Mee eens. Leuk gedaan.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:26 schreef Steve-O het volgende:
Leuk lijstje.
zitten alleen wat vautjes in.
Ja, uiteraard vind ik dat vreemd. Het hele jaar loop ik te trollen en dan word ik nu afgescheept met een 2de plaats. Ik had de eerste moeten hebben !quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, uiteraard vind ik dat vreemd. Het hele jaar loop ik te trollen en dan word ik nu afgescheept met een 2de plaats. Ik had de eerste moeten hebben !
Geintje
Waan je geen illusies. Ik was aan het dollenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:36 schreef Tokay het volgende:
Brennie, bedankt voor het opzetten en uitwerken van dit alles!
You are da bomb!
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:
bedankt voor de moeite Brennie
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:43 schreef Intxaurraga het volgende:
2e. Tof. Ik had niet verwacht dat ik nog een ereplaats zou hebben.
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:23 schreef Brennie het volgende:
Meest integere user:
De grote winnaars met maarliefst 4 stemmen zijn geworden:
Johnny Knoxville
![]()
Shmoopy
![]()
Golfer
![]()
Nr:2 Karboenkeltje
Nr:2 Milagro
Nr:2 Nikky
( 3 stemmen)
*Geen 3e plaats.
Ik lig tussen 2 mannen, dude.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..],
,
. Wel een eer dat ik boven deze twee grootheden mag staan.
.
Wanneer komt de knockout-ronde om de winnaar te bepalenquote:Op maandag 10 januari 2005 00:53 schreef shmoopy het volgende:
Ik lig tussen 2 mannen, dude.
Tnx iedereen.
De all-round interessantste user om te volgen op Fok!:
De grote winnaar met maarliefst 9 stemmen is geworden:
Arcee
![]()
Ik viel ook bijna van mijn stoel tijdens het tellen.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:08 schreef kastanova het volgende:
Goh, ik ben de leukste relschopper, meest aandachtsgeile user en beste discussievoerder...
+ 10 Verrassend.
ONZ mod zelfs tegenwoordigquote:Op maandag 10 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
Ik ken heel die kroepoek niet. Zeker onzin user ?
Meest ondergewaardeerde user:
De grote winnaar met maarliefst 7 stemmen is geworden:
Xlarge
![]()
Nr:2 Murray 3 stemmen
ik ook nietquote:Op maandag 10 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2005 01:25 schreef Dirkh het volgende:
Wat een werk![]()
De uitslag staat me niet aan overigens.
Hoi geloofwaardigste user!quote:Op maandag 10 januari 2005 01:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook niet
Onzin user en dan de award voor de meeste kwaliteitsposts
Wat een werk, Brennie, hoedje, hoor!
en natuurlijk gefeliciteerd winnaars
quote:Op maandag 10 januari 2005 01:32 schreef tong80 het volgende:
Na ULX, Koekepan en Mike vind ik Kroepoek toch een matige overall winnaar.
Nee hoor, ik was vorig jaar ook al tweede.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:48 schreef cultheld het volgende:
Ik ben twee keer derde geworden, dat schept mogelijkheden voor volgend jaar
Dat telt eigenlijk niet, want de meeste mensen hebben daar met "geen" op geantwoordquote:Op maandag 10 januari 2005 01:53 schreef Scandalous het volgende:
Leukste Fok! babe![]()
Bedankt voor de 16 stemmen dan maar![]()
Niet mierenneuken, laat me nou even genieten van mijn momentquote:Op maandag 10 januari 2005 01:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat telt eigenlijk niet, want de meeste mensen hebben daar met "geen" op geantwoord![]()
Dat lukt je nooit.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:11 schreef Insomaniac het volgende:
Als het me lukt om Yvonne en Croupouque uit te schakelen, ben ik de populairste user van dit forum! Muhahahaha!
Vind jou meestal ook wel goed hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 02:11 schreef speknek het volgende:
Lief dat ik in de nominaties van intelligentste users sta.. Maar de glans gaat er wel enigszins vanaf doordat SCH en Kastanova de beste discussievoerders zijn genoemd.
Misschien dat je ideeën over het voeren van een goede discussie nu dan eindelijk ietwat realistischer wordenquote:Op maandag 10 januari 2005 02:11 schreef speknek het volgende:
Lief dat ik in de nominaties van intelligentste users sta.. Maar de glans gaat er wel enigszins vanaf doordat SCH en Kastanova de beste discussievoerders zijn genoemd.
Wat je poneert is een authoritair argument en wordt in contemporaire epistemologie als foutief gekenmerkt, het is in feite middeleeuws denken waar het ipse dixit, hij heeft het gezegd, gebruikt werd om Aristoteles'...quote:Op maandag 10 januari 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
Misschien dat je ideeën over het voeren van een goede discussie nu dan eindelijk ietwat realistischer worden.
Of, om de legendarische Kishore Kumar maar eens te quoten : "The whole world is crazy; not me."
Difterie is dan weer net iets te vergezocht, maar je bent op de goede weg, mijn pupilquote:Op maandag 10 januari 2005 02:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat je poneert is een authoritair argument en wordt in contemporaire epistemologie als foutief gekenmerkt, het is in feite middeleeuws denken waar het ipse dixit, hij heeft het gezegd, gebruikt werd om Aristoteles'...
Eet stront en krijg een bijna fatale difterie aanval, lul.
Zoiets?
Wel een beetje netjes houden hoor jongensquote:Op maandag 10 januari 2005 02:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Difterie is dan weer net iets te vergezocht, maar je bent op de goede weg, mijn pupil.
Are you tokkie to me?quote:Op maandag 10 januari 2005 02:37 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Wel een beetje netjes houden hoor jongens![]()
goor doe je op onzin
quote:Op maandag 10 januari 2005 02:44 schreef Xebrozius het volgende:.
Meest overgewaardeerde user.
Cool, alleen moet je toch bekend of zelfspopulair
zijn, eer mensen weten waarom je overgewaardeerd wordt?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, enorm...
Vannacht zal ik er niet door in slaap komen.
quote:
De © in de frames staan op naam van mezelf.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je die zelf in elkaar geknutseld? Nee zeker.
De officiële R&P-smilie. Ga meteen maar mailen of 'ie in de FAQ mag.
quote:Op maandag 10 januari 2005 01:12 schreef Brennie het volgende:
Mijn vraag is of een mod zo vriendelijk wil zijn de fouten er later uit te halen. ( plus de naam Yeahinho even goed spellen! )
Alvast bedankt.
Als ik het doe, dan ook helemaal goed.
Heeeeej heb jij geen prijs gekregen voor de meest irritante kut-avatar ?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:27 schreef Stranger het volgende:
Een uitslag als deze doet me immer minder vertrouwen hebben in het beoordelingsvermogen van de gemiddelde fok!ker.
Awardwinnaars gefeliciteerd.
En dan niet eens op mezelf gestemdquote:Op maandag 10 januari 2005 00:23 schreef Brennie het volgende:
De vriendelijkste/ aardigste user:
De grote winnaar met maarliefst 8 stemmen is geworden:
Tokay
![]()
Nr:2 Brennie 7 stemmen
Nr:3 Yvonne
Nr:3 Nuongirl
( 3 stemmen)
Dat is toch niet geloofwaardig?quote:De meest trouwe user:
Nr:3 Stuart
Nr:3 Qyroz
Nee, maar ik wel. En dat kun je van me aannemen want ik ben tevens integer.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2005 11:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nee, maar ik wel. En dat kun je van me aannemen want ik ben tevens integer.
ik ben kei jaloers op jou!quote:Op maandag 10 januari 2005 12:46 schreef Croupouque het volgende:
Het is toch wel vreemd.
Win je zoveel awards, maar gaat de prijs voor meest overgewaardeerde user aan je neus voorbij.
Jij houd dan ook van het voeren van goede discussies.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
Ik had nog nooit van croupouqe gehoord. Ik kom nooit in ONZ.
Ik dacht al ben ik nu gek ofzo. Maar zelfs tong80 kent hem niet, dus dat stemt mij gerust.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:07 schreef Brennie het volgende:
kan er niet tegen dat ze er staan.
Het stoort me nml behoorlijk.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:02 schreef BrauN het volgende:
Ik geloof dat mijn naam ontbreekt. Ik had me ingeschreven voor de categorie 'FOK! Babe', maar mijn inschrijving is denk ik verloren gegaan.
Ook nog ergens 2e en 3e, leuk hoor.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:23 schreef Brennie het volgende:
Eindelijk is het dan zover.... de uitreiking van de USERawards!
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts:
De grote winnaar met maarliefst 7 stemmen is geworden:
Methodmitch
![]()
Nr:2 The_General 6 stemmen
Nr:3 Arcee 4 stemmen
Tongue in cheek..........quote:
Er zijn nog een paar namen schandalig verkeerd geschreven.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook nog ergens 2e en 3e, leuk hoor.
Ook hier is mijn username echter zonder t!
Alle andere winnaars, ook van harte!
Dank je Tong80. Ik vind het eigenlijk ook wel - denk dat vooral de lurkers in NWS en POL op me gestemd hebben, degenen die allang zijn afgehaakt met het zelf posten daar. Wel begrijpelijk trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:24 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er al andere categorieen?
Categorie: User met minste gevoel voor realiteit.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je Tong80. Ik vind het eigenlijk ook wel - denk dat vooral de lurkers in NWS en POL op me gestemd hebben, degenen die allang zijn afgehaakt met het zelf posten daar. Wel begrijpelijk trouwens.
Ben je wéér overgeslagen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:28 schreef Tarak het volgende:
Beste discussievoerder: SCH
Meest intelligente user: Ryan3![]()
![]()
In hun dromen dan.........
Hebben ze middels klonen op zichzelf gestemd of zo......
Nee, ik lees wat beide users posten.quote:
Dat jij het niet kan hebben verbaast me niks - moet best moeilijk voor je zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:23 schreef milagro het volgende:
Wel schattig, SCH, dat je het zo dodelijk serieus neemt : "ik denk dat vooral de lurkers in NWS en POL op me gestemd hebben " ......
Ja, SCH , alle negen![]()
![]()
![]()
Nou idd, vre-se-lijk, ik zit er zo meequote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat jij het niet kan hebben verbaast me niks - moet best moeilijk voor je zijn![]()
quote:
Als je je er beter door voelt, ik heb wel op je gestemd voor meest overgewaardeerde userquote:Op maandag 10 januari 2005 12:46 schreef Croupouque het volgende:
Het is toch wel vreemd.
Win je zoveel awards, maar gaat de prijs voor meest overgewaardeerde user aan je neus voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |