Jij houd dan ook van het voeren van goede discussies.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
Ik had nog nooit van croupouqe gehoord. Ik kom nooit in ONZ.
Ik dacht al ben ik nu gek ofzo. Maar zelfs tong80 kent hem niet, dus dat stemt mij gerust.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
Ik ken heel die kroepoek niet. Zeker onzin user ?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:07 schreef Brennie het volgende:
kan er niet tegen dat ze er staan.
Het stoort me nml behoorlijk.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:02 schreef BrauN het volgende:
Ik geloof dat mijn naam ontbreekt. Ik had me ingeschreven voor de categorie 'FOK! Babe', maar mijn inschrijving is denk ik verloren gegaan.
Ook nog ergens 2e en 3e, leuk hoor.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:23 schreef Brennie het volgende:
Eindelijk is het dan zover.... de uitreiking van de USERawards!
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts:
De grote winnaar met maarliefst 7 stemmen is geworden:
Methodmitch
![]()
Nr:2 The_General 6 stemmen
Nr:3 Arcee 4 stemmen
Tongue in cheek..........quote:
Er zijn nog een paar namen schandalig verkeerd geschreven.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook nog ergens 2e en 3e, leuk hoor.
Ook hier is mijn username echter zonder t!
Alle andere winnaars, ook van harte!
Dank je Tong80. Ik vind het eigenlijk ook wel - denk dat vooral de lurkers in NWS en POL op me gestemd hebben, degenen die allang zijn afgehaakt met het zelf posten daar. Wel begrijpelijk trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:24 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er al andere categorieen?
Categorie: User met minste gevoel voor realiteit.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je Tong80. Ik vind het eigenlijk ook wel - denk dat vooral de lurkers in NWS en POL op me gestemd hebben, degenen die allang zijn afgehaakt met het zelf posten daar. Wel begrijpelijk trouwens.
Ben je wéér overgeslagen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:28 schreef Tarak het volgende:
Beste discussievoerder: SCH
Meest intelligente user: Ryan3![]()
![]()
In hun dromen dan.........
Hebben ze middels klonen op zichzelf gestemd of zo......
Nee, ik lees wat beide users posten.quote:
Dat jij het niet kan hebben verbaast me niks - moet best moeilijk voor je zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:23 schreef milagro het volgende:
Wel schattig, SCH, dat je het zo dodelijk serieus neemt : "ik denk dat vooral de lurkers in NWS en POL op me gestemd hebben " ......
Ja, SCH , alle negen![]()
![]()
![]()
Nou idd, vre-se-lijk, ik zit er zo meequote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat jij het niet kan hebben verbaast me niks - moet best moeilijk voor je zijn![]()
quote:
Als je je er beter door voelt, ik heb wel op je gestemd voor meest overgewaardeerde userquote:Op maandag 10 januari 2005 12:46 schreef Croupouque het volgende:
Het is toch wel vreemd.
Win je zoveel awards, maar gaat de prijs voor meest overgewaardeerde user aan je neus voorbij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |