quote:389 c.i. V-8 4V Carburetor
C.R. 10.75:1
Horsepower 325@4800
Torque 428@3200
quote:Robbie - Self-improvement is masturbation. Self-destruction might be the answer. zegt:
jij mag de volgende maken
Robbie - Self-improvement is masturbation. Self-destruction might be the answer. zegt:
waar blijft de sc?
Anneke zegt:
ik ga hem niet maken...
Robbie - Self-improvement is masturbation. Self-destruction might be the answer. zegt:
jawel
jij hebt er de afgelopen 2dgn, 4 volgespamt, dus deze is voor jou
Anneke zegt:
je hebt mazzel, TF was je voor
* Youp die de tv aanzaptquote:Op zondag 9 januari 2005 19:23 schreef Hugster het volgende:
RTL 5 5th Gear is nu oké!!
Jay Kay's autocollectie en verblijven op het Ascari resort
ene youp, hij heeft ook een 1602
Onthoud dit goed: Als Hugster iets post over een programma is t 9 v/d 10 x al (bijna) afgelopenquote:
doe ze me maar allebeiquote:Op zondag 9 januari 2005 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een proletenbakDoe mij maar die Vanquish
dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 9 januari 2005 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onthoud dit goed: Als Hugster iets post over een programma is t 9 v/d 10 x al (bijna) afgelopen
Nu afgelopenquote:
quote:
Ja okee dan verpats ik die GTO wel. Misschien dat ik dan extra matten voor de achterbank van m'n Vanquish kan kopenquote:
oh als je er 200 euro voor hoopt te vangen geef je me maar een belletje hequote:Op zondag 9 januari 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee dan verpats ik die GTO wel. Misschien dat ik dan extra matten voor de achterbank van m'n Vanquish kan kopen
Je vergeet z'n AM DB5 en DB4, 2002 TII, 2002 Turbo, G55 AMG, 360 Spider, Enzo, Mercedes Pullman en dit is nog niet alles.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nu afgelopen
wat ik zo snel ff zag staan is: Miura, RR Phantom, 300SL covertible, 550 Maranello, Audio RS6, BMW 1602, Fiat 500 Abarth, oude RR (iets met park huppeldepup), oude speciale Masarati (met enorme chrome grille)![]()
Mulliner Park Ward?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:29 schreef Hugster het volgende:
oude RR (iets met park huppeldepup)
En z'n karts op z'n nieuwe kartbaan omdat hij z'n rijbewijs weer eens kwijt isquote:Op zondag 9 januari 2005 19:30 schreef Hugster het volgende:
Ferrari Enzo bij de dealer voor nieuwe achterbanden ook
en een zooi duin buggy's en quats voor op z'n eigen circuit.
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vergeet z'n AM DB5 en DB4, 2002 TII, 2002 Turbo, G55 AMG, 360 Spider, Enzo, Mercedes Pullman en dit is nog niet alles.
350 wil ikquote:Op zondag 9 januari 2005 19:31 schreef Youp het volgende:
[..]
oh als je er 200 euro voor hoopt te vangen geef je me maar een belletje hedan geef ik je dr wel 300 voor...
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 19:40 schreef BazzoS het volgende:
youp, je hebt toch die 2002 turbo ook op je msn in dat hokje staan?
graagquote:Op zondag 9 januari 2005 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
350 wil ikEn een krat bier
En je moet m dan wel zelf komen halen
*zekere voor t onzekere neemtquote:Op zondag 9 januari 2005 19:42 schreef Youp het volgende:
[..]
graagje kan ook 2 kratten hebben hoor
als we de maar gezamelijk op gaan zuipen
weer een best off...quote:Op zondag 9 januari 2005 19:47 schreef BazzoS het volgende:
is er straks nog TopGear eigenlijk? of is er darten ofzo op?
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1564686&tab=1quote:Op zondag 9 januari 2005 19:51 schreef Fwnk het volgende:
Snake eyes? vertel!
T seizoen is al weer 2wkn afgelopenquote:
heb je een divx codec?quote:Op zondag 9 januari 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg die maria.avi van youp trouwens niet open
Ik wordt spuugmisselijk van al die codecsquote:
installeer media player classic met de quicktime, real, xvid en divx codec en je hebt nooit nergens meer last van...quote:Op zondag 9 januari 2005 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wordt spuugmisselijk van al die codecsik heb Winamp, Quicktime en Windoos Media Player. En dat moet maar genoeg zijn
Neequote:Op zondag 9 januari 2005 20:22 schreef Youp het volgende:
[..]
installeer media player classic met de quicktime, real, xvid en divx codec en je hebt nooit nergens meer last van...
btw kijk jij nooit films ofzo op je pc dat je geeneens divx hebt?
Ja dat klote kut forum is zo klote kut traag dat ik klote kut pas 5 minuten later kan klote kut reagerenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat klote kut forum is zo klote kut traag dat ik klote kut pas 5 minuten later kan klote kut reageren![]()
![]()
Klote kut
Forget it...quote:
Ik kan me nog een SC van een paar weken geleden herinneren toen TF en ik bezig waren...quote:
ik ookquote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan me nog een SC van een paar weken geleden herinneren toen TF en ik bezig waren...
ik nietquote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan me nog een SC van een paar weken geleden herinneren toen TF en ik bezig waren...
Bezig? Uh-uhquote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
nou dat ging zo'n beetje van kut hier en doe normaal daar en achterlijke zus en debiel zo etc.quote:
johquote:Op zondag 9 januari 2005 21:07 schreef Youp het volgende:
[..]
nou dat ging zo'n beetje van kut hier en doe normaal daar en achterlijke zus en debiel zo etc.
quote:
Je hebt een zus he, dan moet je de traditie volgen, en dus een foto van haar posten, of via de mail aan de harde kern verspreidenquote:
ja..! mee eens isquote:Op zondag 9 januari 2005 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt een zus he, dan moet je de traditie volgen, en dus een foto van haar posten, of via de mail aan de harde kern verspreiden
ok dat is wel heel weird... bier onder de douche..? bier tijdens de film ok.. bier als ontbijt ok... bier bij het avondeten ok... bier bij het stappen ok... bier voor de sex ok.. bier na de sex ok... maar bier onder de douche?quote:
leuk koppel (voor een brommert) erg leuk geluid, het zijn gewoon honda blokjes trouwens, hier kan je een 100cc malossi 4klepper cilinder + kop voor krijgen, ook erg leuk. verder vinden ze hoge toeren draaien niet leuk, dus nooit zoals op een 2taktje doortrekken todat het niet meer verder gaat en vervolgens op die snelheid blijven rijden. verder schijnen de blokjes erg betrouwbaar te zijn en vooral.. ZUINIGquote:Op zondag 9 januari 2005 21:34 schreef Geqxon het volgende:
Even een korte vraag tussendoor: Iemand bekend met 4takt Jincheng motorblokjes? Ik ben nl. van plan een Jincheng PBR (50cc) te kopen, maar vraag me af of dat wel goed rijdt
n00bquote:Op zondag 9 januari 2005 21:38 schreef BazzoS het volgende:
geen ervaring meewat ik wel een grappig fietsje vind is een Suzuki Streetmagic
daar heb ik btw ook geen ervaring mee
aanstelleritis, allemaalquote:Op zondag 9 januari 2005 21:46 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat slapen...
Nu al?? Ja, nu al... Heb nog wat van vannacht in te halen...
een stang tussen het balhoofd en het frame onder het zadel?quote:Op zondag 9 januari 2005 21:45 schreef Hugster het volgende:
In Maastricht is de Peugeot Fox helemaal hip zag ikkansloos
Net als in frankrijk, met zo's stangetje ertussen
had ik toch ook op mn 'vespa'quote:Op zondag 9 januari 2005 21:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
een stang tussen het balhoofd en het frame onder het zadel?
Zoja, dan heeft het wel degelijk nut om de torsiestijfheid te verbeteren
scootersquote:Op zondag 9 januari 2005 21:55 schreef Hugster het volgende:
weet ik, alleen hier rijd iedereen op runners enzo en dan kom je daar en dan zijn ze pizza brommers aan het tunen![]()
hier ook, kan me niet voorstellen als ze een pizzading gaan tunenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:55 schreef Hugster het volgende:
weet ik, alleen hier rijd iedereen op runners enzo en dan kom je daar en dan zijn ze pizza brommers aan het tunen![]()
moet toch wat hequote:Op zondag 9 januari 2005 22:02 schreef Hugster het volgende:
elkaar eruit trekken
het is maar waar je je mee bezig houd
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:02 schreef Hugster het volgende:
elkaar eruit trekken
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:02 schreef Hugster het volgende:
elkaar eruit trekken
Dat heb ik ook weleens gedaan, zijn ook foto's vanquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]hey dude, als je 16 bent dan is dat zeker van belang
![]()
* PeuRac herinnert zich de sprintjes op t schoolplein nog
dat is ook 2takt, die heeft een expansieuitlaat nodig... een 4takt niet...quote:Op zondag 9 januari 2005 22:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mijn scooter heeft een hele dikke bocht
Heb jij een scooter gehad?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]hey dude, als je 16 bent dan is dat zeker van belang
![]()
* PeuRac herinnert zich de sprintjes op t schoolplein nog
Wat voor een scooter had jij? Ik had een Phantom F12 Liquid Cooledquote:Op zondag 9 januari 2005 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik niet, er was er 1, die was sneller, daarna kwam ik, en daarna 100 anderen
Iki had ook FMF op m'n KX, ook demperquote:Op zondag 9 januari 2005 22:08 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is ook 2takt, die heeft een expansieuitlaat nodig... een 4takt niet...
en wat noem jij dik...
[afbeelding]
dit noem ik dik.. een CR500 auspuff
Yamaha Aerox, maar hij werd de Blearox genoemdquote:Op zondag 9 januari 2005 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een scooter had jij? Ik had een Phantom F12 Liquid Cooled![]()
ik behoorde zeker weten tot de top 5 snelste
da's niksquote:Op zondag 9 januari 2005 22:10 schreef BazzoS het volgende:
ik een Speedfight 1 LC doubledisc
http://members.chello.nl/m.immink2/scoot1.jpg
peug altijd met zijn 100en namen... die van mij heette gewoon Yamaha Aeroxquote:Op zondag 9 januari 2005 22:10 schreef BazzoS het volgende:
ik een Speedfight 1 LC doubledisc
http://members.chello.nl/m.immink2/scoot1.jpg
teringherrie?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yamaha Aerox, maar hij werd de Blearox genoemd
kleine vuist?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:11 schreef Youp het volgende:
[..]
da's niksik kan een vuist kwijt in mn uitlaatpoort
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:11 schreef Geqxon het volgende:
Scooters zijn echt voor wanabee motor-rijders. Als je 16 bent moet je goed beginnen en dat doe je door te SCHAKELEN
LC=Liquid cooled, omdat er ook luchtgekoelde versies waren.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
peug altijd met zijn 100en namen... die van mij heette gewoon Yamaha Aerox![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't gaat om de acceleratie, niet om de afstand
ja nou enquote:Op zondag 9 januari 2005 22:14 schreef Hugster het volgende:
ja, ze hadden standaard gewoon watergekoeld met 2 remmen moeten maken, cheap bastards
ja dat weet ik ook wel... maar dat is dus allemaal goedkope rommel die je niet moet hebbenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
LC=Liquid cooled, omdat er ook luchtgekoelde versies waren.
DD-Doubledisc=2 schijven, voor en achter 1tje, omdat er ook versies waren met achter trommelrem
hoe hij liep??? en een scootertje is zooooo simpel...quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef PeuRac het volgende:
hoe liep die van jullie dan? Ik had (en heb) er de balle verstand van, maar mn neefdeed alles, eerst liep die 110 (totdat ik mn ouders een keer inhaalde
en na een week huisarrest niet meer), daarna nog 'maar' 70 maar die bereikte ik al als de rest nog niet eens bij de 50 was
![]()
wat een kneusquote:Op zondag 9 januari 2005 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe hij liep??? en een scootertje is zooooo simpel...
die van mij liep ook ongeveer 110
en hij trok zo snel op dat mijn broertje er 3 () keer mee op zijn plaat is gegaan...
toen heb ik hem verkocht
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
aan deze carb konden jullie allemaal een puntje zuigen40mm (oid) vlakschuif
daarom had ik ook de lcddquote:Op zondag 9 januari 2005 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel... maar dat is dus allemaal goedkope rommel die je niet moet hebben
en de uitlaatpoort is nog wat groter als 40mm en de cilinderbohring is iets van 95mmquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
t interesseerde me niet zoveel toen, als hij maar harder liep als de restEn mijn broertje mocht er niet eens naar kijken, dan had hij al ruzie met me
Ik heb em verkocht omdat hij slecht ging lopen, heb em toen op meer olie laten lopen (automatische smering
gewoon 95 tanken), en verkocht voor veel teveel geld, 2wkn later was hij vast gelopen
LOLquote:Op zondag 9 januari 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
t interesseerde me niet zoveel toen, als hij maar harder liep als de restEn mijn broertje mocht er niet eens naar kijken, dan had hij al ruzie met me
Ik heb em verkocht omdat hij slecht ging lopen, heb em toen op meer olie laten lopen (automatische smering
gewoon 95 tanken), en verkocht voor veel teveel geld, 2wkn later was hij vast gelopen
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
ik heb wel eens een half vespa blok verkocht voor 45 euro (was wel in erg goede staat)... (als je er een beetje verstand van hebt weet je dat een compleet vespa blok origineel dus zonder opvoertroep +- 15 euro kost) en ik had zelf voor 2 blokken + een complete snorbrommer die liep 25 euro betaaldquote:Op zondag 9 januari 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
't gaat ook om de autotellerquote:Op zondag 9 januari 2005 22:25 schreef BazzoS het volgende:
mijn scooter heeft op de teller de teller uit gelopen, teller gaat tot 100, maar sinds mn broertje er op rijdt doe ik er niks meer aan, en gaat ie op mijn autoteller 90
optrekken doet'ie redelijk
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:30 schreef BazzoS het volgende:
mn scooter heeft trouwens nu ruim 35k gedraait, en loopt nog als een zonnetje
ja, maar 90 op zijn teller is 90 op mijn teller in de autoquote:Op zondag 9 januari 2005 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't gaat ook om de autoteller
de scooterteller kunnen ze er net zogoed af laten...
vooral bij die zippies... reed ik naast een maat van me... zegt hij JA MAN WE GAAN 80, ik zo, ja bij mij staat er 70 en die loopt al niet goed
mijn DT teller gaf 70-75 aan als ik 80 reed op de autotellerquote:Op zondag 9 januari 2005 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't gaat ook om de autoteller
de scooterteller kunnen ze er net zogoed af laten...
vooral bij die zippies... reed ik naast een maat van me... zegt hij JA MAN WE GAAN 80, ik zo, ja bij mij staat er 70 en die loopt al niet goed
ik kocht hem met 11kquote:Op zondag 9 januari 2005 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die van mij heb ik verkocht met 13k
ik heb ook geen brommer/scooter gehadquote:Op zondag 9 januari 2005 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is de druppel, tief nou maar op!
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, maar 90 op zijn teller is 90 op mijn teller in de auto
dat moet je hebbenquote:Op zondag 9 januari 2005 22:33 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn DT teller gaf 70-75 aan als ik 80 reed op de autoteller
Ja, gewoon de automatische smering wat rijker afstellen, dan liep die op meer oliequote:Op zondag 9 januari 2005 22:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
LOL
maar op meer olie laten lopen?
automatische smering had ik ook, en ik tankte altijd 95?
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb ook geen brommer/scooter gehad
maar wel:
1x 50cc automaat
[afbeelding]
1x 80cc, 3 versnellingen zonder koppeling
[afbeelding]
1x 60cc 6 vernellingen, beetje getuned
[afbeelding]
2x 80cc 6 versnellingen, volledig getuned
[afbeelding]
![]()
maagd op t gebied van heaumeaux sex misschien.. en daar kan ik niet mee zittenquote:
dan kun je idd niet meer zitten neequote:Op zondag 9 januari 2005 22:37 schreef Youp het volgende:
[..]
maagd op t gebied van heaumeaux sex misschien.. en daar kan ik niet mee zitten
ervaring?quote:Op zondag 9 januari 2005 22:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan kun je idd niet meer zitten nee
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, en dat wilde ik ook zo houden ook
![]()
quote:Wie zijn je favoriete Fok!kers
In willekeurige volgorde
ook_gek
yup
hermandeperman
BoJo
Xtreem
PeuRac
Youp
Fugie
Ultimora
En de rest van die PTA'ers
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:42 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb alleen de 2e nog,
dude, flikker gewoon op met je kansloze kutkop
ik denk dat jij de enige bent die sterkte nodig heeft voor de rest van
zn leven, gezien je ultiem lelijke uiterlijk en zelfmedelijdende
innerlijk .
ik begin niet te klooien omdat je een bericht achterlaat bij Emmy...
voor hetzelfde geld was het een ander wijf, waar je je zo ongelooflijk
aandachtvragend en energiezuigend gedroeg, waardoor ik gewoon ff kwijt
moest dat ik je een kansloze lelijkerd vind.
... kopietjes meesturen naar yvonne, denk je dat mij dat ook maar IETS
uitmaakt?!?!
bwahaha.
zeg dr maar dat ik hoop dat je jezelf voor een intercity flikkert en
dat je ouders je aan de hand van een halve schedel moeten
identificeren.
later.
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:45 schreef Hugster het volgende:
Ik ben gewoon nog zo gaar btw dat traplopen geen automatisme meer is, ik ben nu vandaag al 4x bijna en 2x daadwerkelijk van de trap geflikkerd, vooral met trap oplopen
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:45 schreef Hugster het volgende:
Ik ben gewoon nog zo gaar btw dat traplopen geen automatisme meer is, ik ben nu vandaag al 4x bijna en 2x daadwerkelijk van de trap geflikkerd, vooral met trap oplopen
hij heeft t al aangepastquote:Op zondag 9 januari 2005 22:48 schreef Hugster het volgende:
ey fwnk, dat is niet echt wederzijdse liefde eh![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:48 schreef Hugster het volgende:
ey fwnk, dat is niet echt wederzijdse liefde eh![]()
welles, ik ben "de rest van het PTA schorum"quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
welles, ik ben "de rest van het PTA schorum"
en je hebt het ook gewoon ge-edit.. onzekere zielepoot![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:53 schreef Youp het volgende:
ik heb in mn fotoboek ook maar mn favo fokker aangepast
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:56 schreef Youp het volgende:
ettersstond ik ook eens bij IEMAND als een van de favo fokkers
ik sta boven aanquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik sta boven aan![]()
respect the ook_gek
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik sta boven aan![]()
respect the ook_gek
K-A-N-S-L-O-O-Squote:Op zondag 9 januari 2005 23:12 schreef Youp het volgende:
omfg ik zit vandaag (vanaf vanmiddag dus na 12 uur vannacht niet meegeteld) al aan 250 posts
wanneer denk jij een leven te gaan aanschaffen?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:12 schreef Youp het volgende:
omfg ik zit vandaag (vanaf vanmiddag dus na 12 uur vannacht niet meegeteld) al aan 250 posts
niet vandaagquote:Op zondag 9 januari 2005 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wanneer denk jij een leven te gaan aanschaffen?
whehehehquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:18 schreef Youp het volgende:
[..]
niet vandaagdit weekend is echt wel t toppunt van ergheid
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:24 schreef Youp het volgende:
[..]
gaan we knokken?? dan heb ik nog wel een troef...
[afbeelding]
die heb ik ook nog welquote:Op zondag 9 januari 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ook... een rechter EN een linkervuist
ik overtref je met de kilo's en we zien vanzelf wel hoe hard je voorhoofd is heaquote:Op zondag 9 januari 2005 23:29 schreef Youp het volgende:
[..]
die heb ik ook nog welen een rechter en linker knie en een rechter en linker voet en een heel hard voorhoofd
en 82 kilo aan spiermassa
maar heb jij ook zo'n athletisch lichaam?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik overtref je met de kilo's en we zien vanzelf wel hoe hard je voorhoofd is hea
je moest eens wetenquote:Op zondag 9 januari 2005 23:32 schreef Youp het volgende:
[..]
maar heb jij ook zo'n athletisch lichaam?
wat een lambalquote:Op zondag 9 januari 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee maar hugo kan niet meer typen![]()
lurcker!quote:Op zondag 9 januari 2005 23:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti leest stiekem mee![]()
ben een beetje doelloos aan het surfen
trustequote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik me hier al afgemeld? Ik ga slapen
nee, maar ga je dat in ieder topic doen?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik me hier al afgemeld? Ik ga slapen
Nee bijdehandquote:Op zondag 9 januari 2005 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee, maar ga je dat in ieder topic doen?
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee bijdehand
Er zijn ongeveer 650.000 topics, ik meld me af in de PTA SC, de GAD SC en de GC SC. Nou welterusten
trustequote:Op zondag 9 januari 2005 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ook, en daarom ga ik lekker in mijn nest liggen
en tot morgen maar weer
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:56 schreef D-Devil het volgende:
Ik moet natuurlijk wel een post plaatsen in 389.
ha lambal, al wakker?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:58 schreef Hugster het volgende:
uiteraard, een sc zonder d-devil is geen sc
en toch ga ik jullie verlatenquote:
en natuurlijk ook mooi 50 door de bocht enzo he.. toch?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:10 schreef BoJo het volgende:
nog net een politie achtervolging door de hele bijlmer gehad met.... 50 km/u![]()
ik schuifte ergens door een bocht en ineens zaten ze achter me dus ik uiteraard schijnheilig de hele tijd psies 50 rijden![]()
ik besefte me nu pas dat ik eigenlijk zelden 50 rijquote:Op maandag 10 januari 2005 00:11 schreef Youp het volgende:
[..]
en natuurlijk ook mooi 50 door de bocht enzo he.. toch?
gek hequote:Op maandag 10 januari 2005 00:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik besefte me nu pas dat ik eigenlijk zelden 50 rij![]()
ja hier ook...quote:Op maandag 10 januari 2005 00:15 schreef BoJo het volgende:
in slaap val snelheid
ik ga iig slapen, morgen werken![]()
![]()
![]()
ik heb geen vakantie gehadquote:Op maandag 10 januari 2005 07:13 schreef Bond het volgende:
Goede morgen, gelukkig Bo is het nog vakantie, dus dan is het niet zo erg dat het weekend voorbij is![]()
Shit voor jequote:Op maandag 10 januari 2005 07:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie gehad
en hier zijn de vakanties voorbij hoor dus straks weer in de file![]()
school.....zucht. Alleen al voor al die vrije dagen en dagen dat je geen moer uitvoerd zou ik weer terug willen gaanquote:Op maandag 10 januari 2005 07:30 schreef Bond het volgende:
[..]
Shit voor je
Ik heb nog vakantie tot 19 ajn, dan begint mijn eerste toets, sommige hebben deze week al toetsen![]()
Ja lekker hequote:Op maandag 10 januari 2005 07:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
school.....zucht. Alleen al voor al die vrije dagen en dagen dat je geen moer uitvoerd zou ik weer terug willen gaan![]()
ik heb ook 2 heao's niet afgemaaktquote:Op maandag 10 januari 2005 07:38 schreef Bond het volgende:
[..]
Ja lekker heHEAO is zo fijn, van dee 10 weken ofzo ben je drie dagen echt nuttig bezig
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:11 schreef BoJo het volgende:
hebben ze toch nog bijna een kwartier vol gehouden![]()
kut snelheid trouwens 50![]()
nou het heeft me niks gekost maar het was wel kut zeg bijna een kwartier zo langzaamquote:Op maandag 10 januari 2005 09:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]ben jij ff genaait
![]()
Trouwens, mn tentamens beginnen vandaag alzodadelijk mondeling duits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |