quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:53 schreef komrad het volgende:
Het modale inkomen in USA is sowieso een stuk hoger dan hier, ik denk $40000 of zo, maar dat is gok hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:04 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik kwam aan toen die conferentie op zijn einde liep. De eerste dag superveel politie en de andere dag toch minder of minder zichtbaar
toevallig hier ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:43 schreef mindwar het volgende:
Empire
Central Park
Ground Zero (+ het kerkje erbij)
Time square (we sliepen in het amsterdam hotel)
42nd street/ Broadway
Vrijheidsbeeld
Ellis Island Immigration Museum (wauw)
en 2 maal naar RENT! (mijn absoluut favoriete musical)
EN natuurlijk hoe kan het anders
Mac, Pizzahut, subway enz....
en ja weing verwachten?
was al zo ondersteboven van San F.. dat ik eigelijk vooral het touristise verwachtte in NY... En natuurlijk omdat ik een Nationaal Parken mens ben![]()
Ah, ok... Naja, het kon/kan van alles zijn, aangezien dit: "Heb je trouwens die wandschildering vlabij MSQ ook gezien" wel een erg vage omschrijving isquote:Ik bedoel niet die reclame van levi's hoor matthijst
Is er in Chicago dan wat te beleven?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:58 schreef komrad het volgende:
Ik moet ook zelf betalen en ben werkzoekend op het moment.
Ben al 2x in NYC geweest dus misschien ga ik nu wel voor chicago of een rondreis door VS en canada. Maar ik ga zeker nog een paar keer naar NYC
Daarna ook al heel snel een reactie van Columbia University, dat ik mij even aan moest melden in hun systeem. Ze zeiden iig niet dat het uitgesloten was vanwege het feit dat ik geen US citizen ben.quote:Dear Ms. Verleun:
Thank you so much for writing to us here at the Boston Red Sox.
We do offer limited positions, subject to availability, within the
organization and would be thrilled to receive your application again
this year. Please send your complete resume
to:
4 Yawkey Way
Boston, MA
02215
Attn: Michelle Julian
We will contact you if a space becomes available for the 2005
season. Best of luck!
Pffff, grappig: "ken je die ene tramhalte bij het Centraal Station in Amsterdam? Hij zit er echt dicht bij, dus als je hem hebt gezien weet je wel welke ik bedoelquote:ja maar het is er echt vlakbij en hij is zo groot dat je als je het gezien hebt echt wel weet wat ik bedoel
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:23 schreef matthijst het volgende:
Hey mindwar, cool dat dat de site van je ouders is. Heb er erg veel info vandaan voor mn aankomende vakantie.... "Ken" die site via het Amerika.pagina prikbord. Toch wel één van de, zo niet DE beste site met info over de Nationale Parken![]()
Ah, ze hebben die Levi's dus ondertussen overgeschilderd.quote:@matthijst, check foto, moeilijk te missen niet?
Is geen collega, maar mijn beste vriend. Dus... helaas...quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:28 schreef komrad het volgende:
@copycat, heb je je collega al geditched ten faveure van een van de echte NY fans hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |