Kawa's horen groen te zijn.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:37 schreef Youssef het volgende:
Wat boeit mij die bandit, doe mij maar deze incl. bulletcam
[afbeelding]
Weet iemand wat de gangbare prijs ongeveer is. Ik heb nu wel gezegd 4000, maar er zijn uitschieters naar boven en naar beneden. Ik vind de lichtgroenige kawa's denk ik niet zo mooi. Maar ik heb wel al een aantal mensen gemailed
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en een duc? Ducati 600 SS Carenata 25KW 4.490,-
[afbeelding]
Heel mooi, maar een beetje zwaar en weinig vermogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
I rest my case.....
[afbeelding]
Ooit MOET ie er komen![]()
hij blijft mooi jaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
I rest my case.....
[afbeelding]
Ooit MOET ie er komen![]()
[blaat]late reactie maar fok was gister dood{/blaat]quote:Op maandag 10 januari 2005 15:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar op zo'n ding moet je toch wel een harnas o.i.d. dragen?
[..]
Tja als je net naar motortjes kijkt dan is het misschien even wennen in het begin.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:37 schreef Youssef het volgende:
Ik vind de lichtgroenige kawa's denk ik niet zo mooi. Maar ik heb wel al een aantal mensen gemailed
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Had ik al gezegd dat die Bandit van mij op BT014 voor en BT020 achter staat![]()
Tja... apart geval, maar Ducati = no go voor mijquote:
Jij leest het nu tochquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:En dan alleen in een topic zitten met 2 newbe's.
![]()
Gewicht valt best tegen....200 kilo droog fabrieksopgave .. dus beetje zwaar voor een supersport he.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja als je net naar motortjes kijkt dan is het misschien even wennen in het begin.
Maar hoe langer je kijkt, rijdt en ervaring opdoet .. op een gegeven moment zie je in dat een Kwak groen behoort te zijn.
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:01 schreef Youp het volgende:
[blaat]late reactie maar fok was gister dood{/blaat]
neuh hoormaar meestal trek ik wel ff een motorjas aan
in mn t-shirtje rijden durf ik niet met dat ding
(althans niet als ik een beetje gas ga geven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |