Volgens mij wordt dit gewoon de Ludo en Janine verhallijn maar dan met Charlie en Nickquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zekers komen ze terug !!
en dan samen met Nick Junior
Nee !!quote:Op zondag 16 januari 2005 10:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit gewoon de Ludo en Janine verhallijn maar dan met Charlie en Nick![]()
't lijkt er verdacht veel op.... daarom is 't ook zo godvergeten saai.......quote:Op zondag 16 januari 2005 10:12 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij wordt dit gewoon de Ludo en Janine verhallijn maar dan met Charlie en Nick![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 10:10 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de hele week gemist
Wie kan me vertellen wat er is gebeurd?
Zijn Bing en Dorothea alweer vertrokken? 't Liefst dood
Is Dennis al dood?
Heeft Ludo al iemand de taak gegeven tot moorden
Heeft Isabella der vader al in de fik gestoken??
In begin was ze echt super leuk maar nu ze steeds vaker ziet erger me ik steeds meer aan haar. Niet dat ik die rol niet meer leuk vind dat niet ik vind de rol nog steeds superleuk en grappig. Maar niert meer zo als toen ze der in kwam. Maar ze doet het wel goed en ze mag zeker nog wen een tijdje blijven.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 16 januari 2005 14:51 schreef Dizer het volgende:
Dorothea en Bing zijn alles behalve leuk. Ze zijn irritant. En dat hele gebeuren van blijven pitten en onderduiken bij Laura hebben we ook al 100000x gehad
Ze duiken er helemaal niet onder, maargoed Laura's huis altijd een soort onderkomen geweest voor vrienden van de bewoners: Karin, Jef, John, Dian, Peter, Annette, Silvia, Roos en de andere helft die ik nu vergeetquote:Op zondag 16 januari 2005 14:51 schreef Dizer het volgende:
Dorothea en Bing zijn alles behalve leuk. Ze zijn irritant. En dat hele gebeuren van blijven pitten en onderduiken bij Laura hebben we ook al 100000x gehad
Gewoon heel Meerdijk heeft er gewoond.En het is eigenlijk Roberts maar dat terzijde.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze duiken er helemaal niet onder, maargoed Laura's huis altijd een soort onderkomen geweest voor vrienden van de bewoners: Karin, Jef, John, Dian, Peter, Annette, Silvia, Roos en de andere helft die ik nu vergeet
Het huis van Barbara ook.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gewoon heel Meerdijk heeft er gewoond.En het is eigenlijk Roberts maar dat terzijde.![]()
Oh, maar toen heb ik het niet gezien. Is hij al gerevalideerd?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow de donderdag en vrijdag ook al hoor.
DAt vroeg ik mij toen ook af. Toen zei me zus ja allang, vorige jaar al.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, maar toen heb ik het niet gezien. Is hij al gerevalideerd?
Ik denk Charlie en Nick.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:11 schreef digispeed het volgende:
Martine belandt volgende week weer in het gevang. Maar heb het idee dat ze haar niet onschuldig vast laten gaan zitten. Ik denk dat ze de cliff heeft eind van dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |