Yup, in principe wel.quote:
He stomme autorijder, ik denk dat deze mensen geen zin hebben in de winterquote:Op maandag 10 januari 2005 09:20 schreef PeuRac het volgende:
Je hebt geluk Makster, t wordt vandaag al ruim 12 graden, WAAR IS DE WINTER DIT JAAR???????????![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Yup, in principe wel.
Klauwen zijn goud, motor is opgehoogd, kappen (onderkant) zijn gespoten en uhh ja, owja gaas zat er al in en dat was het wel.
Moet nog wel ff die kappen bewerken met commandant voor een blitse glans en dan inderdaad de stickers plakken.
Moet trouwens ook nog mijn slang van de koelvloeistof vervangen, (die tijdelijke geleende slang van de garage was 2 mm te groot in diameter)
Maar de winter roeleerdquote:Op maandag 10 januari 2005 09:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
He stomme autorijder, ik denk dat deze mensen geen zin hebben in de winter![]()
En vooral niet op 20 januari
![]()
sterf.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar de winter roeleerdlekker spelen met 150pk op de achteras in net 1000 kilo zonder enig hulpmiddel
![]()
en uiteraard de kap open
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar de winter roeleerdlekker spelen met 150pk op de achteras in net 1000 kilo zonder enig hulpmiddel
![]()
en uiteraard de kap open
quote:
Serio No, mi moto is hopie lauw noh.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus je motor is helemaal lauwwwww
Zeg maar echt zo een gekke motor weetje
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:22 schreef Youssef het volgende:
He stomme autorijder, ik denk dat deze mensen geen zin hebben in de winter![]()
En vooral niet op 20 januari
![]()
Brazilie hoor ik net, dat is geen vriendelijk land denk ik.quote:
Ach ja, een risico, maar als het je lukt zit je iig goedquote:Op maandag 10 januari 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Brazilie hoor ik net, dat is geen vriendelijk land denk ik.![]()
En het was gewoon een oude klant die met pensioen was, kwam dus altijd met zijn hondje even een bakkie doen..
"ach werken hoeven we niet meer op de oude dag"
Maar misschien wilde hij toch nog in 1 keer binnen zijn.![]()
Slapjanus, wat is nou 20 kilo johquote:Op maandag 10 januari 2005 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, een risico, maar als het je lukt zit je iig goed
Maar hoe neem je in godsnaam 20 kilo mee door de luchtOf hoe dan ook...
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA OPM en Didiot (en Pepijn had het ook gezien), hier het wakker-word liedje van Jochem Myjer
![]()
http://members.chello.nl/amridder/wakker.wma
Moet je vanavond maar ff luisteren thus ofzoSchitterend hoe druk die kerel is...
Tja, ik zit niet in dat wereldjequote:Op maandag 10 januari 2005 09:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Slapjanus, wat is nou 20 kilo joh
Gewoon voor 40 kilo bolletjes in je pens meevoeren dan ben je pas een bikkel, en mochten ze scheuren ofzo dan kan je in ieer geval wel zeggen dat je flink waus ervan tussen bent gegaan!![]()
Geluisterd?quote:
Zal straks in de pauze even de speaker opengooien.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
(en Pepijn had het ook gezien)
Moet je vanavond maar ff luisteren thus ofzoSchitterend hoe druk die kerel is...
Neequote:Op maandag 10 januari 2005 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
natuurlijk![]()
heb je dat eierstok verhaal ook?
iddquote:Op maandag 10 januari 2005 10:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Had mn vader toch gelijk, van computeren raak je afgestomp
Valt wel mee tochquote:Op maandag 10 januari 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
http://homepage.mac.com/demark/tsunami/5.html![]()
Klik voor foto foto na de ramp.Smiley houden we erin..
quote:
1/14 en 2/14 is het heel duidelijk, bij 3/14 is er ook duidelijk rumoer en bij 4/14 gaat het net over land.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke foto (nr) is dat dan met die vloedgolf?
Hij zit er toch echtquote:Op maandag 10 januari 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
http://www.mdi-online.nl/
Ik zie niemand die Lexy heet zo snel ......
Kan jou toch niet boeien met spelen in de blubber.quote:
Allready done before.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij zit er toch echtGewoon ff posten als je wilt, reageert ie vast wel
BVD!
jawel.. in de zomer kan ik lekker in mn T-shirtjequote:Op maandag 10 januari 2005 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan jou toch niet boeien met spelen in de blubber.![]()
![]()
Cr onderweg?????
Thanksquote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 13:40 schreef Youp het volgende:
jawel.. in de zomer kan ik lekker in mn T-shirtjeen ik heb liever een beetje droog zand dan diepe blubber
Maar hij kon hem toch niet stallen? Of gaat de Bandit tijdelijk naar zijn oom?quote:Op maandag 10 januari 2005 14:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Thanks
Motor net overgeschreven, ben nu dus officieel Koos Motorloos![]()
Best leuk zo'n hele stapel 50-jes
Zo hej, een file voor een rotonde. Hoor je niet vaak, meestal is het voor de arena als er weer een concert is of bij de praxis wanneer ze mega aanbiedingen hebbenquote:Op maandag 10 januari 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
Sta ik net heel even met de Fiero in de file voor een rotonde, komt Ralph voorbij gescheurd op zijn gele VTR-1000.![]()
Maar het was ook echt een soort lenteweer vandaag.
Had ik je dan niet verteld dat ik eerst drie straatjes aan de linkerkant heb geprobeerd, twee keer heen en terug ben gereden over het heuveltje en toen zag dat jouw straat aan de rechterkant was (straatnaambordje)quote:Op maandag 10 januari 2005 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja, datte, ja foutje..... is ook best lastig zo uit je hoofd de situatie schetsenMaar je bent in 1x goed gereden hee.
quote:Op maandag 10 januari 2005 18:11 schreef Youssef het volgende:
edit Lenteweer trouwens?Avond + straatverlichting + koplampen + regen + vizier =
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM.... heb de hele AdéHadé show in MP3...... 46mb
Die knakker kan trouwens ook ERG goed viool spelen, al vanaf zn 8e op viool-les, best gaafVader Jacob gehoord op zn viool?
Marc Marie Huybrechtsquote:Op maandag 10 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
MSN
![]()
![]()
heb je toevallig die gast van de week ervoor ook, marie nog wat
is ie al opgehaald btw? omdat je morgen die zwarte gaat halen
Wattuh gebruiken?quote:
Ik kan inderdaad je verhaal verifieren met de laatste uitzendingen van SBS6 en AT5 die brandweerploegen volgdenquote:
Kawa's horen groen te zijn.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:37 schreef Youssef het volgende:
Wat boeit mij die bandit, doe mij maar deze incl. bulletcam
[afbeelding]
Weet iemand wat de gangbare prijs ongeveer is. Ik heb nu wel gezegd 4000, maar er zijn uitschieters naar boven en naar beneden. Ik vind de lichtgroenige kawa's denk ik niet zo mooi. Maar ik heb wel al een aantal mensen gemailed
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en een duc? Ducati 600 SS Carenata 25KW 4.490,-
[afbeelding]
Heel mooi, maar een beetje zwaar en weinig vermogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
I rest my case.....
[afbeelding]
Ooit MOET ie er komen![]()
hij blijft mooi jaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
I rest my case.....
[afbeelding]
Ooit MOET ie er komen![]()
[blaat]late reactie maar fok was gister dood{/blaat]quote:Op maandag 10 januari 2005 15:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar op zo'n ding moet je toch wel een harnas o.i.d. dragen?
[..]
Tja als je net naar motortjes kijkt dan is het misschien even wennen in het begin.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:37 schreef Youssef het volgende:
Ik vind de lichtgroenige kawa's denk ik niet zo mooi. Maar ik heb wel al een aantal mensen gemailed
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Had ik al gezegd dat die Bandit van mij op BT014 voor en BT020 achter staat![]()
Tja... apart geval, maar Ducati = no go voor mijquote:
Jij leest het nu tochquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:En dan alleen in een topic zitten met 2 newbe's.
![]()
Gewicht valt best tegen....200 kilo droog fabrieksopgave .. dus beetje zwaar voor een supersport he.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja als je net naar motortjes kijkt dan is het misschien even wennen in het begin.
Maar hoe langer je kijkt, rijdt en ervaring opdoet .. op een gegeven moment zie je in dat een Kwak groen behoort te zijn.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:01 schreef Youp het volgende:
[blaat]late reactie maar fok was gister dood{/blaat]
neuh hoormaar meestal trek ik wel ff een motorjas aan
in mn t-shirtje rijden durf ik niet met dat ding
(althans niet als ik een beetje gas ga geven)
Ik denk dat het meerendeel van de Kwak rijders het wel met de post eens is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:13 schreef ploderus het volgende:
Tegen de tijd dat je Kwak groen wordt had je toch al eens een vriendin moeten zoeken.. Of begrijp ik je nu verkeerd? VAAG....![]()
![]()
Sterker nog, bij elke kwak die ik zie en die niet groen is denk ik direct dat ie overgespoten is.........quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Tja als je net naar motortjes kijkt dan is het misschien even wennen in het begin.
Maar hoe langer je kijkt, rijdt en ervaring opdoet .. op een gegeven moment zie je in dat een Kwak groen behoort te zijn.
Ow, je bedoelt een ander soort kwak.. Ik had je verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meerendeel van de Kwak rijders het wel met de post eens is.
ja weet ik.. wil ik ook nog een keer aanschaffen over niet al te lang als mn moto 100% in orde isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je doet geen gekke dingen met dat ding ...
Als je op je plaat gaat dan kan je bij elkaar geveegd worden.
Minimaal dit zou ik aandoen in het terrein.
[afbeelding]
Ik heb zelf al een loszittend sleutelbeen na een valletje op het asfalt in 2003.![]()
In het terrein is het allemaal nog een stukkie sneller met het spelen wat je daar doet.
Je gaat op de bandiet?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:22 schreef hicham het volgende:
Snel even wat brood binnenwerken en dan naar school racen op mijn brommer
Robocop?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je doet geen gekke dingen met dat ding ...
Als je op je plaat gaat dan kan je bij elkaar geveegd worden.
Minimaal dit zou ik aandoen in het terrein.
[afbeelding]
Ik heb zelf al een loszittend sleutelbeen na een valletje op het asfalt in 2003.![]()
In het terrein is het allemaal nog een stukkie sneller met het spelen wat je daar doet.
Morgen halenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:19 schreef ploderus het volgende:
[..]
Chef!![]()
Motorloos begreep ik?![]()
Eventjes dan..Bandit here you come!
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:21 schreef ploderus het volgende:
Ow, je bedoelt een ander soort kwak.. Ik had je verkeerd begrepen![]()
![]()
![]()
zolang ik nog geen last heb van mn nierenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Robocop?
Ben het eens met Pepijn.... niergordeltje is ook fijn
Maar Pepijn moet ook SNEL zijn mond houden, spijkerbroekje op motor plus met 220 over de Maasvlakte
Het kwartje valtquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ....
Ow.....![]()
En niet gezegd dat een blauwe ZX6 lelijk is hoor.![]()
Ik dacht alleen dat het een Yam was gezien de smalle kuip in je avatar of Soes als huiskleur..
Altijd lastig om iets te herkennen op zo'n kleine foto.
Mooi ding he .. bijna jammer dat'ie onder je kleding zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Robocop?
Ben het eens met Pepijn.... niergordeltje is ook fijn
Maar Pepijn moet ook SNEL zijn mond houden, spijkerbroekje op motor plus met 220 over de Maasvlakte
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef ploderus het volgende:
Het kwartje valtIk ben soms een beetje vaag
Hoezo kleine foto?
[afbeelding]
![]()
Die blauwe soes in van een vriend van me. Dat had je goed gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Hij's mooi ..... en tja er staat een blauwe soes op de achtergrond.
Huiskleurtje he.En veel R6's zijn blauwe, Kawa's in de minderheid.
Indekmodus, zag het dus verkeerd zo snel......
Kijk dat is de fout.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:42 schreef ploderus het volgende:
En ik heb juist blauw gekozen omdat je groen te veel ziet rijden
En ik toch een beetje iedereen wilde laten denken dat ik een R6 heb![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms lijk je net een wijf Pepijn
Die snappen ook niet waarom je in de auto een gordel om moet..
Tering.......... Dit is echt het foutste excuus wat ik ooit heb gehoord om kawa te rijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:42 schreef ploderus het volgende:
En ik toch een beetje iedereen wilde laten denken dat ik een R6 heb![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Soms lijk je net een wijf Pepijn
Die snappen ook niet waarom je in de auto een gordel om moet..
Wie zegt dat ik kawafreak ben dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk dat is de fout.![]()
Je moet trots zijn op je Kawa .. en dan neem je dus een groene.
R6 moet je niet willen hebben als Kawa freak.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:51 schreef Youp het volgende:
ik ben ook een wijf.. ik snap ook niet waarom ik een protector om moet op mn fiets
Had het over beschermende kleding....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vergelijking.
Trouwens, FS vond dat groene ook eerst raar, maar later wist ze wel gelijk wat Kawa's waren.
Gewoon gelijk goed opvoeden heet dat.![]()
Met je Suzuki oto.....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:53 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik kawafreak ben dan?![]()
Dat zeg ik nu dus indirect ook niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:53 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik kawafreak ben dan?![]()
Oh Peppie je maakt het nu wel heel erg moeilijk voor me om mijn mond te houden he?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vergelijking.
Trouwens, FS vond dat groene ook eerst raar, maar later wist ze wel gelijk wat Kawa's waren.
Gewoon gelijk goed opvoeden heet dat.![]()
Kawa maakt geen oto's, wel grasmaaiers, quads en treinen.quote:
Ik ook .. trouwens = nieuw onderwerp.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Had het over beschermende kleding....
Jij bent scherp vandaagquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu dus indirect ook niet.![]()
precies, jij snapt hetquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja het is ook maar een lieve CR500 2 takt en om een beetje mee te spelen, niets serieus verder.
Verfrissend inderdaad, normaal is ie zo scherp dat iedereen het weer bestempeld als vaag.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:58 schreef ploderus het volgende:
[..]
Jij bent scherp vandaagOok niet leuk
Ik elk van die drie gevallen had ik nu in ieder geval niet met de auto van mijn ouders naar mijn stageplekkie hoeven rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kawa maakt geen oto's, wel grasmaaiers, quads en treinen.
Klotesoesautodingiets dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoop dat je bedoeld dat het een exemplarische klotesoes is
Soes =![]()
![]()
Jij bent echt vaagquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verfrissend inderdaad, normaal is ie zo scherp dat iedereen het weer bestempeld als vaag.
Wij begrijpen elkaar tenminste.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Dat jullie Lars op dit moment als vaag bestempelen zegt meer over jullie.
Is het een modewoord ofzo.![]()
Jullie zijn dan ook Phil-holmaatjes heequote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar tenminste.![]()
Op veel te veel raakvlakken idd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar tenminste.![]()
Ik proberde eigenlijk ook een scherpe reactie te plaatsen op de reactie van Larsquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
Dat jullie Lars op dit moment als vaag bestempelen zegt meer over jullie.
Is het een modewoord ofzo.![]()
Jij bent vaag <was dat de scherpe reactie?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:27 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik proberde eigenlijk ook een scherpe reactie te plaatsen op de reactie van LarsOf was mijn reactie gewoon vaag?
![]()
Joh, jij bent scherpquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent vaag <was dat de scherpe reactie?![]()
![]()
![]()
Ik moet al een paar minuten lunchen, moet hier altijd scherp op tijd weg, want ik moet weer scherp op tijd terug op de werkplek zijn.![]()
laters.
quote:
quote:
Tja, ik kan dat natuurlijk niet blijven doen. Sinds deze auditie zijn de boekingen al niet meer bij te houden. Verder dreigt Aqua met een rechtzaak aangezien ik een betere 'Barbie Girl' ben dan hun lead zangeres. Ze eisen dat ik bij hun kom zingen, anders mag ik mijn optredens niet meer voortzetten. Op dit moment twijfel ik nog een beetje..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Vond ik je auditie van vorige week beter.
![]()
Alleen jammer dat ik geen geluid heb op de compie.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:45 schreef ploderus het volgende:
Tja, ik kan dat natuurlijk niet blijven doen. Sinds deze auditie zijn de boekingen al niet meer bij te houden. Verder dreigt Aqua met een rechtzaak aangezien ik een betere 'Barbie Girl' ben dan hun lead zangeres. Ze eisen dat ik bij hun kom zingen, anders mag ik mijn optredens niet meer voortzetten. Op dit moment twijfel ik nog een beetje..![]()
Veel glijmiddelquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Bloempotje .....
Ik dacht aan het begin van het filmpje dat je leren pak wel erg veel pijn moest doen met dat postuur.
Wel knap dat je hem uberhaupt aankrijgt. Wat is je geheim?![]()
Glijmiddel in huis .. leren pak .. blauwe Kawa .. hmmmmmmm...quote:
quote:
Uhmquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Glijmiddel in huis .. leren pak .. blauwe Kawa .. hmmmmmmm...verdacht.
Ik zou gewoon zeggen dat ik echt dacht dat het kauwgom wasquote:[..]
![]()
![]()
Zou de toedracht zoals geschetst hetzelfde zijn als het werkelijke probleem?![]()
Tering, ik ben druk, maar ga nog niet retteket roepen.Dan ben je igg ver heen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:37 schreef ploderus het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat ik echt dacht dat het kauwgom was![]()
Verder even geen tijd voor commentaar voor deze KTM held, maar ja gepaste stilte dan maar.quote:Dakar 2005 - Meoni overleden tijdens etappe
Door Bas Prins (Villie), geplaatst op 11 januari 2005 om 15:01
Bron: Eurosport, ingezonden door Mr.Zed
Fabrizio Meoni is tijdens de 11e etappe van de Dakar Rally overleden aan een hartaanval. De 47-jarige Italiaan ging na checkpoint 2 onderuit. Een medisch team dat snel op de plaats van het ongeval aanwezig was kon niet voorkomen dat Meoni ter plaatse overleed.
De KTM-coureur stond op een tweede positie in het algemeen klassement en won de Dakar twee keer, in 2001 en 2002.
Race Director Etienne Lavigne vertelde het volgende over het overlijden van Meoni:
He fell after checkpoint two at 10:15 (local time, 11:15CET). We sent a helicopter, which arrived at 10:36. His heart had stopped when we found him. Unfortunately, 45 minutes of resuscitation could not restart it.
We loved him deeply, it was someone who had had a big impact on the Dakar. He was a great guy, who loved a laugh. We're deeply saddened by this news.
Fabrizio Meoni is hiermee de 22ste persoon die in de 27-jarige geschiedenis van de Dakar Rally in het harnas overlijdt. Meoni laat hiermee een vrouw en twee kinderen na.
jaja, wrijf het maar weer inquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Woei, morgen droog en zeer geregeld de zon![]()
Note: De kans is zeer groot dat Rietvaerder overdag afwezig zal zijn op Fok!
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Woei, morgen droog en zeer geregeld de zon![]()
Note: De kans is zeer groot dat Rietvaerder overdag afwezig zal zijn op Fok!
Nein... moest nog wat finaciele dingetjes regelenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vanochtend al aan het ophalen was, maar je was gewoon met je luie donder aan het uitslapen.
![]()
![]()
![]()
Had oma er al zo snel op gerekend?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Nein... moest nog wat finaciele dingetjes regelen
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[...]
Ik kan je anders wel vertellen hoe je aan minstens 53 briefjes van ¤ 50 bent gekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach, ik heb hem bijna helemaal zelf betaald.... oma wou gewoon wat erbij gevenGa het er ook niet teveel over hebben HOE ik hem betaald heb enzo, dat gaat alleen mij iets aan
Die had je gejat toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, euh, en hoe ben ik aan die Bandit gekomen denk je![]()
Ook zelf betaald...
pst.. Riet reed Hicham van de week met betalen in zo'n golfje of een oude BMW?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef Zilvermeeuw het volgende:
Ik zet onze auto op een parkeerdek.
Komt een andere auto met 4 knapen aanrijden.
Ze halen alle vier kun leren motorpakken uit de kofferbak en trekken dat aan.
Ze namen hun helm ook mee.
En liepen voor mij uit de deur van een groot gebouw in.
Wij liepen rechtdoor.
Zij liepen naar links, naar de garderobe om de helmen af te geven.
Dit was een paar jaar geleden bij de motorbeurs.
Later kwamen we ze nog tegen. Stoer lopend in hun pak!
quote:33.2. diefstal van het motorrijtuig of onderdelen daarvan, die zich ten tijde van de diefstal in of aan het motorrijtuig bevinden, al dan niet door middel van geweld/braak/verbreking, dan wel strafbare poging daartoe, verduistering en joy-riding; mits de eigenaar/houder en/of de bestuurder van het motorrijtuig geen enkel verwijt treft;
beschadiging ontstaan gedurende de joy-riding dan wel gedurende de tijd, dat het motorrijtuig was ontvreemd;
Waar woon je en wanneer heb je tijd?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Mijn nieuwe motor .. Fok! MC motormeeting will never b'the same.
[afbeelding]
Edit: deeez is ook nice:
[afbeelding]
En Hicham mag er al op rijden .. B-rijbewijs volstaat.
Was ook al Rietvaerder's ideequote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moeten jullie hem alle twee als gestolen opgeven.![]()
![]()
Jeetje wat een hoge middenbok heeft dat dingquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
Mooie Kawasaki voor Makster.
Omg!
Check dit ..een Honda? .. check die kleuren.
[afbeelding]
Wel veel keuze op die site.
http://www.lv-motors.nl/
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
leuke dngen post jij toch altijd Pepijn
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Jeetje wat een hoge middenbok heeft dat ding
Gohquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Dingen hebben geen zijstandaard en geen middenbok.
Dat is zeker een BLITS poser apparaat....quote:
quote:
quote:
Ik ga toch langzaam eens denken aan een crosser zonder kenteken.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:48 schreef Makster het volgende:
Wat een traag hoeren forum zeg, sids dat replique er isik op heel dat fuck FOK!
[..]
Dat is zeker een BLITS poser apparaat....
als je in venlo woont ofzo![]()
Spijt gekregen ofzo?quote:Aangeboden: CR500 met 250 ALU FRAME+kenteken
Prijs: ¤ 3.250,00
Beschrijving: Te koop honda cr 500 met origineel kenteken van 2005 het blok de wielen en de vering zijn van 2000 en het aluminium frame is van 97 2 sets wielen cross en supermotard met 320mm remschijf jos van vught heeft hem net rdw gekeurd staat nog niet eens op mijn naam dus je kunt de eerste eigenaar op kenteken zijn het is gewoon een aparte nette motor om te zien technisch perfect alle restonderdelen van cr500 van 2000 zijn nog aanwezig en je hoeft geen nieuwe voorband meer te kopen als je met dit monster op straat rijd! meer info gewoon bellengroeten martin
Zie je dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:13 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.speurders.nl/m(...).1.0.1.359.3647.html
Wie wilt er nog een Kawa ? 4500 euroIs van een vriend van mij, staat al 4 mnd te koop....
Ik was eerst verbaast .. maar Fazertje had je camera natuurlijk geleend.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:
20 juni zegt hier een mapje met de naam Zeelandmeet
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:58 schreef Youssef het volgende:
Leuk hoor, meer foto's is altijd beter![]()
![]()
Die achterste heeft nog knipperkoelkastenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:44 schreef Patrick281 het volgende:
Riet nog niet verteld van de grote Bandit wisseltruuc?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was eerst verbaast .. maar Fazertje had je camera natuurlijk geleend.![]()
Huiskamertjûh .. ook de motor van Fazertje klaar voor overnachten.
[afbeelding]
[..]
quote:
ik kijk naar 1400 * 1050 dus doe die andere maar meneerquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham:
Bandit wallpaper 1024 x 768.
Als 2048 x 1536 moet dan heb ik die ook nog.
[..]
Beemertje staat er nog steed hoor.
Laters.......
quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:37 schreef hicham het volgende:
ik kijk naar 1400 * 1050 dus doe die andere maar meneer
dat hoeft niet, we hebben een jaar-overzicht-topic Fok Motorclub [SC deel 131] Fok MC 2004quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:05 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn 150 topics, heb je die nog niet allemaal doorgespit dan.
Dat was de buurvrouw van Frans Bauer die allerlei foto's liet zien van Frans en van dr kleinkinderenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:44 schreef Patrick281 het volgende:
.. en je had helemaal niet verteld dat je sjans had?
[afbeelding]
Wat een succes die 2 fietsen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met mijn 1e ZXR nog op de eerste meetsen pepijns bimota.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat was de buurvrouw van Frans Bauer die allerlei foto's liet zien van Frans en van dr kleinkinderen
Ik: "o ja joh, ja? meent u dat nou ne? Echt waar?"
HP motoren, aaah niet doen. De meesten motoren hebben daar allemaal in de kreukels gelegen volgens mij. Ik hoorde het ook al van iemand anders, die had daar een Mille gezien, helemaal naar de klote. ff later staat dat ding gewoon te koop als in nieuwstaatquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zie je dat bedoel ik nouCheck die achterkant lelijk zijn dan, veel te dun, zo breekbaar ziet het eruit boven dat achterwiel. Kan het echt niet mooi vinden
op een foto dan he
![]()
[afbeelding]
1995, ¤23950, 35k km, bovaggarantie? Wat zegt dat, bovag?
Mijne 2 winters en nummer 13 geloof ik .. zegt genoeg.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idden toch, het blijft mijn 1e motor
die de winter heeft doorgebracht in mijn huiskamer
quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
euhh...ik had alleenmaar last van 1 boutje
zoiets heb ik tijdens mijn zoektocht ook gelezen op MFquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:48 schreef Romius het volgende:
HP motoren, aaah niet doen. De meesten motoren hebben daar allemaal in de kreukels gelegen volgens mij. Ik hoorde het ook al van iemand anders, die had daar een Mille gezien, helemaal naar de klote. ff later staat dat ding gewoon te koop als in nieuwstaat![]()
die wisten het wel vuilequote:Op woensdag 12 januari 2005 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
En je mag blij zijn dat je nooit olie op je achterwiel gekregen hebt.
![]()
Als die vorige eigenaar het wist stond het gelijk aan een poging tot moord.![]()
![]()
Hmm..quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:48 schreef Romius het volgende:
[..]
HP motoren, aaah niet doen. De meesten motoren hebben daar allemaal in de kreukels gelegen volgens mij. Ik hoorde het ook al van iemand anders, die had daar een Mille gezien, helemaal naar de klote. ff later staat dat ding gewoon te koop als in nieuwstaat![]()
Als je die grote geeft kan ik hem resizenquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Apart figuur .. hij heeft weer een tussenresolutie.
![]()
![]()
Maar het plaatje ligt thuis, en je krijgt vast wel een hoop pics van Riet op DVD ofzo.![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
dat hoeft niet, we hebben een jaar-overzicht-topic Fok Motorclub [SC deel 131] Fok MC 2004met mijn 1e ZXR nog op de eerste meets
en pepijns bimota.
foto's van de laatste meet ontbreken daar nog Fok Motorclub [SC deel 138] Fok MC feliciteert Rausdouwer!!
quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat was de buurvrouw van Frans Bauer die allerlei foto's liet zien van Frans en van dr kleinkinderen
Ik: "o ja joh, ja? meent u dat nou ne? Echt waar?"
Nee, een heel serieus en belangrijk probleem voor iemand die in Nederland woont.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn fietsje rijdt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, herken er bijna niks in vergeleken met de oude, 140km/h op de snelweg merk je niet eens... lijkt net 80km/h, zowel qua windgeruis als stabiliteit. Hij lijkt ook zeker 50kg lichter, zo scherp stuurtieEn verder ist een naaimachientje zo lekker en soepel loopt ie
waarom moeten wij die?quote:Originele full size foto's op aanvraag
krijg je he met een zwartequote:Op woensdag 12 januari 2005 16:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt ook veel bekijks ermee merkte ikBij het stoplicht enzo
WaNt DiE iZ RoOd...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Thanks! Ben ook nog nooit zo blij geweest![]()
Lol, de naked ziet er sneller uit?
Hee Hicham, ik ga zo ff een eindje met je motor rijden![]()
Naar mn pa's werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |