Nee... je schrijft het als 'chagrijnigeasocialeklootzak', maar niet noodzakelijkerwijs aan elkaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:27 schreef SwiffMeister het volgende:
174: De buschauffeur (schrijf je dat zo?)
186 Mensen die bij problemen in het OV de andere kant op kijken en net doen of ze niet bestaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:18 schreef Zw0rld het volgende:
Als ik alles zo lees.
185. Mensen die leven en ademen....
Gaat denk ik over mensen op het perron...quote:Op maandag 10 januari 2005 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Volgens mij is dat alleen irritant als de trein over een aantal wissels gaat en de persoon in kwestie half of geheel (bij voorkeur mét rugtas!) op jouw schoot terecht komt, omdat hij z'n evenwicht niet kan bewaren
Gaat wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:24 schreef coz het volgende:
genoeg off topic .. nu verder tot de 1000![]()
190. Wietgeur in de trein (Zoetermeer Stadslijn, alleen controle rond spitsuur, in de middag). Als je ze 2x per week tegenkomt is het een wonder. (En ja, dit zou moeten verbeteren, als je op elke trein van de ztmsl een conducteur zet (of 2) dan is het ineens geen verliesgevende lijn meer).quote:
ik heb wel eens de indruk dat men mij raar aankijkt als ik een joint draaiquote:Op zondag 16 januari 2005 04:13 schreef CasB het volgende:
190. Wietgeur in de trein
Nee liever niet want de volgende ergernis:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:28 schreef DaveM het volgende:
187 Verder mogen controleurs wel eens duidelijker kijken naar de foto op iemands vervoerbewijs. Ze controleren niet of nauwelijks of degene die voor hen staat dezelfde is als die op de foto. Ik ben benieuwd hoe vaak daar misbruik van wordt gemaakt.![]()
Wat heeft dat met het openbaar vervoer te maken?quote:Op maandag 10 januari 2005 12:46 schreef myownwindow het volgende:
NUMMER 1: Overal op TV van die irritante rap en R&B 'muziek' als achtergrond.
Niet een leuk deuntje, maar van dat spastische stemgeluid.
Ik vrees dat je toch ruzie moet zoeken met een profboxer om op die foto te lijken.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:33 schreef SwiffMeister het volgende:
[Niet dat ik er in het echt helemaal geweldig uitzie, maar in ieders geval een stuk beter dan daar...
Eigenlijk kun je heel gemakkelijk aan een ov voor iemand anders komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:28 schreef DaveM het volgende:
187 Verder mogen controleurs wel eens duidelijker kijken naar de foto op iemands vervoerbewijs. Ze controleren niet of nauwelijks of degene die voor hen staat dezelfde is als die op de foto. Ik ben benieuwd hoe vaak daar misbruik van wordt gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef FredvZ het volgende:
196. Mensen die een kaartje in de bus willen kopen. En daarmee nog wat extra vertraging veroorzaken.
Waarom denk je dat strippenkaarten in de bus zelf veel duurder zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef FredvZ het volgende:
196. Mensen die een kaartje in de bus willen kopen. En daarmee nog wat extra vertraging veroorzaken.
*knip*
De prijs kwaliteit verhouding is in ieders geval stukken beter dan bij de mac/burger king.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:31 schreef Bombie het volgende:
Patat van de Smullers is vooral erg duur. Het wás al duur (2 euro voor een frietje met), maar is sinds kort 5 eurocent duurder geworden. Gezien de kwaliteit had ik eigenlijk verwacht dat er eerder wat van de prijs áf zou gaan.
*Meldt zich! Snoeiharde gitaarmuziek is een uitstekend afschrikmiddel om de plaats naast je vrij te houdenquote:Op maandag 10 januari 2005 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
13. Mensen met muziek te hard aan.
209. Op het perron zijn omroepberichten moeilijk te verstaan, vooral als er een goederentrein binnenkomt en een intercity vertrekt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:37 schreef coz het volgende:
hebben we de omroepberichten al gehad ?
Laat me raden, Rotterdam?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat betreft het metro-reizen:
- Metroinformatie die van 1 min, 0 min op vertraagd springt en dan ineens verdwijnt. Wat is dat? Is de metro opgelost halverwege de rit?!
Dit is gemakkelijk te vermijden. Gewoon in het achterste deel gaan zitten (altijd op het B-gedeelte, volgens mij) en even op de aanduiding op de trein letten. Ook in de coupé zelf (bij Intercity's) kun je het nog checken aan de hand van de bestemmingsaanduiding, zodat je alsnog naar de andere kant kunt lopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
210. Misschien mijn eigen dommigheid, maar er werd omgeroepen welk treinstel er naar Den Haag Centraal ging; maar dat roepen ze dan om als de trein net een overweldigend lawaai maakt...
(ik reed dus alweer naar Rotterdam)![]()
Dit was de eerste keer dat ik verkeerd zat, eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef FredvZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |