Niet zo slim van jequote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
\
aaah gossie
meen je dat nou echt
had het nioet ged8![]()
Doe mij en de rest hier een lol en kap gewoon!quote:
Rustig maar hoor!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doe mij en de rest hier een lol en kap gewoon!![]()
Mooi zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Rustig maar hoor!!
Ben al aan het afkicken.
Zekers komen ze terug !!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:29 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen...
..maar zullen we niet meer gaan zeiken hierover maar het bv gaan hebben over..Charlie
Denken jullie dat ze weg gaat of niet?
Wat een stomme vraag
Volgens mij krijgen we nog veel gezeur rond Nick en haar!!, maar volgens mij komen ze toch wel weer bij elkaar terug!![]()
Jaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zekers komen ze terug !!
en dan samen met Nick Junior
Charlie Junior bedoel jequote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zekers komen ze terug !!
en dan samen met Nick Junior
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:56 schreef pberends het volgende:
Hopelijk duurt het opvoeden van Charlie Junior niet net zoals bij Charlie 35 jaar
Ik ben ook totaal geen meisje Schrama fan meer.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een kut hoer die Inge Schaamhaar trouwens gezeik over haar kont en dreigen met een advocaat net of ze een super ster is ofzo oprotten met dat wijf .
Vond ik ook het hoogtepunt van het seizoenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:11 schreef suus21 het volgende:
hoogtepunt was de twee afleveringen met het gemaskerd bal nu is het weer enorm saai en voorspelbaar bah, maar ik kijk toch elke dag.....
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:33 schreef DaMart het volgende:
Goh, da's al de 2e Suzanne die een hoer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |