Wat voor jou groot kan betekenen kan voor Lise klein betekenen hequote:Op maandag 10 januari 2005 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Over de grootte kan natuurlijk geen meningsverschil zijn. Wat is dat is.
Maar zeker weten doe je nooitquote:Op maandag 10 januari 2005 15:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een retorische vraag is kan het ook zijn dat ik weet dat het antwoord "nee" is hmm
joh... Peter B. de Vriesquote:Op maandag 10 januari 2005 15:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat voor jou groot kan betekenen kan voor Lise klein betekenen he
Hieruit kun je dus wel concluderen dat ze aan sex voor het huwelijk doetquote:
Neej hoor, helemaaaaal nietquote:Op maandag 10 januari 2005 15:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hieruit kun je dus wel concluderen dat ze aan sex voor het huwelijk doet![]()
Wederom een kansloze opmerking
Moet je eens aan BB vragen danquote:Op maandag 10 januari 2005 15:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hieruit kun je dus wel concluderen dat ze aan sex voor het huwelijk doet![]()
Wederom een kansloze opmerking
Wat doe je dan allemaal wel?quote:
neej, ik snap gewoon dat overschatten - schatten, inschatten verhaal niet... that's allquote:Op maandag 10 januari 2005 15:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij begon jullie discussie over een meningsverschil van de grootte van dhr Floris zijn jongeheer!
Wil je er verder nog iets over kwijt?quote:Op maandag 10 januari 2005 16:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mooi want ik blow ook niet(Althans bijna nooit)
Slikken, Snuiven en Spuiten. dohh!quote:
Flow zal het je wel uitleggen als je heel schattig bent en dan kun jij inschatten of zijn inschatting goed is ingeschatquote:Op maandag 10 januari 2005 16:13 schreef gazylady2 het volgende:
neej, ik snap gewoon dat overschatten - schatten, inschatten verhaal niet... that's all
en nou nog steeds niet dus..
keej schatquote:Op maandag 10 januari 2005 16:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Flow zal het je wel uitleggen als je heel schattig bent en dan kun jij inschatten of zijn inschatting goed is ingeschat
Maar hoe kwam het nou dat je allemaal blote piemels gezien had in Amsterdam...quote:
doelstelling: sexmuseumquote:Op maandag 10 januari 2005 16:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar hoe kwam het nou dat je allemaal blote piemels gezien had in Amsterdam...
Waren jullie zo fout bezig dan (of goed.. ligt eraan wat de doelstelling was)
Dan is het inderdaad niet zo vreemd neequote:
eej! niet zo snel (ver-) oordelen over ja h...... dus.. remember her?quote:Op maandag 10 januari 2005 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
Of je noemt een man gewoon een "piemel", dan heb je er ook veel gezien denk ik
Op de kleine berg, willemstraat en hemelrijken kan je nog prima aan je trekken komen hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 17:18 schreef NiPpY83 het volgende:
Hmmm jammer voor ze dat de B1 dicht is voort :S
quote:Op maandag 10 januari 2005 17:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over.
Het zijn ook piemels!quote:
Op als in Operator... Dat ben je niet standaard neequote:Op maandag 10 januari 2005 19:03 schreef blieblie het volgende:
Je was net ff op in #fok?
Je bent toch altijd op #fok?
Naja, vaak dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |