Is het zo erg ?quote:Op zondag 9 januari 2005 21:57 schreef popolon het volgende:
tong doe is je best, dit is niet te lezen.
Ja het lijkt wel een verstrooide R&P post man!quote:Op zondag 9 januari 2005 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het zo erg ?
Ik dacht dat het wel meeviel
Ik denk dat het aan mij ligt darling, fotoloog begreep me ook al niet helemaal.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ik zal nog eens meer dan een one liner plaatsen.
Maar misschien ligt het aan jou Popolon.
God, dat is wel heel erg zegquote:Op zondag 9 januari 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Later toen Ellen van Langen Olympisch goud haalde op de spelen van Barcelona kreeg ze een brief van de sociale dienst op de deurmat, haar uitkering was stopgezet omdat ze 2 weken niet in Nederland was geweest en daarom geen sollicitaties had verstuurd.
En Steven (Stephan) Rooks was voor jouw tijd zekerquote:Op zondag 9 januari 2005 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
van der Castelen?
Speler van de Quick Boys ofzo?
Ik ken alleen een Castelen
Verder is het een erg rommelige post
Wanneer is dat?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Treffend stuk
Uiteraard MOET van Barneveld nu afgemaakt worden door een kleine dikke engelsman met een bochel welke zich The Power noemt.
Ok, deze Phil Taylor is in zijn bond een fenomeen, maar Barney is dat in de BDO.
Persoonlijk hoop ik gewoon op een mooie wedstrijd tussen deze twee grootmachten nu het EINDELIJK eens gebeurt. Persoonlijk hoop ik dat Barney wint, als Nederlander. Maar bovenal hoop ik op een mooie wedstrijd, waarbij beide weer eens tegenstand krijgen.
Phil Taylor en van Barneveld zijn wel weer toe aan een beetje spanning....
Begin Februariquote:Op zondag 9 januari 2005 22:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Ik heb ook begrepen dat er zoiets zou komen, heeft wel m'n aandacht.
Ik hoop dat Barney dan wint alhoewel ik Taylor toch iets hoger inschat.
Dude, zelfs de opmars van Lance Armstrong was voor mijn tijd...was pas op mijn 10de intensief de Tour de France gaan volgen...een kleine 6 jaar geleden dusquote:Op zondag 9 januari 2005 22:18 schreef StrayDog het volgende:
[..]
En Steven (Stephan) Rooks was voor jouw tijd zeker
I'm known as positivo.quote:
destijds was er geen goed systeem om sporters een inkomen te geven, dat is er nu wel al is t geen vetpot.quote:Later toen Ellen van Langen Olympisch goud haalde op de spelen van Barcelona kreeg ze een brief van de sociale dienst op de deurmat, haar uitkering was stopgezet omdat ze 2 weken niet in Nederland was geweest en daarom geen sollicitaties had verstuurd.
wielrennen is in Nederland nu eenmaal; groter dan zwemmen. Weinigen in Nederland weet de prestatie bvan Vannesa Atkinson op waarde te schatten omdat haar sport hier niets voorstelt. zo kunnen we wel ff doorgaan. Maar in de VS wordt Chad Hedrick ook niet gezien als een groot schaater terwijl wij allemaal die respect voor hem hebben.quote:Inge de Bruin, gewoon een boerin uit Barendrecht, wordt sterallures verweten waar ze in een ander land een standbeeld had gekregen na talloze Olympische medailles.
Hij wordt wel gezien als een groot schaatser maar niet gezien als de één van de beste sportmannen die er zijn.En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:30 schreef rubbereend het volgende:
. Maar in de VS wordt Chad Hedrick ook niet gezien als een groot schaater terwijl wij allemaal die respect voor hem hebben.
Ze hebben een paar jaar geleden al een keer tegenover elkaar gestaan. Ook als vertegenwoordigers van hun eigen bond. Toen won Taylor (volgens mij, moesten ze toen een uur spelen en daar kwam dan de winnaar uit) Barney mag deze keer van mij wel winnen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Treffend stuk
Uiteraard MOET van Barneveld nu afgemaakt worden door een kleine dikke engelsman met een bochel welke zich The Power noemt.
Ok, deze Phil Taylor is in zijn bond een fenomeen, maar Barney is dat in de BDO.
Persoonlijk hoop ik gewoon op een mooie wedstrijd tussen deze twee grootmachten nu het EINDELIJK eens gebeurt. Persoonlijk hoop ik dat Barney wint, als Nederlander. Maar bovenal hoop ik op een mooie wedstrijd, waarbij beide weer eens tegenstand krijgen.
Totdat iemand zonder helm van de Rocky Mountains afglijdt.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rodelen wordt in de VS ook niet echt gewaardeerd.
Viel me 100% mee in de zomer toen ik daar was.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Armstrong is voor de tweede keer op rij gekozen tot sportman van het jaar in the VS. Heeft niks met de sport te maken maar alles met zijn gevecht tegen kanker.
dan hoeven we Barney ook niet als grote sportheld te zien, als er iets klein is het wel darts.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wordt wel gezien als een groot schaatser maar niet gezien als de één van de beste sportmannen die er zijn.En terecht natuurlijk.
Kleine sport waar wij toevallig de besten in zijn.Rodelen wordt in de VS ook niet echt gewaardeerd.
Kreeg net op MSN het verwijt van een mod dat het te kort is als sollicitatiequote:Op zondag 9 januari 2005 22:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Ga het niet helemaal lezen. Iemand als Joop Zoetemelk mag best een sportheld genoemd worden.
Dat is Barney toch ook niet, of wel?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hoeven we Barney ook niet als grote sportheld te zien, als er iets klein is het wel darts.
En idd in de VS kom je "als je een verhaal hebt" gewoon hoger in aanzien
Dat was inderdaad een 'tijd wedstrijd'.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben een paar jaar geleden al een keer tegenover elkaar gestaan. Ook als vertegenwoordigers van hun eigen bond. Toen won Taylor (volgens mij, moesten ze toen een uur spelen en daar kwam dan de winnaar uit) Barney mag deze keer van mij wel winnen.
volgens mij was de uitslag 21-10quote:Op zondag 9 januari 2005 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een 'tijd wedstrijd'.
En waarschijnlijk omdat hij zijn hoofd een keertje stoottequote:Op zondag 9 januari 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Greg Louganis de schoonspringer stond in de top 100 van de eeuw. Alleen maar omdat ie HIV geïnfecteerd is.
waarom niet?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En?
Nauwelijks serieus te nemen als wedstrijd.
Je over-onderschat me.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Verder mag je ook wel wat meer inhoudrijkere posts zoals deze maken hoor tong80...want 50% van al jouw posts zijn vrijwel altijd one-liners met een poging om leuk te zijn
Right, what about onze kickboksers!quote:Op maandag 10 januari 2005 04:16 schreef Barca het volgende:
We respecteren onze sporters niet, we doen niks om topsport te stimuleren ... Nederland is niet sport minded.
Eehm ik zou eens bij de OS in de medaillespiegel kijken en dan naar de plaats waar Nederland al 3 Olympische Spelen staat. Als je dat vergelijkt met een land als Belgie mogen we hier in Nederland echt blij zijn.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:16 schreef Barca het volgende:
We respecteren onze sporters niet, we doen niks om topsport te stimuleren ... Nederland is niet sport minded.
Dat is inderdaad een wedstrijd die ik ook heel graag zou willen zien......quote:Op zondag 9 januari 2005 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Treffend stuk
Dat is toch ook zo?quote:Op maandag 10 januari 2005 10:38 schreef The_Hives het volgende:
alsof barney een absolute held is en zijn prestatie ongekend zijn
Dat weten wij, maar anderen realiseren dat nietquote:
Dat denk ik juist wel als er een sport ondergewaardeerd word is het zwemmen wel. Ik weet niet of je die documantaire over Inge de Bruijn hebt gezien maar wat zei allemaal doet voor dat zwemmen. Ze is gewoon 3 jaar in Amerika geweest en elke dag zwemmen. En wanneer zenden wij het hier uit. Juist ja alleen met de Olympische Spelen. Wielrennen is er in de zomer bijna wekelijks op. En dan niet zoals bij zwemmen een half uurtje nee gewoon een paar uur achter elkaar. En ik denk wel dat Nederland beseft dat Boogerd en Dekker toppers zijn. Maar dat ze minder beseffen dat Pieter vd Hoogenband en Inge de Bruijn gewoon de beste van de wereld zijn, want dat zijn ze. En dat zijn Dekker en Boogerd niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:08 schreef Barca het volgende:
Een Inge de Bruijn is toch best camerageniek maar daarvoor is ook geen waardering. Er wordt geroepen dat er voor Leontien Zijlaard - van Moorsel zo veel waardering is maar dat valt tegen. Voor wielrennen is nauwelijks waardering. Presentaties van wielerploegen komen niet of nauwelijks op tv, wedstrijden worden niet of nauwelijks uitgezonden. Erik Dekker en Michael Boogerd zijn toppers maar in Nederland wordt dat nauwelijks beseft.
Sjongejonge 'van der Uiterhaage'quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:03 schreef tong80 het volgende:
Iemand de late aflevering van Studio Sport gezien gisteren ?
De Burgemeester van Blaricum :
'Oh dat wist ik niet, woont Jochem van der Uitherhaage in Blaricum ? Had ik dat maar geweten dan had ik wel een huldiging georganiseerd.'
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:03 schreef tong80 het volgende:
Iemand de late aflevering van Studio Sport gezien gisteren ?
De Burgemeester van Blaricum :
'Oh dat wist ik niet, woont Jochem van der Uitherhaage in Blaricum ? Had ik dat maar geweten dan had ik wel een huldiging georganiseerd.'
Remzz> Die documentaire die voor de spelen werd uitgezonden? Ja, die heb ik zelfs op video. Interview van Holland sport helaas niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat denk ik juist wel als er een sport ondergewaardeerd word is het zwemmen wel. Ik weet niet of je die documantaire over Inge de Bruijn hebt gezien maar wat zei allemaal doet voor dat zwemmen. Ze is gewoon 3 jaar in Amerika geweest en elke dag zwemmen. En wanneer zenden wij het hier uit. Juist ja alleen met de Olympische Spelen. Wielrennen is er in de zomer bijna wekelijks op. En dan niet zoals bij zwemmen een half uurtje nee gewoon een paar uur achter elkaar. En ik denk wel dat Nederland beseft dat Boogerd en Dekker toppers zijn. Maar dat ze minder beseffen dat Pieter vd Hoogenband en Inge de Bruijn gewoon de beste van de wereld zijn, want dat zijn ze. En dat zijn Dekker en Boogerd niet.
-->quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:40 schreef noplayer het volgende:
Leuk verhaaltje, hoeveel doelpunten heeft kluivert eigelijk gescoord voor het Nederlandse elftal?
Kluivert is Nederlands Topscorer aller tijden, 40 doelpuntenquote:Op woensdag 12 januari 2005 16:40 schreef noplayer het volgende:
Leuk verhaaltje, hoeveel doelpunten heeft kluivert eigelijk gescoord voor het Nederlandse elftal?
Nederland is een land van topsporters, Belgie niet, daar heb je volkomen gelijk in. Maar misschien net daardoor heeft Belgie wél "grote sporthelden" , sporters die om een of andere reden legendarisch werden/worden en die jaren na hun carriere nog op handen worden gedragen. Dat vind ik in Nederland toch niet echt terug.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm ik zou eens bij de OS in de medaillespiegel kijken en dan naar de plaats waar Nederland al 3 Olympische Spelen staat. Als je dat vergelijkt met een land als Belgie mogen we hier in Nederland echt blij zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |