red sox? Das toch niet van NYC, maar Boston? De aardsrivaal van NYC, verraderquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:54 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Is er in Chicago dan wat te beleven?
Oh, de kans dat ik in de zomer in NY of ergens anders in de VS ga werken wordt groter.Sollicitatiebrieven gestuurd naar Red Sox, Yankees, Mets, SD Padres, Columbia Uni en Cornell Medical Center NY. Binnen 2 uur kreeg ik al reacties. Red Sox:
let niet op de aanhef, die is genant![]()
[..]
Daarna ook al heel snel een reactie van Columbia University, dat ik mij even aan moest melden in hun systeem. Ze zeiden iig niet dat het uitgesloten was vanwege het feit dat ik geen US citizen ben.![]()
kan je me trouwens nog iets meer vertellen over die opleiding tot lifeguard? Ben namelijk wel geintereseerd. Wat houdt het allemaal precies in enzo...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:43 schreef kepler het volgende:
Op mijn kamp was er ook een opleiding tot lifeguard ( a la baywatch), heb ik ook aan meegedaan supergaaf. Deze opleiding kan je ook vantevoren doen (week in LA geloof ik) en dan kan je lifeguard worden op een summercamp (betaald beter en is veel vraag naar).
In juli liggen de NFL, NBA en de NHL stil. MLB is dan volop bezig en is absoluut een aanrader. Je moet gewoon even kijken of de Yankees thuis spelen, anders kun je nog wel naar de Mets.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:44 schreef Tommilio het volgende:
Zoals het er nu uitziet moet alleen nog bevestigen gaat de reis naar NY en Miami maar ben zeker 4 dagen in NY. Nu heb ik wat stukken doorgelezen natuurlijk de startpost maar aantal dingen wou ik nog is navragen bij de vele NY-lovers
Ben er vanaf 12juli tot 17juli ongeveer bedoelde hiervoor dus 4 hele dagen maar kan nog iets veranderen.
Wil eigenlijk zowiezo een wedstrijd zien.....nfl.....nhl....nba....nbl......maakt niet uit eigenlijk welke sport alleen de roosters zijn nog niet bekend omdat natuurlijk de seizoenen nog bezig zijn en het nieuwe nog niet. Vroeg me af welke sporten in de zomer wel gespeeld worden nog en of het dus eventueel mogelijk zou zijn lijkt mij in elk geval super om zoiets te zien.
Tweede vraagje en laatste voor op dit moment: Stappen uitgaanzie maar twee linkjes iemand die hier iets meer kan vertellen over zijn ervaringen en does and dont's
Alvast bedankt
Sorryquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:37 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
red sox? Das toch niet van NYC, maar Boston? De aardsrivaal van NYC, verrader
[off topic] Tja, je moet natuurlijk kunnen zwemmen. Je moet als eerst 500 meter zwemmen, en als je dat haalt mag je verder met de opleiding. Je krijgt EHBO les, hoe je moet handelen in noodsituaties. Het is geen zware kost dat EHBO, meer de simpele dingen. Daarnaast krijg je ook CPR (wat je op een pop moet oefenen), dit is het zelfde als in NL. En natuurlijk het reddingszwemmen zelf. Je leert hoe je in het water moet springen (hoofd boven water houden, om het slachtoffer niet uit het oog te verliezen), hoe je het zwembad in de gaten moet houden (scannen), omgaan met je collega's. Ook natuurlijk het redden van mensen in het water, wat de aanwijzingen zijn dat iemand in nood verkeerd (3 stadia: paniek met schreeuwen, geen adem meer om te schreeuwen, bewusteloos), iemand uit het water halen met nekletsel.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:11 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kan je me trouwens nog iets meer vertellen over die opleiding tot lifeguard? Ben namelijk wel geintereseerd. Wat houdt het allemaal precies in enzo...
Ik kan minimaal iets van 430 dollar per week verdienen tot ongeveer 550, afhankelijk van wat voor type clerk ik kan worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:39 schreef komrad het volgende:
@Jeroenus, what's the deal you get at columbia?
BTW je gaat naar de yankees of je gaat niet!
Dit kreeg ik terug op die vraag:quote:Thank you very much for your fast reply. I tried to fill the master application but since I'm a non US citizen, I have difficulties completing the application. I have to fill in a state, zipcode and a valid phonenumber but I don't have one. Is there a alternative master application for non US citizens?
Ik heb inmiddels weer iets terug gestuurd. Dat ik geldig kan werken gedurende de zomer via dat J-1 visum. Dat had ik ook in mijn brief gezet maar ik denk dat ze die niet hebben gelezen en gewoon maar gelijk hebben gezegd dat ik me via die application moet aanmelden.quote:Hello,
No, there is only one standard master application. As required by
federal law, you must be currently eligible to work in the United States
to be considered for a position.
Regards,
Columbia Morningside Jobs
Precies, misschien in het derde jaar op uitwisseling daar. Dan een keer op stage en daarna permanent werken.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:58 schreef BrauN het volgende:
Heftig, Jeroenus! Zou ik ook wel willen, zo'n job op een grote universiteit.
Misschien kun je jezelf zelfs al een beetje 'inlikken' daaro, zodat je later je masters daar mag gaan doen.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:53 schreef komrad het volgende:
Copycat, als je probeer mensen jaloers te maken, lukt je dat aardig
Haha, een goede vriend van mij wil ook al 'crashen at my place' mits het doorgaat ofcoursequote:Op donderdag 20 januari 2005 14:54 schreef komrad het volgende:
Kan ik vast je adres noteren als vast vakantieadres dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |