleen Joost kan zo gooienquote:Op maandag 10 januari 2005 20:20 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
ZO houd je een bal vast
[afbeelding]
Hoezo, mannen kunnne geen 2 dingen tegelijk?
(Ja hij gooide die bal terwijl hij belde)
Mannen kunnen idd nog iets anders naast een bal vasthoudenquote:Op maandag 10 januari 2005 20:20 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
Hoezo, mannen kunnne geen 2 dingen tegelijk?
(Ja hij gooide die bal terwijl hij belde)
Oepsquote:
Nóg een bal vasthouden?quote:Op maandag 10 januari 2005 21:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Mannen kunnen idd nog iets anders naast een bal vasthouden![]()
Khoef alleen maar te bellen met het ding, dus hetgene wat voor mij telt is Batterijduur, Hoelang ie het blijft doen en de coolnessfactor (design dus)quote:Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef daNpy het volgende:
Maar nog steeds met een klein en brak Nokia scherm?
Alst goed is blijven die andere 2 gewoon hangen hoorquote:
Oh keej, you've got a pointquote:Op maandag 10 januari 2005 22:24 schreef daNpy het volgende:
Ik vind mijn scherm met 65000 kleuren (ipv 4096) wel zo prettig kijken anders
Geef die jongen een tennisbal... is die ook even stil...quote:
Dude... mijn oma kan nog beter fotosoepen dan dit...quote:Op maandag 10 januari 2005 23:08 schreef blieblie het volgende:
Wat een lelijke kont heeft dat GTST mens
[afbeelding]
En zelfs mijn moeder heeft nog sexyer ondergoed aan de waslijn hangen![]()
![]()
bij wijze van spreken dan hé, ik let niet echt op het ondergoed van mijn moeder
Gaaf man dat jou oma kan fotosoepen!quote:Op maandag 10 januari 2005 23:33 schreef FlowDesign het volgende:
Dude... mijn oma kan nog beter fotosoepen dan dit...
Maar vraag niet hoequote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:13 schreef omegaproject het volgende:
Ja ik kan bellen en bowlen tegelijk
Goodmeuning Sunshinequote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:52 schreef Partygurl het volgende:
drs in geldrop weer fik geweest, sporthal is helemaal plat als ik het goed gehoord heb
En nu weer naar huis?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:25 schreef gazylady2 het volgende:
lekker dagje weer vandaag kom ik OP TIJD op school echt geen idee waar we les hebben, heb net 20 min gezocht en gewoon helemaal noppa, nada, niks, en het leuke is dat net de batterij van m'n telefoon ok nog is uitgevallen... naja, dan niet!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |