Zeg ik toch ookquote:Op maandag 10 januari 2005 19:17 schreef blieblie het volgende:
Zeg dat dan....
En hoe voelt dat nouw?
Nog misbruik gemaakt van je positie?
Oeh, wat een vage characters:
╔ ╦ ╗
╠ ╬ ╣
╚ ╩ ╝
Tijd om alleen leuke mensen topics te laten maken dus.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:27 schreef Blueman het volgende:
Tijd voor een andere topictitel: Plaats je plaatje van de AF-meeting?
Ook alleen Joost kan zo gooienquote:Op maandag 10 januari 2005 20:20 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
ZO houd je een bal vast
[afbeelding]
Hoezo, mannen kunnne geen 2 dingen tegelijk?
(Ja hij gooide die bal terwijl hij belde)
Mannen kunnen idd nog iets anders naast een bal vasthoudenquote:Op maandag 10 januari 2005 20:20 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
Hoezo, mannen kunnne geen 2 dingen tegelijk?
(Ja hij gooide die bal terwijl hij belde)
Oepsquote:
Nóg een bal vasthouden?quote:Op maandag 10 januari 2005 21:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Mannen kunnen idd nog iets anders naast een bal vasthouden![]()
Khoef alleen maar te bellen met het ding, dus hetgene wat voor mij telt is Batterijduur, Hoelang ie het blijft doen en de coolnessfactor (design dus)quote:Op maandag 10 januari 2005 21:36 schreef daNpy het volgende:
Maar nog steeds met een klein en brak Nokia scherm?
Alst goed is blijven die andere 2 gewoon hangen hoorquote:
Oh keej, you've got a pointquote:Op maandag 10 januari 2005 22:24 schreef daNpy het volgende:
Ik vind mijn scherm met 65000 kleuren (ipv 4096) wel zo prettig kijken anders
Geef die jongen een tennisbal... is die ook even stil...quote:
Dude... mijn oma kan nog beter fotosoepen dan dit...quote:Op maandag 10 januari 2005 23:08 schreef blieblie het volgende:
Wat een lelijke kont heeft dat GTST mens
[afbeelding]
En zelfs mijn moeder heeft nog sexyer ondergoed aan de waslijn hangen![]()
![]()
bij wijze van spreken dan hé, ik let niet echt op het ondergoed van mijn moeder
Gaaf man dat jou oma kan fotosoepen!quote:Op maandag 10 januari 2005 23:33 schreef FlowDesign het volgende:
Dude... mijn oma kan nog beter fotosoepen dan dit...
Maar vraag niet hoequote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:13 schreef omegaproject het volgende:
Ja ik kan bellen en bowlen tegelijk
Goodmeuning Sunshinequote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:52 schreef Partygurl het volgende:
drs in geldrop weer fik geweest, sporthal is helemaal plat als ik het goed gehoord heb
En nu weer naar huis?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:25 schreef gazylady2 het volgende:
lekker dagje weer vandaag kom ik OP TIJD op school echt geen idee waar we les hebben, heb net 20 min gezocht en gewoon helemaal noppa, nada, niks, en het leuke is dat net de batterij van m'n telefoon ok nog is uitgevallen... naja, dan niet!
![]()
nuhuh!quote:
Jay!!! Heb ik toch nog iets gestort vanmorgenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:28 schreef gazylady2 het volgende:
[555] Yvonne draagt haar steentje bij in Eindhoven.
Hmm tis de sporthal en de kroeg, best vervelend zo net voor carnavalquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:40 schreef gazylady2 het volgende:
[update] Winkelcentrum in Geldrop in brand toch best groot nog..
Ik ga vanavond vroeg slapen denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:48 schreef omegaproject het volgende:
moggûh
Ik háát om 6:30 opstaan
Wie gaat er mee naar de sneak vanavond?
Flow? Kib? PartyGurl? BB? Anyone?
Dude ... ik zit te her-overwegen om toch naar de nieuwjaarsborrel in Delft te gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga vanavond vroeg slapen denk ik
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:03 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dude ... ik zit te her-overwegen om toch naar de nieuwjaarsborrel in Delft te gaan
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga vanavond vroeg slapen denk ik
Saaie goedkope feestjes daarentegen niet...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou .... jah .... goedkoop feestje == goed
Ach als der maar bier is en iemand die je naar huis bobtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Saaie goedkope feestjes daarentegen niet...
Je kan de volgende arrangementen via ons geregeld krijgen:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach als der maar bier is en iemand die je naar huis bobt.
Who ist die Heimat?!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:35 schreef blieblie het volgende:
http://www.jaggle.nl/images/20050110_wandtegel1.jpg
Waarom doe je zoiets??.
Oiquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:38 schreef Blueman het volgende:
Ook druk bezig.
Okke meteen even dat voor jou bekeken. Zie mail.
Je zal maar voor het eerst bij je vriendin slapen, smorgens met je slaperige kop onder de douche stappen, en er achter komen dat der pa een mooi motiefje in de douche heeft gebetegeldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Who ist die Heimat?!
Da druben! [afbeelding]
Zei toch al dat wij geen prijsstunter warenquote:
Het valt an sich mee hoor. Tis een redelijke middenmootprijs.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zei toch al dat wij geen prijsstunter waren
Wou al zeggen. Liggen toch gemiddeld. Staan niet bekend als heel duur maar wij leveren normaal alleen aan bedrijven en niet aan particulieren. Enkele uitzonderingen na dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:50 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het valt an sich mee hoor. Tis een redelijke middenmootprijs.
Ik ga denk ik wel es kijken ofk geen 10% kan krijgen bij de compuland. Ze hebben alleen een andere manager, dus kweetniet of ik er nog steeds korting krijg.
"Dat valt nog niet mee he, zo'n hakenkruis tegelen."quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je zal maar voor het eerst bij je vriendin slapen, smorgens met je slaperige kop onder de douche stappen, en er achter komen dat der pa een mooi motiefje in de douche heeft gebetegeld![]()
.
Vandaag niet, moet morgen weer werken. Misschien een ander keertje.quote:
Neujquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:10 schreef blieblie het volgende:
Kom jij anders sneaken in Eindhoven.
Meestal spreek je af, daar waar het het makkelijkst is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
NeujUtrecht is veel leujker
En een beetje afwisseling is goed voor jullie
Bovendien gaan wij allemaal (ok .. wie weet ik nog niet, maar ík iig) in Eindhoven, en ben jij de enige in Utrechtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Meestal spreek je af, daar waar het het makkelijkst is..
En de bioscoop in Utrecht is echnie spannender dan die in Eindhoven hoor.
Met de auto is hooguit 40 minuten rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:12 schreef Inu het volgende:
Ach, nietjeTreinen is een uur en dan ga je toch gewoon dan slapen
![]()
Of kom maar met de auto dan
Ik ga niet overigens. Moet morgen mijn eindpresentatie houden van mijn stage.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Bovendien gaan wij allemaal (ok .. wie weet ik nog niet, maar ík iig) in Eindhoven, en ben jij de enige in UtrechtDus ga je voor gezelligheid -> Eindhoven
*sigh*quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:18 schreef Inu het volgende:
Ohw, als het met de auto toch maar zo kort is, kom me dan maar halenis veel gezelliger dan treinen in je eentje ensow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |